Hot Right Now: The queen of stretching will limber you up… (Video)

Emos still suck (25 photos)

32 0 0

a emos still suck 15 Emos still suck (25 photos)

Like this post? Bookmark TheChive.com!

Return To Top. . .Return To Homepage. . .

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
  • Abbie

    the kitty one is so freaking funny i love it

  • Becca

    OMG YOU RETARD TWILIGHT IS NOT EMO!!!!!! how is vampire emo?
    go ask stephanie meyer! and emos arent as bad as u think! the cat is cute tho

    • you would know

      You retard.

  • Corella

    Fucking Love the Twilight one…my new background…

    and yes Becca…the only reason twilight is famous is because of Emo’s…and because every pussy actor in the film is not only Ugly…but of course..emo…just as the last image portrays

  • SreyaNotfilc

    Long live Eeyore!

  • abilities651

    yuck!!

  • mtothev

    omg . . . i know the chick in pic 17 . . . shes a much happier preppy boy now

  • Sidney

    Fuck you and fuck your labels.
    Just because you make other people socially “unacceptable” does not make you any better.
    And for good measure, fuck you to the seventeenth fucking DIMENSION!

    • http://www.facebook.com/austin.trout Austin Burks

      There are only 10 Dimensions😛

  • Brandon

    Third from the bottom looks more like a Misfits fan than an emotard.

  • It'sme

    Twilight isn’t Emo. And Edward is very handsome. Of course guys are going to say different because most probably were dumped because of him. And the girls who say he’s ugly must be lesbians.

  • Sean

    Tokio Hotel isn’t emo, you idiots.

  • Seth

    LMFAO @ THE CROSS EYED CAT

  • somethings

    Definitely one of my most favorite chive posts

  • Reeh

    Emo cows hahaha x’D aaaw its cute

  • Vance

    Twillight is retarded and destroys the reputation of vampires everywhere. Can you imagine Edward in an Underworld movie? I wish more emo chicks dresses like the girl in pic 3, yummy. I thin she’s more goth.

  • F

    Just so we’re clear.
    Twilight is one of the worst book ever written, Tokio Hotel sucks at least as much as Twilight.
    And the black emo guy just made my day — Thank you black emo guy, thank you so much.

  • Andelle

    3’s not emo, 3’s cyberpunk.

    Well… I hate labels, but if we’re going to use them, that’s what she is.

  • Joe K

    Man, emo kids are annoying. Check out Hollywood Undead’s “I must be emo”. Its hysterical and pretty much sums it all up. Emo kids are retarded.

  • papasmurf

    I think Sidney has issues, …..If she s still alive. By the way, wat does EMO stamd for ? emotionally maxed out ?

  • xzoeyx

    i think emo girls and guys are hot

  • Rawrbies

    lol at the pics and the comments.

    • Da Cuntstabber

      lol indeed

  • its me. DUH

    heehee a foot with greasy hair? i couldnt have said it better myself. . but people call me “emo” cuz i dress like the girl in #3. I dissagree, im only dressing what makes me comfertable

  • Alan

    #8 emo is cool now either

  • Bri

    I don't think wrist-cutting is anything to be making jokes about. That's serious business and it's not funny = I'm going to stay on theBerry from now on.

  • !S!WCRTESTINPUT000000!E!

    !S!WCRTESTTEXTAREA000003!E!

  • Parick

    I completely agree with Becca…Twilight is NOT emo!! It is merely incredibly flamingly gay…

  • Th30d0r4

    Totally agree.

  • serial 666

    I actually find girls like you so funny and retard getting angry about people saying things about a fucking FICTIONAL character…he’s not real honey get it through your head…

  • Jules

    As a straight female, I disagree with the ‘you must be a lesbian to not find RPattz attractive’

    In my opinion he looks like a motherfucking foot.

    A motherfucking foot with greasy hair.

  • Jules

    Preach.

blog comments powered by Disqus