Epic baby moshes to Pantera (Video)

0 0

Related videos on theCHIVE

  • misainzig

    Too bad he's listening to shitty metal.

    • moop

      pantera =/= shitty metal

      learn your shit kid

      • moop

        =/= was supposed to be = / =
        thank you autocorrect

    • oncepappie

      Haha, Pantera is absolutely one of the best. But each to his own I guess…

    • BeerAndStupidity

      No… No…… Just No… If you think Pantera is shitty metal then you are deaf… Or gay… Or both.


        or he just thinks Disturbed is good metal.

    • http://www.facebook.com/rionostrom Rion Fox Ostrom

      Your mom is shitty metal.

      • fore skin

        no she aint … but she has a shitty ass as i tore it open lastnight

    • Jojoto


      • ssstoopid

        Good Friends and a Bottle of Pills!!!!

    • batma

      Fuck you you dumb ass Justin Beber, Eminem listening motherfucker

    • Miles Davis


    • ksnatch

      pantera would fuck yourmom in the ass

    • misainzig

      No I actually think Pantera sucks. Lame trendy mall metal for lame trendy mall metal kids.

      • mall metal listener

        please let everyone know what good metal is, not that you have a clue

  • http://www.facebook.com/ranDgallegos Randy Gallegos

    you can tell he's actually enjoying by the look on his face when the song ends

    • ssstoopid

      Hahahaha, yeah the "uh oh" face is awesome!

  • James

    that kid has got the punk dance absolutely spot on! future chiver

  • Raaandy

    hahaha what a stud

  • Ernie

    where can I get one of these?

    • ssstoopid

      Coffee Bean… "I've found a baby before."

  • Facepuncher

    HAHAHA!!! White people can't dance.

    • BBQ Rabbit

      Black people can't swim, what's your point?

  • MATT

    aww i love this xD

  • Natureboy

    shitty metal? you can't just start them off on Demolition Hammer

  • http://powerswinggolfsupplies.com Steveo

    Go hard or go to bed

  • Just Sayin'

    hmm…needs more windmilling

  • Cristi_P

    Hahaha, love how he's like "Table, I'm gonna headbutt you sooo bad!"

  • Marko

    Moshing in a onesie, now that takes balls.

  • asdasd

    Who's a little metalhead? You are!! You are!!!

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=743555460 Katelyn Manchak

    He's going to give himself Shaken Baby Syndrome, haha.

    This kid is a boss.

  • Oliver

    yeah shitty metal

  • vmax

    Why does The Chive edit comments that contain swear words, yet posts a video whose audiotrack is a song called "Fucking Hostile" which clearly proclaims the same two words several times in the song?

    • http://www.facebook.com/ewalk216 Eric Walker

      Maybe, like me, they couldn't understand one word in that song.

  • Headfade

    I like the fact that he's so determined to mosh that he has to hold on when he shakes his head 'cause he knows he'll fall over otherwise!

  • Nick

    this isn't new anymore, unless your baby is poppin' and lockin' it, or doing a spot on berny mac impression, or fighting with bulls… I DON'T WANNA HEAR ABOUT IT!

    • Jak

      Your kid must be gay

    • tyler

      you fucking suck dude.. fail at life much?

  • http://www.facebook.com/mybrokentheory Alaa Shawkat

    even the lil kid knows how much dime bag is awesome !

  • Da Sandman

    mini me…?

  • DanielB

    Wasnt shaking babys like suposed to be bad or something?

  • mipo2010

    I wore this tape out in 1992!! That's right i said TAPE!!

    • TheAndychrist

      You were doing it right.

  • droopaloop

    Vulgar Display of Baby Power?

  • Benzo

    That kid will be as dumb as a brick. The brain is still developing at that age. Good luck in life kid. Parents can be so dumb.

    • windowlicker

      Spoken from experience?

    • https://www.facebook.com/thejameshicks James Hicks

      I am sure you have a very valid and educated basis for your statement…

    • evelyn

      uhh yeah how about your brain doesn't stop developing until you're about 25

  • Lefty

    F'n sweet..

1 2
blog comments powered by Disqus