Hot Right Now: F**k Yeah Friday! (39 Photos)

Drinking at this bar will give you the spins (22 Photos)

13 0 0

psycho bar lead Drinking at this bar will give you the spins (22 Photos)

This bar was a part of the art festival in Venice. I wanted to go there but I decided not to throw up instead.

Photo SOURCE

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
  • http://www.deviantart.com SreyaNotfilc

    Throw up indeed. @_@

  • doyoulikethisgig

    Man, that is some ugly-ass busy shit. I’d rather drink in the dark.

  • Equalizer

    Looking at these pictures gives me the dizziness.. Now I’m seeing barcodes…

  • LOL

    Just even scrolling through it real fast made my stomach flipflop.

  • xclusive02

    I don’t like one bit. Made my eyes play tricks, and I feel sick.

  • Eamer

    I think it looks really cool….I wouldn’t mind going there one day.

  • s3xt0y

    that is wicked, I love the design, looks like something i’d design, cept with the less bussiness.

  • t-rad

    ugliest thing since balls.

  • Moxxi

    I think I had a Trapper-Keeper notebook like that in the 3rd grade. It looks like the 80’s threw up in there…

  • Rockstar

    this shitty bar gives me dizziness without the beer.stupid mofos i dont give a damn about your idiot designs

  • lalitha cruz

    i’ll be feeling high instead of getting drunk

  • SJ

    Brain hurting >.<

  • http://www.deviantart.com SreyaNotfilc

    LOL Trapper-Keeper. Yea, this seems very retro. I wonder if that was it’s inspiration. I’m still wating for Cafe 80s from Back To The Future.

blog comments powered by Disqus