Korean artist Sung Jin Kim has a talented obsession (15 photos)

0 0

Check out Sung Jin Kim’s site HERE

0 0
  • stafferty

    Why do so many of them have nasty, gray teeth? He has a lot of tallent, but I would like them more if they didn't make me think I should go to the Dentist more often.

    • Matt

      yeah dude i thought the same thing. i like to see those pearly whites.

    • duh

      Its the lighting, genius. Teeth don't always look pearly white, especially when there's a shadow on them

    • edocol


  • http://www.facebook.com/beau87 Beau

    Moist lips. Giggity.

  • meow

    cuz koreans have nasty teeth.

    • bigcw

      reply fail

  • Danny P


  • equalizermax

    Duck Face!

  • Skedaddle

    british teeth? o.0

    • hmm

      Oh seriously dude? That stereotype about 'British teeth' is so old and boring now.

      • P-90

        And officially the exact opposite to the truth.

  • still_fly

    so i'm now turned off of making out forever now.

  • babymistakes

    I wasn't aware that an obsession could be talented.

    • darth skippy

      well played

  • witty176

    lol I see what you did there.

  • GTO

    last picture is a huge duckface. weak

  • polking

    for everyone who keeps complaining about the black teeth, it's actually an old custom that was used in some places in Asia, it's called Ohaguro

  • Coldzilla


  • BloodScrubber

    Looks like a money shot put on hold…..indefinately.

  • Robert

    I was waiting for a picture of a vagina to show up in the list. lol

  • This is Gross

    No. There's no fucking talent. Nobody wants to see this shit. It is gross. I love your site, but this is gross.

  • edocol

    3 of those pics are vaginal lips.

    • hmm

      None of them look like vaginal lips, wth?

      • edocol

        I doubt you've ever seen any.

  • Aytchie

    know how i know they are from south korea? They arent all pictures of Kim Jong Ill

  • hmm

    It's not 'gross', well even if that is your opinion – you can't say he doesn't have any talent

  • paint

    these are paintings – not photos!
    and he is talented. the paintings are sensual as hell. you ignoramus!

  • http://fineartblogger.com/ paintings

    beautiful paintings!!

blog comments powered by Disqus