Don’t let anybody ever tell you your childhood wasn’t amazing (36 Photos)

0 0
0 0
  • jbear

    #26 !!!!!!! MIGHTY MAXXXX

    • Jason Darnell

      i think i still have these somewhere lol

  • nixt3r

    #17 Spot a real chipmunk. Think of Chip 'n Dale the Rescue Rangers. *Face palm*

  • Wyomingmarine

    #33… still can’t draw it:(

  • OpMongoose

    #13 scumbag Steve's older cousin

  • sm2535

    #4 YES! I used to cheat at Track & Field so bad with that thing. #32 I loved how everytime Al Bundy came on screen for the first time, the audience cheered. #33 drew that shit on EVERYTHING

  • Saul Billy Zane!

    #33. Stussy %#&$in S. My binders and backpacks were littered with these. Furthers my belief that you are awesome Chive.

  • Bob

    #26…What are these?? I know I know them, but I must have smoked too much pot.

  • Andrew Pahl (@Smiggles_12)

    #26 I had both those man brings me back to when parents bought you everything to shy you up!!

  • CalAb13

    #32 "Well, I guess there's nothing left to do now but pick out the dress you're going to wear when Dan Rather asks you why your son shot the President. " ~ Al Bundy

    <img src="; border="0" alt="Photobucket">

  • AJ

    #16, damn you Chive. You make me a sad panda:(

  • Pani Booyah

    #36 one of the best cartoons ever #3 THE greatest cartoon ever

  • qwert

    im mexican, and it's also true.. lol

  • Anonymous

    #26 holy hell mighty max! I had both of those toys too. Good times

  • @ustcmrjeff

    one of the best nostalgia posts yet…
    did anyone else draw a bunch of them linked together into a chain across your paper??

  • me.

    I remember making those when I worked for Motorola…

  • maximiliano

    #16 do you wanna make me cry

  • ScubaSteve

    Does anyone even remember how the "S" Logo got started, I drew that on so much stuff. #16 Man that was a sad movie, whatever happened to things like that, have we gotten so polically correct we can even have moments like that anymore? Even Disney used to know that while kids are getting entertained the adults need a bone or 2 thrown there way as well. How do you think the 2 old sarcastic muppets became popular? And I hate that video games now have an easy mode. It's either normal, or so hard you want to through your controller against a wall and say F@ck it I'm Out!!! lol

  • Richard


    Oreos been around since 1912??………..Got them here in Norway last year….. i think i'll move to 'Merica

  • Sean

    What is #26 called? I had both of those as kids and completely forgot about them until now

  • Cedar

    Brings back memories. Man my standard of livin’ has fallen since them days. I can actually relate to Al Bundy on a personal level now. Dead end job, crap ride, shitty neighbor, mass disrespect…. Damn, I need a drink.


    #16 if you did not at least tear up you have no soul.

  • kenny

    Awe Man Super Ghouls and Ghosts, what an epic game!!!

  • Anonymous

    #9 that kid got laser tag, a new bike, and the ghost buster fire house. And that’s just what you can see in one picture. I’m torn between saying spoiled much or epic christmas

  • Leonel_LyL

    #16 Oh man, saddest part of my childhood. :(

  • Kris

    #2 WOO-HOO! My post made it to the Chive! :-D

    Saw this on ABC Family around Halloween and it reminded me of the crush I had then (and still have now, only with the grown-up version) on Christina Ricci.

1 2 3 4 5
blog comments powered by Disqus