Hot Right Now: Charlotte Caslick is a rugby player you’d love to tackle (26 Photos)

This week’s most requested anonymous hotties (21 Photos)

447 1 1

Here at theCHIVE we post dozens of anonymous hotties daily and I receive hundreds of 'find her' requests every day. More often than not, y'all turn your focus on a small number of girls every week. Some of these girls you might know (some we've even done articles on), but many Chivers have no clue and want MOAR.
If you recognize these girls, go ahead and drop a comment. But most importantly, if you have galleries of these girls, help out your fellow Chivers by sending the photos to theCHIVE using our handy-dandy submit page.or thechivesubmit [at] gmail [dot] com. Remember, sharing is caring.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
  • Anonymous

    #12 is Denise Milani

  • RVP

    #16 sarah butler

  • Cabron

    #15 Is Sarah Butler

  • profff@gmail.com

    #6 is Christina Vlahakis and this is from a playboy college girls spread. Legit nude ones are out there.

  • Sm00thM0nkey

    #17 FTW!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Gary

    pics 6,9, 14, 19, and 21 are my FAVORITES . Dark skin tan lines and Blonds do everything for me

  • BitDa

    #20 is a mexican sports reporter her name is Ines Sainz (:

  • kris

    Please nr 18, who is she?

  • Cavalry

    Im sorry #11 looks to be about 11

  • Hop!

    #16 is from Plurlife. Website for ravers kinda like myspace

  • korkth3beast

    FOUND ANOTHER PICTURE OF #8!!!
    http://www.google.com/imgres?q=spaten+hot+girls&a

    • Beermonster

      Nice Jugs

  • soneone

    #12 is denise milani. you can find her at http://www.pinupfiles.com

  • rossitron

    #20 is Ines Sainz.

  • Drew
  • tater

    #20 exactly why i'm an ass man

  • kyle

    #5 is Sophie Howard… mmmmm

  • Anonymous

    #20 is Inez Sainz

  • jkwon

    #1, #6, #11, n #17 damn

  • Haha

    #3 isn't this girl?

  • GJBVE3

    #20 – Ines Sainz

  • http://twitter.com/TN_Kenny @TN_Kenny

    #5 , #14 and #17 please

  • steve

    #17 please

  • Anonymous

    im officially in love with number 11 #11

  • Ass-Man

    #20…what an ass…WOW!

  • John

    recognized #1 immediately. i have this one saved in my favorites http://donchavez.com/blog/2008/11/20/hot-or-not-5

1 9 10 11 12 13 14
blog comments powered by Disqus