Daily Morning Awesomeness (20 Photos)

0 0
0 0
  • SolidusSnake420

    #4 Parenting fail
    #24 Like a boss

  • Muke

    #3 – the screen is backwards if you were to lay in that bed… Install fail

    • Bluto

      Do you usually lay with your head at the foot of the bed? Comment fail.

  • Bob

    #16 is the shit!!!! go packers!!!

  • Green

    #14 The Penguin and The Joker's love child. Large Marge must have birthed this one.

  • PopcornFarts


    At first I thought this was a very nicely looped .gif of a guy bouncing back and forth.

    • isawoj

      I think that is practice for Cirque Du Soleil's show Ovo.

  • wanker

    #23 this photo is so full of WTF?!?!

  • Fun with Numbers.

    ….and not one fuck was given that day.

  • bawws

    #14 "It's simple, we eat the Batman."

  • Commando00

    Holy shit Batman!!…….Batman?……….Batman???………Damn he at Batman!!!

  • Tanner


    A.J. Hawk is a beast!

  • MylesofStyles

    #9 RAPE IS NEVER FUNNY…Unless it's interspecies, then it's hilarious.

  • Christov1

    I have no words for all that's wrong in this picture.

  • Sluttypanda

    #1 would be awesome, but I'm sorry. These days, almost anyone that uses "swag" is a complete faggot. I.e. Justin Bieber, Tyler the Creator, LMFAO, hipsters, etc. It's just douchy now

  • fart

    The trick to #15 is to grab the excess from underneath and pull. So easy, but it took me years to figure out

  • Scooby Doo

    #14 John Wayne Gacy, is that you?

  • moeshere Foxdale

    #23 Now there is something so wrong with this picture LOL

  • jakubwrobel

    I feel like #12 should be a stove that does laundry, not an arcade game that does laundry….

  • Coldzilla

    #14 The Joker and The Penguins love child?

  • Lefty8

    #8 Karma

  • freshfraser

    Is that kid saying "stripper" and then smacking that action figure?

  • Kyle

    #1 Amazing, Barnes and Nobles customers are the same no matter where you go. In fact my store has the same chairs… Hey wait a minute…

  • Leonel Libreyloko

    Chive, like 90% of your pictures are on Reddit the day before. Just saying.

  • http://thechive.com/ bkfrijoles

    #1 takes a Viagra and go to Barnes and Nobles to get his jollies

  • Ned Ryerson

    #1 Am I the only one who thought that was Donald Rumsfeld? Seems he's involved in a different kind of bush administration these days…

  • Andy Valentine


1 2 3 4
blog comments powered by Disqus