Yoga Pants’ sexy cousin, Volleyball Shorts (22 Photos)

0 0
0 0
  • MrRushing

    #3 – "My god, it's full of stars."

    • Hooka

      Hahaha. Nice reference. Obscure but relevant :D

    • Maynard B.

      From "2010", well said sir.

    • Quasi

      Holy balls you had me rolling on this one. Totally agree….well said sir, well said!

    • Telephone Man

      Nice 2001 reference!

    • Jerry

      I'm totally in love with this girl!

  • Diggity

    Good on you:)

    • hotdogneck

      for getting the FBI interested in all our PC's?

      • Dirty Dingus

        why are you even on this site?

    • rachelsmusiccentre

      you suck diggy

  • asdfafd

    hump day post partum cure. works 100%

  • Matty Rochelle

    I like sports =)

    • Dirty Dingus

      Tight shorts, fit bodies and pony tails….doesn't get much better.

  • daniel


    because she's hot as hell, that's why

    • .Krookz


    • NebraskaGuy

      Add #3 and #21 to that list! ;)

      • thedude325

        #3 Good GOD!

    • togaen

      hell yeah she is, damn

    • Findherrr


  • Sparty

    #1 Represent Michigan State! There's plenty more where that came from around campus right now!

    • mikey


    • jimmy

      Make sure Gholston isn't around…

      • Dan

        You would think he fucking murdered somebody with his bare hands. Get over it

        • jimmy

          It's a joke. Come on, I watched the game… U of M did not deserve to win that game. I am just saying he's a thug – or he is just plainly insane. If we had an offensive coordinator during that game his mistakes would be easily 14 pts.

          • Renard

            Yeah and if we hadn't taken it easy we would have scored 97 points. If if if.

    • float

      fuck michigna state, that place is a hell hole

      • Sparty

        The town is a typical college town…the campus is F-in gorgeous, both architecturally and people wise. Your probably from Ann Arbor aren't you….Remember its about the company your with, not the place your at.

    • bollyver

      This has really helped the ratings for the Big 10 network. I watched #1 Illinois vs Ohio State. It was better than the football game.

  • Gee 2

    Volleyball shorts are the best! :)

    • Randall Gallegos

      i cant even tell you how much i like #3 and #5 =-O

  • wells11490

    #21 this is how i imagine a pre-game stretch…

    • Dolfan0925


    • Jen

      you can tell she's pretty from the profile

      • Dunny_

        I'll take your word for it, I haven't gotten past that glorious gap.

        • Smoke-n-water

          Gap Gap Gap Gap Gap Gap Gap Gap Gap

          #5, Really? I wonder what that guy on the right is looking at…

    • yep

      My lip reading skill just improved…

  • Fapper

    *fap fap fap*

  • jaw

    Amazing! Great post

  • James Browning

    #5 woah why have my schools not had these shorts?

    • jgos929

      3rd from the left DAMN!!!

    • shopped?

      i think these are shopped, their skin color suddenly changes a few inches below the butt crease, in the same place for every girl, as if some shorts had been edited out

    • Pablo3520

      Holy schnikees at player 4!

    • dorkfish

      I feel like I need to be an assistant coach or waterboy or hell anything associated with that team

    • BleedC&B

      you know how many people would attend these matches. Ten fold

    • Hippy Dan

      Hoooooleeeeey Crap!! Where can I watch these girls play?

    • Voice of Reason

      Same – still got a hard on

    • smokeypast

      lol the guy on the right " omg dont look dont look damn it i looked"

  • Blackarmpit

    Great Vagina!

    • SanDiego


  • Derp

    #3 Seriously couldn't get past this one

    • :DDO

      feel the heat off of tht, thts how u know shes a champ

    • Ha.Ha.

      puttin her back into it. Lovely.

    • Soft Taco Juice

      Find her

      • DRIZ

        FIND HER MEOW!

        • Voice of Reason

          agree! my hard on is raging over her!

    • ssstoopid

      Find her and get an FDAU photo! My computer screen would probably break from too much awesome.

    • Waldo

      Ya, took me a while to scroll any farther too.

    • marco

      then you sir, missed out on girl wearing the 4 jersey in #5

      • Derp

        Who said I was a sir ;)

    • RiddletheReaper

      #3 = doing it right…I love volleyball now…where has this sport been my whole life?

    • Vanilla Gorilla

      When i finally moved on from this one, i got stuck on the very next one! #4

    • EDWARD


  • Berto

    Volleyball shorts better than yoga pants, there’s like a whole team of volleyball shorts!!!!!!!

    • floscar

      Agreed. Title should have read "Yoga pant's Sexier cousin."

    • cjuncosa

      Dunno 'bout this. TheChive has focused on girls in yoga pants, not a room full of people in a yoga class … that might be comparable to a team of volleyball shorts.

  • DaveK

    Giving serious second thought about volleyball being a great spectators sport…….

    • uga1

      girls don't play sports silly…

    • MrRushing

      The only girls sport worth watching. Well that and Topless Curling.

  • MylesofStyles

    #22 Any chance at getting any work done today just went right out the fucking window. I'm going home to have sex with my wife.

    • Sovem

      By wife he means hand

    • pingpong

      also qualifies for the redhead post

    • Joe

      Me too! I love having sex with your wife!

    • Joe

      is your wife like #22?

  • LG_

    #12 Kari is probably the hottest volleyball player ever and one of the most down-to-earth gals too. One of the best things to come from my alma mater, in my opinion. Tebow sure as hell doesn't look that good in spandex shorts! :)

    • ...

      its great to be a florida gator

    • hMMMM

      wow – just googled, she's really hot.

    • Big_Curt

      She is gorgeous but did anyone else notice the girl faceplanting in the background

      • My_name?_serioulsy?


    • Paul Langdon

      I don't think I have ever been more proud to be an Alumn than I was when I saw this picture. Definitely makes me want to give a Gator Chomp!

  • TheBear

    #21 what are we playing again?

  • ddd

    I'd like to klinkenbo #12

  • AssClown

    #3 #21
    Juicy…I'll go to town on that…

  • Bordin Tienyam

    all winners

  • JerseyGreg

    OMG #19, #3, and #8. Holy good god!!

    • R2G Fan

      Complete overload. Volleyball shorts are as magical as yoga pants.

    • cjuncosa

      #19 Title should be "Underbutt, underboob's sexy cousin"

    • MacNCheesePro

      I wanna bite #19 >:)

  • Tuff Guy

    #5 What?!? Where?!?! How?!??!

    • hMMMM

      That's definitely Latin/South America…a collection of that quality does not exist in the U.S.

      And U.S. women would all be like, "that makes us look sexy and we are strong and powerful women blahblahblahblah here's your sandwich!" then take this volleyball leagues to court and sue. Bitches.

      • SanDiego


      • sadman

        Maybe they ordered "large" youth shorts by accident, but didn't have time to get proper fitting ones. Plus this is the logical end to volleyball shorts.

  • shawn

    Great post, all I can say is WOW

  • Zedhere

    #5 Got Damn? Yes, yes they do.

1 2 3 11
blog comments powered by Disqus