Captions: Making funny pictures funnier since 2008 (29 photos)

0 0
0 0
  • idunno

    #9 still not seeing any.

  • george takei

    First you gaylords…I win

  • Balorati

    #1 Um, shouldn't it be "LING LING LING"? :D

    • llano2

      now it is lacist.

  • Rachael

    How the hell can you tell it's an alligator? It looks like a giant frog to me lol maybe I need my eyes checked.

  • Coldzilla

    You are now dubbed Bob the Bitch

  • steve

    definatley did not shit any bricks

  • edertef

    #28 haha in France, it's mean "In Your ass"

    • edertef

      #26 arf, wrong pic

  • Nachi

    #9 not DAR worthy

    • Nachi

      Not a Chive worthy

  • Buford_Justice



  • 2theblackhole

    #2 add 3rd party clients, probably includes a virus or two

  • Laura

    There is a cat in front of the rocks on the right side. It blends in.

  • WirelessCable

    #10 hehe!
    #12 that's not how you do it, pinch and roll your thumb forward
    #28 dammit, that was my photo! Oh well, it's still hilarious ;)

  • Natasha

    No I'm not – I am looking for some condoms. My Dad is drunk again and I am on my period so he wants to play bloodsports :(

  • Vagina Jones

    Tomorrow Bob. Tomorrow will be your day.

  • drewdeze

    #13 and #18 r pretty damn good

  • Iraq2011

    It is a cat near the wall where all the rocks are piled up.

  • Sunbern

    Herro…is it ming you rookin foo?

  • Anonymous

    Is there anythin in that “when you see it” pic?

  • Denis

    #9 ya im pretty sure u guys are just fuckin with us. I do not see any cat.

  • Denis

    OMG holy shit. I feel so unsatisfied after finally seeing the cat. I was fairly confident that there was nothin in the pic.

  • Grant

    #9 i really hate you………….

  • topher

    what a retard

  • HollarPeenYo

    #19 Brings back good memories… what was so fun about those stupid things I'll never know. I still want to be on top of one while everyone makes it bounce :'(

  • joe

    #9 creator – Are you holding a gun? Now, point to face and shoot.

  • shadedclan

    Where can i find that #7? Where is it from?

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus