Girls with Guns. (65 Photos)

0 0


0 0
  • Kodos

    Dame Helen FTW!

    • GernBlansten

      Yeah, even at her age she was pretty smokin' in Red.

    • Cathryn

      great movie, love her role

    • Parrish Alan Dunnaway

      Still hot. I think I'll watch Excalibur tonight.

  • Bulletproof monk

    Chive y u no post pictures of aeon flux or kick ass?

    • kigero

      Coz pedobear isn’t an editor, yes I know Natalie portman was 13 in Leon

  • Edward

    #7 Still hot, #41 love her!

  • Entity

    Notice how all the women with pistols are holding the guns(mostly) with 2 hands with the finger off the trigger, I know your trained to do so but mix it up a little! :(

  • Spr

    what about sheri moon for house of a thousand corpses….or the devils rejects…

  • Barno

    This is just because I complained about the Texas Humpday isn't it?

    Man you guys are easy to bait. But sorry, no dice, not feeling it. Any of these women would be sexy without the gun, and that goes twice for Helen Mirren.

    • vestal

      You are a moron. The world does not revolve, nor stop for you just because of your protest. By the way isn’t, is not a word.

  • newscot

    Where's the one of Betty White from "Before the devil knows you're dead"?

  • Grendel

    Girls with guns in movies don't count. They're as real as the WWE. Visit The Brigade for real women and guns.

  • staples8199

    What about Hit Girl!? You did Barbed Wire over Hit Girl. Damn you Chive

  • Ukulelemike

    #33, #24 #51 Where's your bullets? Never use revolvers, unless you have bullets in them-makes them very hard to shoot.

  • idunno

    #7 every time.

  • Logan

    #63 WTF?!?!?! Where in the hell is the bottom half of the pic? I've seen this movie and I know she shoes her toe in this scene!

  • Matthew

    Why U No Princess Leia?

  • maggiemay13

    #1 is probably one of the best movies ever.

  • misschris

    #48 Bad boys, bad boys, whatcha gonna do? Whatcha gonna do when they come for you??

  • Ed209

    No Betty White? Boooooooooooo.

  • commodoresixtyfour

    what about KIDS with guns? like those children soldires in liberia? and you forgot about that video from jackie brown all those chicks in bikinis with AK47's and such

  • Rabbit

    Scully is daum hot

  • SuperDanMan4290

    Chive…. Will there be a "Girls with Blades" page in the Future??


  • oX_Animal_Xo

    So many good movie shots here! Classics galore.

  • dOOb

    #36 is pretty damn sexy

  • Auz_E

    Anyone else think #22 is a guy? + only 63 pics, not 65 tee hee

    • AppStateJW

      Pretty sure this is right before she gets blown to pieces by a helicopter…could be a different part of the movie though.

      • Jason D Sousley

        It is from a montage of ambushes that the wolverines do. Jennifer Grey is a stone cold killa in that movie.

    • commodoresixtyfour

      i think thats ferris buellers sister

    • Kevin Ireland

      I think it is Jennifer Grey in Red Dawn.

    • Larry

      I think you massively fail for not recognizing Red Dawn.

    • Tony

      You think Jennifer Grey looks like a guy!?!!?!@?

  • mrselfdizstruct

    What no Machine Girl pics. WEAK!!!

  • acoustrix

    #14 lol I liked that movie . (RED)

  • Greg

    is #22 Willie Wonka defending the Chocolate Factory?

1 2 3 4 5
blog comments powered by Disqus