It’s Friday, you could use some photobombs (34 Photos)

0 0
0 0
  • darkPrince


  • Derbymon

    My First First!

    • darkPrince

      You Second Second!

    • Paula_

      You're suck a fucking slacker, YOU'RE FIRED!

      – the one you love to hate

      • theederv

        Paula, stop saying good things, it breaks my heart everytime I have to thumb you up.

      • Paula_

        Did I really write suck there? Should be such. Mind must have been wandering off again…

        – the one you love to hate

  • A8eez

    #3 FIND HER (nuf said)

    • nicky

      sloan from entourage

    • bambam


      • @DullWitlessBoy


    • newscot

      Nina Dobrev

      • Master_Rahl

        Nope, Emmanuelle Chriqui – google her, many winning pics.

        • Duke McWood

          Nope, Nina Dobrev! Try again.

          • Master_Rahl

            holy shnikeys!! separated at birth? We need to see these two on screen at the same time. I smell conspiracy… or soft core extravaganza.

        • LineHog

          Dude get with the program, google image or tin eye will find most of these women on these post, so to save yourself the embarrassment, learn to use them

        • Snowman

          no, no its not emmanuelle.

    • Meagan Ann Laninga

      Nina Dobrev I do believe… she plays Elena on The Vampire Diaries

    • boomie

      definetly emmanuelle chriqui. not nina dobrev

      • bree1912

        Umm its most definitely Nina Dobrev.

  • b-ry

    #3 is that a wave or is she carrying an invisible tray?

    • darkPrince

      Don't know, Don't care, Just Stare

      • Ziplab

        she's about palm my ball sac

        • hMMMM

          you must be an extremely tall guy

    • weldee

      she looks like Jordana Brewster from fast and furious

  • Meow

    #31 the best kind of photobomb

    • Yeah, okay


    • Tony

      Not sure that's a photobomb as much as it's just questionable parenting.

      • Elbie

        bad parenting or photobomb – that's one fine ass, you can't explain that!

      • Wait What?

        Teaching your son that firm bubbly buttocks are great = bad parenting now?

        • Wait.. oh yeah.

          Oh yeah, I forgot, sex is bad as is nudity. This country was founded by prudes after all.

    • Shawn

      Is that High Pitch Eric?

    • Malkintosh22

      Not sure that's a photobom as much as it's just heterosexual parenting.

  • @valorikx221

    #4 omm nom nom nom

  • Paula_

    John, why do you fuck up again by posting the entire gallery on the front page? Been too busy with the SC selection again haven't you!? Bad boy, bad, naughty boy… You know that makes your concentration and focus go down the toilet…

    Also: these photos could use some more Paulabombs!

    – the one you love to hate

    • Loot!

      One can never have enough Paulabombs.

      • Honk

        What can man do against such reckless Paulabombs?

        • Paula_

          Pray. Or just do nothing. Same effect anyway.

          – the one you love to hate

          • God

            Hey, sorry I'm a little fucking busy up here ok?

    • Shawn

      I think I have a porn with Paula in it.

  • JAMon

    #5 WHY, CHIVE??? WHY???

    • BaconBoy

      My thoughts exactly.

      • @bunkerpunkk

        A solid reminder, as a man, to never let yourself obtain a FUPA/marsupial pouch. WTF.

    • hardcoreparkour

      Ok. I'll do it. Cause FUCK YOU! That's why!

    • Holmespump

      He thinks he's Flea.

  • BaseballRube

    Interesting, the entire post, went on Page 1. I think someone forgot a break tag somewhere. Oh and thank you for #17 .

  • pufffdragon

    #15 Douche bags seem to attract dumb hot bitches. I need science to explain that shit!

    • science

      Women are attracted to confident men. Confident men have a tendency to also sometimes be douchebags. Thus, there is an inherent fallacy in that logic, given that women are attracted to men who are confident, but not all of them are douchebags. You're welcome.

