Angry girlfriend destroys photographer’s lenses (6 Photos)

0 0

A professional photographer in Hong Kong recently had a fight with his girlfriend, who proceeded to smash his beautiful collection of Nikon lenses.

Among the casualties were a Nikkor 28-70 f2.8D, Tokina 28-70 F2.6-2.8, Nikkor 80-200 f2.8D, Nikkor 17-35 F2.8D, and a Nikon TC-20E teleconverter.
Not satisfied with the initial cosmetic body blows to the lenses, she went back and smashed the front and rear lens elements as well, ensuring complete destruction.

0 0
  • RussellB

    Seems the hotter they are the crazier they are…

  • J

    She’s a cunt.

  • priceiwrong

    maybe when he was taking the photo from behind, she asked why?… and he called her a butter face

  • KeyserSoze

    In college, my roommates girlfriend broke ALL of his CDs in half (hundreds of them), tore the pockets of all of his shirts. She then cut herself with the CDs and wrote something like "i hope you die" on our kitchen counter. There was a police report filed…

  • Eeik5150

    From my extensive testing (read as dating many ethnicities) I can safely say this is what happens when you date an Asian chick. Not all of them are bat shit crazy, but a lot of them are. Doesn't matter if they are American born or not either…never again.

    • Chiveinator

      somebody got the yellowfever vacination.

  • A8eez

    #6 – well he better get a disposable to get a mugshot of her, she is the nemisis to every aspiring photographer out there!

  • Coldzilla

    Looks like she was WELL above the Vicky Mendoza diagonal ^_^

    • Hiroki

      False assumption.

      • Coldzilla

        Maybe you should take another look at the Vicky Mendoza diagonal then

        And while youre at it maybe grab that sense of humor outta yur ass ;-)

        • Hiroki

          Maybe you should have a closer look at the girl, and not a touched up photo of her fully clothed from behind.

          • Coldzilla

            Oh really? And would you perhaps have one in your possession or are you asking to me do something that youve never done?

            It was a JOKE dumbass, get over it

            And, for the record, do you even know what the Vicky Mendoza diagonal is?

            Wow some people are fucking clueless

  • USAFA_Cadet915

    holy crap, that's around 5 grand worth of lenses. What a bitch…

  • barrybarnes

    Suit the cunt, she wants equal treatment

  • Anonamau5

    Probably not even hot. Asians always look like that from the back lol.

    But yeah, crazy as fuck.

  • Scott Hansen

    Nikon TC-20E $800.00
    Nikkor 17-35 F2.8D $1800
    Nikkor 80-200 f2.8D $1225
    Tokina 28-70 F2.6-2.8 $500
    Nikkor 28-70 f2.8D $1750


    That is the cost of dating insanity.

  • Thumpybass

    I would kick this bitch right the fuck out. That's inexcusable, especially if he depended on those lenses for his career

  • aleXTC

    Man if my GF did that do me i would have seriously paid the biggest manliest chick i could find to punch her right in the face repeatedly.

  • icya

    How exactly does she look like a man? Slender arms, petite frame, flawless skin…. I give up trying to understand your statement.

    • Clint

      Look at the pics of her and come back and say that shit.

      • icya

        Yep, I looked at that 6th pic… no hairy legs, no broad shoulders, no facial hair, no hair on her back, no adam's apple…. again I ask…what exactly makes her manly??? There, I said that shit.

  • brian

    more proof that women are crazy

  • Stephan Tamminga

    Not cool. Not cool at all…

  • erickjam

    You can't photograph crazy…

  • Pw1002

    Fixing both front and rear glass, motor, mounts, focusing rings and the motors.
    Nah thats not going to be cheap. No one in their right mind would pay $1000+ for each of these.

    But I might be wrong, I am a canon user, so don't really follow anything nikon.

  • Mike

    I made the same mistake. My XL is now property of my wife. Next order will have to be an XXL so I can keep it for myself.

    • Dick

      Workout a little and maybe you could fit into an XL instead of representing the rest of the US in being fat and unhealthy

      • Dougie

        lol… you got your name right. either you are a salty foreigner who is angry because the U.S. wins everything that matters; or you are just unhappy with yourself, your significant other, and most likely your mom.

        regardless, i would bet the shirt that I could run circles around you in anything from running to chess to basketball and everything in-between

        • Balls McGee

          LOL… "angry because the U.S. wins everything that matters"

          Apparently your economy doesn't matter. Or how about that "war on terror" that's been going on for 10 years. The US wins at being fat, lazy, and incredibly ignorant.

          • Dougie

            you got it… you're right on…

            keeping preaching it on a U.S. based photo-blog site

    • GOD


  • epic_nail

    bitch… anyway, FIND HER !

  • TheAbeVigoda

    NEVER promise crazy a baby! – George Bluth, Sr.

  • Bart

    she doesn't look crazy from the back….

  • Do0zer

    "Bitches be crazy yo."
    It's the really crazy ones that are AMAZING in bed.

  • duke

    prolly a butterface anyway….

  • yup

    Should have bought a Canon

1 2 3 4 6
blog comments powered by Disqus