Advertisement
  • TheAllKnowning

    first

  • https://www.facebook.com/steven.vargas1 Steven Vargas

    btw how come these are hidden?

    • Brian

      Bump

  • Cavalry

    Who sings that song and what is the title of it?

    • Ben

      That is Massive Attack with Paradise Circus (thanks Shamaz 😉

      • asdf

        thanks Ben, it was sounding like a dub step version of Portishead there for a minute.

  • Loud@theClouds

    Ok nice, now let me see you do it on the dick

  • b33tz

    better than black swan

  • RettB

    That’s far more impressive than some current Olympic sports. Ladies and gentlemen, please welcome to the podium… Kandi

  • Billy

    Holy crap. I dont know what she’s selling, but I’m buying it.

    • http://www.superseedband.com AndySaximus

      sex. I'll buy it too.

  • HardlySeen

    Paradise Circus by Massive Attack (Zeds Dead remix)

  • macrda

    The best ever….

  • http://proposmontreal.com ProposMOntreal

    The song is from Massiva Attack, the singer is Hope Sandoval.
    I can't recognise the remixed version in this video.

  • http://proposmontreal.com ProposMontreal

    Forgot to mention, the name of the song is Paradise Circus !

    • Cavalry

      Thx, Chive On

  • Anonymous

    What is this chicks name??

  • Anonymous

    It’s good and all but I don’t start tipping till the top comes off!

  • Anonymous

    Wow!!! I wish I
    Was that pole!!!!

  • SoopDoog

    I did that very same routine on a street sign outside the pub last Friday night! I blew out a nut on my last rotation…

  • Bob

    Fap, Fap, Fap

  • Anonymous

    She is fucking hot

  • BrianBrains

    She is def an artist. A regular POLECASSO.

  • http://chive luis

    Fucking beautiful. Can’t watch it without getting a hard on!!!

    • Jacob

      thanks for telling us you have a boner, man : /

  • Anonymous

    She’s got my dollar.

  • Anonymous

    Omg Bitch is solid!!! Nice

  • Ali

    Man she’s strong!

  • Shelby

    Damn girl! Work it.

  • Cali

    Polecasso….nailed it!!

  • IamwhoIam

    almost forgave the horrible music for the awesome performance

blog comments powered by Disqus
Back to the top