I see you have an iPhone (25 Photos)

Advertisement
Advertisement
  • Dustin

    I see I have a boner

  • randomdreamr

    I don't see an iPhone anywhere. I see awesome tits & asses

  • Gregg

    Nice… Three pics of @MrsBTLS. 3, 14 and 15.

    • http://www.stefanhartman.com/ stefanhartman

      Effing Bubba! Lucky Bastard!

      • Brandon

        He is the man

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001225731219 HellHath NoFury

    I has the cutest nose ever
    22 is just about perfect.
    4-next time your surgeon sews your nipples back on after silicon insertion, make sure he's not drunk.

    • meh

      Haters gonna hate

      • man man

        Slaters gonna Slate.

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001225731219 HellHath NoFury

        Dude, they are cookie monster wonky eyed nipples. If I paid for bewbs and got wall-eyed nipples, I'd be like wtf.
        8 and 14 have forward-facing nipples. i do not want to have to stand next to my girl to lick em.

        • meh

          you'd be like wtf, Id be like om nom nom nom nom

        • Guz

          Hahaha! How can you thumb that down?? Funny!!

        • Always Last

          We know HHNF has some great nipples from her pics!!!

    • SG34

      HI HATER!!!

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001225731219 HellHath NoFury

        Mine point forward, thanks. Can't see a reason to be jealous.

        • No Ma'am

          UUUUUUCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!! . . . sorry, I just had to get that out.

        • Wishfull thinking

          prove it

        • donotwant

          eew.

    • http://www.facebook.com/greguire Gregory Nelson Courtney

      maybe the surgeon was cross eyed? hahaha

    • Piggy

      22 has the face of a ladyboy

    • Ralk

      Sorry… My money is on THEY ARE REAL…

      • Ralk

    • mtr39

      bitches be jealous

    • b0b

      22 perfect? hahaha that girl has had so much plastic surgery

      • jungle jim

        yer 5 and 22 are the same, sandee westage, her face its a pity…

    • Barlow

      Lmao. It's funny cuz it's true. Good one hell.

  • meh

    I want to practice baby makin with #24

    • Gordon of Hesselink

      that you want to do looks illegal for now. just sayin'

    • yea

      i 2nd that!

    • Nicheal21

      maybe in 2 years

    • James

      07880955661

  • John Smith

    I HATE that goofy obnoxious stumble/facebook/AOL thing on the bottom of the screen here.

    Can't wait for someone to write an application to block it.

    • uber guy

      there's a 'hide' arrow on the far right side. application saved.

    • kaveman

      uber guy is my hero

  • Rcjaos

    photobomb 4……5 and 15 FTW.

  • http://www.stefanhartman.com/ stefanhartman

    Need to do a post to see what chicks are rockin the Android!

    • chance

      agreed

      • Rindustry

        Women are too stupid to buy Android devices.

        • Jen

          what? like,i dont get it?

  • Skedaddle to Seattle

    I guess these girls think a lot of themselves. And I'm glad they sharedB)

    • Skedaddle

      Oh yeah, forgot to mention #8, 9 and 13 are just about perfect:)

  • Imagine

    I sometimes wish I was a bathroom mirror.

  • Piggy

    ^%&* I love girls…

  • dieavirgin

    These pictures with hot girls are so depressing 😦

  • MPMoore

    If by "I see you have an iPhone…" you mean "I see you have a fantastic rack and/or ass" then yes, I see this too and wholeheartedly agree.

  • David

    I like yellow, alot damn what an ass!

    • meh

      back off motha fucka, she's mine!

  • SG34

    10 IS JUST WOW…….WOW

  • Mclovin' it

    thumbs up if you auto-tilted your head to the right when you got to #11

    • john

      who's that girl??

      • dean

        dam………

  • Rick

    Holy shyt number 12 more please!!!!!

    • Gutterville

      Yep someone find number 12 please
      her boobs are massive

    • Cameron M

      No you dont want that, look closer to the rest of the body, she's got some significant chunk going on….

    • Kyle

      Do want. I don't mind a little extra.

  • http://twitter.com/Mattchaby @Mattchaby

    Can't close my mouth… It's locked open

  • femtrooper

    Hmm, bathroom stall. Stay Classy!

  • mike

    yes chive, please feed into these girls already existent narcissism. i love hot chicks, but absolutely hate these cell phone pictures. you can tell they think their shit doesn't stink.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001225731219 HellHath NoFury

      So only very expensive hi-res HDR Canon photos are worthy of your eyeballs. I can already tell you think your shit doesn't stink.

      • MPMoore

        Owned.
        That is all.

        • Rindustry

          My shit smells awful. Yesterday it smelled like pennies dipped in blood and soaked in paint thinner. And kinda shitty too.

          • AzzMan

            oh lol… you got my thumbs up with that one….

  • garp

    …do a thread of half-naked girls in front of a mirror that charcoal sketch themselves

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=509922959 Adam Flowers

    18 = Bree Olson!

  • thebiggrif

    # 18, is bree olson ….pornstar for the record

    • Yourfreakindaddy

      When you can start naming random pornstars its about time to stop going to the youporn.com

      • jhf

        like when you say #5 is sandee westgate? who put them here? now i'm going to watch some other site. your fault

      • http://www.facebook.com/codealpha Terry Burke

        she isn't really random, just relatively new to porn. i think she got the best new porn star award at the avms like last year

    • http://www.facebook.com/codealpha Terry Burke

      i have no idea who thumbed the 2 of you guys down but you're right. it is bree olsen

  • http://www.facebook.com/greguire Gregory Nelson Courtney

    my guess is 90% of these girls are in the "industry"

    • ROK

      if not, they should be…

  • stafferty

    If you are looking at what camera these girls are using, I have bad news for you

blog comments powered by Disqus