Time to kick back and take that trip down memory lane (34 Photos)

0 0
0 0
  • Samantha Kristal

    #16, awww yeah, I used to have hundreds of those things!
    #32 I remember that poster being in the classrooms in elementary school..

  • http://www.facebook.com/janelle.cheek Janelle McCann

    #18. Commando was the SHIT! You're getting old John… You're getting old….."

  • http://twitter.com/Christarius @Christarius

    #12 I think I preferred her in the Spartacus series ;-)

  • neilandthewhale

    #11 this game took up so much of my time!

  • Dan

    #31 Kids today will never know what it's like to have to print out special pages just to give a presentation on one of those bad boys. They're being replaced by them fancy computer projectors and flash drives.

  • nick


  • Phishie420

    #9 – I still have a box of them somewhere…
    Millions of

    • Stefania

      I have a prem~i~air I have a prem~i~air air purifier and it has a ioesnir 8hour timer and 3speed settingand fragance (optional) at night when i go to sleep i put it on yhe first speed ultra quiet and the ioesnir to and since then my sleeps have been mutch better

  • Anonymous

    What TV show is 1 fromfrom

  • etcrr

    #4 Weird Science Kelly Lebrock FTW then not now #34 John Candy, never saw a performance of his I didn't absolutely love

  • its_forge

    #4 That woman looked that good for about thirty minutes – fifteen for this movie and fifteen for "Woman in Red" with Gene Wilder. After that, eek.

  • its_forge

    #1 "A gift… for me?? Open it open it!! Oh wow, a pair of hands! Thank you so much!! Can you excuse me for a few minutes Peewee, I'm gonna go do something I've been needing to do for a looooong tiiiime."

  • Carrie

    #31 What do you mean flash back. I still use mine in my classroom, because CPS is to broke to afford updated technology.

  • Austell

    #22 Yoda, a pepper is he.

  • KorovaMilkBar

    "For I am Artie — the strongest man … in the world!"

  • TheAutomaticMan

    I'm 99% sure at some point or another i had/watched everything in this post.

  • prod

    feels like this was made for me

  • gdm426

    #32 this is still hanging in my cousins childhood bedroom

  • https://www.facebook.com/jose.ariel.cuevas José-Ariel Cuevas

    #6 Oh, how I remember seeing hours and hours of Crucial Conflict's "Hay In the Middle of the Barn", Weird Al's "Amish Paradise" for hours on end. Then again, they played a shit-ton of Dr. Dre, Snoop and Gravity Kills, so it was all good.

  • billy


    yeah…but what about Iron Mike?

    • dummy


  • Anonymous

    Omg what is #16? I had a million of these, but can’t remember what it even is. I don’t even know how to Google that haha

  • Anonymoose

    #21 I still use one of those old projectors….

  • alleygaga

    omg what movie was #8 ??????

  • Thunder Joe Louis

    Man I loved the original "hand grenades", I used to punch open the aluminum foil top with my front teeth, chug the sugar water, then toss it in the trash sky hook style, just like a horribly re-enacted war film

  • Kent

    / Thanks Nate. Yeah I’m not really a big fan of it myelsf but I’m sure it would actually stop guys like the bloke above (I’m sure he’s not really savvy with the web!) but yeah a watermark is one of the few ways to really protect your work unfortunately.

  • maxchiver

    #15 & #27 now that i saw these i am going home and playing them

1 3 4 5
blog comments powered by Disqus