It’s Friday, you could use some photobombs (23 Photos)

0 0
0 0
  • dude

    #17 Aaaaaahhh! I shit my pants!

  • seriously


    clearly he was photobombed by the party.

  • Hmm

    #5 will bug me until i figure out what it is

    • *,*

      #22-Imagine that…two black chicks in front of him and home boy goes for one of the white chicks! When are you white chicks gonna start saying HELL NO to chocolate? Payback for slavery is hell ain't it white boys?

    • Dobby

      a manta ray – you're welcome

  • Tommy2X4

    Where IS the jukebox that goes, doyp doyp?

  • MacNCheese

    Hell yeah, #23 Bill Murray Scrooged bomb!!

  • Sugreev2001

    #7 and #9 Faker than Pamela Anderson's boobs

    • PWNT


  • heh

    I think you need to re-familiarize yourself with the definition of a photobomb. A chick in a bikini and a bunch of guys staring at her isn't a photobomb.

  • *,*

    #6-Damn…it's Cornelius from Planet of the Apes!

1 2
blog comments powered by Disqus