      • Dapper_Dave

        Also Dumb hot bitches are the equivalent to female douche bags, thus D-bags attract D-bags

    • pufffdragon

      Nice work science, but explain this shit.
      Why the fuck does my toast always fall off my plate buttered side down.

      • science

        The buttered side is heavier, thus with enough distance to fall, if there is rotational movement on the toast, it will fall down heavy side on the bottom.

        • physics

          All things fall with the same acceleration so weight does not play into the reason why toast always lands butter side down.

          • Bodhi

            No weighted side of an object will always fall first…

          • AICen

            thats in a vacuum. here on earth we have what is referred to as an "atmosphere". look it up on wikipedia if you so please.

      • engrishresson

        Well if you saw that piece of shit move Devil it means the Devil is nearby. M.Night failed logic/writing…

        • engrishresson

          Did I offend your love for bad movies? Thumbs down on what?

          • Wait.. oh yeah.

            Nah, we just don't like you.

            • engrishresson

              I'm hurt…

              • Wait.. oh yeah.

                You'll get over it. Honesty is always the best policy… unless you have herpes.

    • thom

      I was going to post the exact same thing. Men can be total assholes, but women can be really, really dumb.

  • theederv

    Chive, why you fuck up front page!?

  • ksd

    #13 dog tongue. probably a chivette. the slutty type.

    • scarlett

      I bet she's actually a pretty cool girl who regrets her and her friends drunkenly submitting photos…ya know, just a guess. ;)

    • MonkeyMadness

      I'd hit it.

    • Tool

      Mmmmmmmmmmm sluts.

      • Master_Rahl

        I hear ya Tool – sluts are people too. Slutty people.

    • tralfaz

      That's her ball licking face.

  • ontherun1989

    My front page just got photobombed, by photobombs!

  • @valorikx221

    #26 Roy !

    • hMMMM

      This is especially funny b/c he wouldn't normally do that…

      • @valorikx221

        True. He never even smiled that much when he was with my (shitty) Astros

  • Paula_

    #13 is forgiven as she is a redhead.

    – the one you love to hate

  • Meh

    Been hitting the sauce early this morning, fellas?

    • Hitting

      Or are they still hitting it from last night?

  • HillBilly Bone

    Now that's spending quality time with grandma right there. #29

    • panama99

      is she playing at the funeral???

  • Biz02

    #15 – Pretty hot piece of ass right there. We should find her and get the d-bag out of the picture. Both of them.

    • seth

      yeah his tattoos are so lame.

  • mikey

    With a honker like that, I am surprised she isn't retching as well…

    • shnoz


    • Pat

      From the look on the other girls face, I'd say her crotch stinks…

  • MrRushing

    #28 –He comes to America for the women and the parties.

    • bambam

      find the one in blue that's holding a miller light can with a black back pack….i wana marry her

      • SweetAwesomeness


        except the marrying part…

  • ÇroW

    #13 bet she can lick a good box.

    • El D

      There's only two ways a person can injure their neck.

  • BloodScrubber

    #16 He is thinking as soon as she sets that drink down, she'll be my date tonight for sure.

    • Loot!

      I think she's trying to roofie him. Poor guy.

      • Tyler Bannock

        She drugged me alright.

  • Pat

    #7 MOAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! please!

    • R-Dub

      You gotta be kidding, right? You know who that is dont you?

      • Pat

        I really don't watch alot of TV… so affraid not.. Sweet rack though!

    • Pedrobear

      Encontrar a la chica a la izquierda!

      • aleXTC

        pedobear you are a sick bastard

    • panama99

      Damien's sister…

      look at them eyes, EVIL!!!

      By the way, for Pat, the show is on MTV Teen Mom's or some crap like that.

    • derp

      Teen Mom. Farrah

  • Shannon Coverdale

    #32 Fry bombed

  • crothell

    #5 Welcom to Austin, TX…

    • engrishresson

      My thoughts exactly probably at ACL…

    • caleb


    • Steamboat Willie

      Fuckin' hippies.

1 2 3
blog comments powered by Disqus