Funny redneck storm chaser and his mom (Video)

0 0


Related videos on theCHIVE

  • Coldzilla

    LOL "dont bitch up my comment"????

    Wow yur one KULE HIPSTER

    But seriously try some of those pathetic Cro-Magnon lines in a bar sometime and see how far it gets ya.

    Good thing the palms sisters dont have ears huh? ;)

    • bigmikeskinsfan

      youre going to make hipster jokes when spelling shit like kule? youve already used your mulligan with the other comment.—

      • Coldzilla

        If ya didnt notice there Skippy KULE and HIPSTER were both in capital letters, referring to your "dont bitch up" comment. Maybe have someone explain that to you.

        Then again maybe this will help

        1    [ahy-ruh-nee, ahy-er-] Show IPA
        –noun, plural -nies.
        the use of words to convey a meaning that is the opposite of its literal meaning: the irony of her reply, “How nice!” when I said I had to work all weekend.

  • Aaa

    Best part of this video: He had to get his Mom to drive him out to the storm. Wonder if she dropped him off at the mall, afterwards.

  • jorge

    I heard, "I hate tomatoes!" too.

    Why are people so down on tomatoes? Tomatoes are great. Think about lasagna. Lasagna is made out of tomatoes and lasagna is fucking delicious.

    • buster cherry

      Actually, i think she said "I hate Mater", the gruff but lovable character from the hit animated movie Cars. Not a big fan myself, I thought he played the character too broadly and bordered on turning the role into a stereotype of the southern male.

  • Coldzilla

    Awww someone needs a blankie – and maybe anger management

  • Coldzilla

    LOL just checked your profile and one could say that the only thing worse than Rednecks are idiots that think like men did back in the 50s

    "Id make sweet love to her by the fire..and then feed her a sammich. that she made of course =) "

    "good girl..but why are you clocking in to work from the kitchen? "

    Oh yeah youre HILARIOUS!

    • bigmikeskinsfan

      now that youve stalked me, you want a cookie? youre a creepy internet troll. —

      • Coldzilla

        Not stalking there Skippy – was just checking out the source and while I could have passed off your comment on this thread as a sad attempt at humor after seeing some of your OTHER comments its pretty obvious you have a problem with women.

        Dont worry son, some day that nice crazy cat lady down the street will finally pop that cherry cause no woman worth anything would put up with THAT crap, "humor" or not.

        • bigmikeskinsfan

          obssessed with my virginity or lack thereof and my comments towards women. Tell me Mr Gein, did mommy make you wear her clothes while she beat you? Youre a weirdo dude and need to stop making yourself look like an ass if possible.—

          • Coldzilla

            LOL again not obsessed and I cant BELIEVE you pulled a mommy "joke" outta your ass. Older than the internet itself.

            Ironic tho that a person (and I use that term loosely) who feels the need to degrade women in order to be "funny" is telling someone theyre making themselves look like an ass.

            You may now resume your daily routine of screaming into your pillow and crying yourself to sleep at night

            • bigmikeskinsfan

              funny that you cant get the joke (that others did) since you are a joke yourself. move along now and find someone else to torture with your idiocy.—

              • Coldzilla

                LOLthats freakin HILARIOUS for a guy who responds with "dont bitch up my comment with your lame attempt at a joke."

                And a one off is a MAYBE a "joke" but repeated comments along the same lines only points to issues skippy.

                Seriously…. walk into your neighborhood bar and try one of those "jokes" out. Id remind ya to duck but Im pretty sure your reflexes went out with your ability to pee standing up

                • bigmikeskinsfan

                  youre boring. youre like a chatty cathy doll but youre the only person pulling your cord. blah blah blah, skippy, blah blah blah, hate women. —

                  • Coldzilla

                    And yet youre responding just as much arent you dumbass. I love morons that talk about arguing on the internet WHILE arguing on the internet.

                    We've been thru this before tho havent we……. you REALLY need to have someone explain irony to you.

                    PS wtf is a Chatty Cathy doll? How freakin old ARE you?

                    • bigmikeskinsfan

                      watch what happens after 5PM PST. Im just sitting behind a desk with nothing better to do. and bitches like you give me the entertainment to not pay attention to the clock.—

                    • Coldzilla

                      Well Im very happy they gave you a desk at the drive thru. Maybe next year a chair.


                      You are so fuckin easy

                    • ARSEOLEUS

                      When are you two gonna tie the knot? you seem perfect for one another?

                    • Coldzilla

                      We'll tie the know when you learn the correct usage of the question mark.

                      So in other words.


              • Janet

                I spupose that sounds and smells just about right.

            • Lonitra

              Great stuff, you hlpeed me out so much!

  • JohnQ

    you have a great mother! xD

  • Alexandeath Wehwalt Orozco

    LMFAO is so fucking funny how their voices sound…what a cliché!

  • brian

    Social darwinism at its finest right there my friends.

  • CalculatedRisk

    And your hard-ass boss? ;)

    • cmonstur

      No, she swears like a sailor. She'd love it. :)

  • JDubs

    "There's a cop gettin your seat belt now."_"No mom, there's a fire tornado, he's not going to pay attention to us"

    • EhFckitDude

      well…the mans right

    • Zariel

      Frkanly I think that’s absolutely good stuff.

  • Harry Satchel

    At 1:07 it sounded like she said "I hate tomatoes!" lol

  • MeanJoe

    HaHa…us Canadian think you amerikans are hilarious…hahaha so many reasons

  • Nicola Degobbis

    ahahah, loved' it

  • LalaaFace

    She's worrying about his seatbelt but eh there a tornado with fire coming behind you, seat belts are not the highest worry you should have!

  • jayman

    folks, a fire tornado isn't really a tornado. its caused by the rapidly ascending hot air and doesn't produce wind speeds of a regular tornado (hence the firemen standing only a few yards from it). still scary as shit though.

  • Coldzilla

    its a typo Skippy, deal with it

  • Kryvian

    Troll put too much effort into it. -4 points. :V

1 2
blog comments powered by Disqus