Awesome is not a state of mind (22 Photos)

Advertisement
  • Hatersgonnahate

    First

  • adam

    First downvote on a first guy!

  • Sanman

    #3 Id stay away from these gals… they must have s*** themselves

    #5 yup, cut that duckbill off just like ur showin it

    #17 is an orgasmic awesome!

  • Guz

    #22 Always finish on a high.

  • TwinLover

    #22 Say "Hi" to the twins!

  • flenin

    #8
    that tree is bear…

  • Stan

    #22 yummm

  • Poopslikelittlebunny

    #20 WTF?

    • DaddyD

      This person is definitely depraved. A Tom Brady tat I can understand, but Peyton?

  • googboog

    #17 Sir, our victims were found with their bodies smashed up and cum stains all over them
    That's because they… (puts on sunglasses)
    Were fucking dangerous
    YEEEEEEEAHHHHHHHHHHHH

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=606371253 Shannon Coverdale

      Well done sir!

    • nicknamesrirelavent

      lol

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001652244461 Tomasz Zee Buratynski

      hahahahaha

    • CBRian1k

      WIN!!!

    • nick

      haha awesome.

      • http://twitter.com/valorikx221 @valorikx221

        Epic. I lol'd then showed everybody in the office then they lol'd

  • dog

    #22 looks like it should bounce or something. Stared for 10 mins. and nothing. I fap faped anyway.

  • Astronomical

    #16 Silly Storm Troopers! Everyone knows the explosive power of Coke and Mentos only works with Diet Coke! Not Coke Zero! This is why the Rebel Alliance always wins … because of morons like you two. Sheesh, watch more Mythbusters.

    • Kennydmac

      If I am not mistaken, they used Diet Coke because it creates a higher eruption and is easier to clean up (due to no sugar in it). I do believe it will work on any bottled carbonated beverage……

  • oliver

    isnt coke zero the exact same thing?

    • nato2101

      In theory they should be, the difference should just be marketing (zero for men, diet for women) but they do taste differently.

  • SweetJesus

    #6 has to be Banksy. What's the source?

    • A Certified Genius

      Not Banksy, this is gay.

      • chiver79

        out of curiosity… how is this gay? I don't see rainbows, naked men, or big women wearing flannel anywhere in this picture.

    • Zombie

      Because all street art is by Banksy.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000470425716 Diana Santos

    #5 ahahah xD

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1211787995 Keith Piscitelli

    #9 damn it feels good to be a gangster…

  • hanna

    any chivers in the village/FiDi not afraid of a little snow and ready to toast to it?

  • Rick

    #17 Hell yeah!!

  • theone

    #22 nice curls

  • Superlame

    #21 is not awesome. that is what we call "cunt."

    • Mr F

      Not if you're the one doing her.

    • Ken

      Yeah but he is out of town!

  • Jay

    #2 #22 Both worth clicking the thread.

    • schnizz

      i dont care if he got the question wrong or not #2 is still a genius

      • Cqcumber

        fyi, #2 is not the correct graph for y=x^3-1.

  • Just Sayin'

    i really want to run up and kick #15 over just to see the face of the person who made it 😀

    • Martin

      And you would deserve to be quartered for your effort!

  • Jason Dean

    What am I missing here? Just not getting #20

    • hector

      Peyton Manning signature, that's awesome!

      • top dog

        I like Paton Manning, but thats just stupid. Whats he gonna do when he's broke, cut his arm off and sell it to the highest bidder?

        • top dog

          Correction, Pey…….awww to heck with it!!!

    • Pooper

      Payton Manning

  • GI Joe

    #8, And a Partridge inna bear treeeeee…………..

  • GI Joe

    #5 No matter how cute she is, someone, somewhere is tired of her shit…..

  • BloodScrubber

    #17 I've heard of the Mile High Club….but I didn't know there was a 620 Feet High Club as well ! Kudos!

blog comments powered by Disqus
Back to the top