Hot Right Now: Girls don’t sweat, they glisten (61 Photos)

Stop making your bed in the morning, just zip it up (7 Photos)

You can also reverse the colors if you like. So is this thing a bit too weird, or just awesome?

Advertisement
Advertisement
Advertisement
  • Steve

    first?

    • Dave

      Really? WTF? soooo tired of the stupid "first" thing!!! just F'N STOP !!!!

      • HANK

        Y do you even care you have nothing better to do other than bitch about firsties why dont you jus FUCKIN STOP

      • First

        Really? WTF, sooo tired of the stupid "Really? WTF? soooo tired of the stupid "first" thing!!!" just F'N STOP !!!!

  • randomdreamr

    Two lower back problem posts in one day, and now we have a post about zip-up bed. I like where this is going.

  • chrisdg74

    Awesome. Must take one of the ladies from either bewb post today and leave some "love stains" on that thing.

    • Uhah

      Dude, most of your comments are retarded. Cease and desist!

      • God

        I suggest you cease and desist breathing. That is all.

        • Juliet

          Silly god, you're not real 🙂

    • Dakota

      girls don't like love stains, icky

      • dece

        then girls shouldn't make them?

  • mtr39

    is it inflatable? it kinda looks like it…

  • Avante

    Make it a waterbed + one of the bewb girls and we have Gold

  • HardCore Mike

    The coolest site for latest and greatest 'stuff' is http://www.uncrate.com If I win the lotto, I know where I will get my shopping advice!

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=572405509 Brandon Reinhart
    • Coldzilla

      THANKS!! 🙂

  • Crystal

    Does no-one else think that the bed is pretty hideous?

  • http://thechive.com/ mattythegooch

    Isn't that technically still "making" your bed? It's a sleeping bad for IKEA shoppers.

  • http://www.affeslist.com Affe

    A new bed to guarantee the longevity of those bed bug eggs.

  • P-90

    Zip it, zip it good.

  • Brah

    The zipper would be pretty annoying to sleep with. Other than that, awesome.

  • Joeyk

    Make me a bed that can seal in my morning farts..terrific, terrific

    • HiYa

      Taking the Dutch Oven to a whole new level.

  • Miss T

    I still wouldn't make my bed in the morning, zip or not… eish, the laziness…

    • CalculatedRisk

      And eish, the South Africanness 🙂

  • the MAN

    why make your bed in the morning if youre gona sleep in it later?

    • Caleb

      Lol, why whipe ur ass knowing that u gna shit again

  • equalizermax

    I want one for my apartment!

  • mipo2010

    You could Dutch oven the shit outta someone with one of these

    And I have a new pick up line…"Wanna see my zip up bed"

  • top dog

    FUKING AWESOME!! where can buy one? This is like a big ass sleeping bag.

  • The Quituation

    Zip bed by Florida furniture… Friggin' Italians.

  • Lia

    If I were the sort of person who cared about making beds, I’d say it was pretty awesome. But if I were inclined to actually hide my lack of bed making skill, I’d opt for a murphy bed 🙂

  • skylarrr

    so damn awesome.

  • Sugar

    Imagine never kicking off the covers again. Or having them stolen from you. And how warm would that be in the winter. I so want one!

blog comments powered by Disqus