Daily Afternoon Randomness (49 Photos)

284 0 0
`
  • Joan

    #7 High-deas?

  • eyecandyforoldladies

    #7 bet it would scar the f-%k out of me… (no miss spell) #10 lmfao #18 … Insert photo shop here #35 yes #41 awesome idea #49 .. you too.. tizz the season to give. Folks I never post a link.. but this ones Chive worthy. their not Chivers but they should know about the Chive. Merry Chritmas and all Gods blessings to you.
    http://usnews.msnbc.msn.com/_news/2011/12/20/9588

  • Anonymous

    #33 duckface trick. Queen of my kack

  • gdm426

    #6 how you doin?

  • Myke

    #49 did the same yesterday! And my friend passed out and broke his front teeth….wish it had been in the same hospital as you….

  • shaka06

    #30 really NICE !!xD

  • Steven

    #30 GOT damn!!!!!! We need more of her immediately.

  • http://Chive TomLimit

    #24
    date of the towers attack? Was the matrix trying to tell us something?

  • Kimmy

    #33 THATS IT??? NOW UNDIE SHOT??? BOOOOO!

  • Zaedrus

    #33 – "I love cats. I love every kind of cat…"

  • Anonymous

    Is it bad to get excited over #42?

  • Da Sandman

    #11 chicken shit only has the balls to give Kim Jong Il the finger when he's dead…

  • Thanx4AllDaFish

    #6 has the most perfect eyes, ever, next to Olivia Wilde's. . . #22 just. . . I. . . Gotta. . . *sigh* Can't even say anything. . .

  • ERK

    #18 MOAR!!! Find her!!!

  • Seldi84

    #6 More of her please.
    #35 interesting question. Off to Seseme Street i go to find out.

  • Christian

    Need sooo much more of #33 if possible a solo gallery. Do it, now!!!

  • http://www.facebook.com/rikooprate Rick Allen

    #36 Definate fave of this one…

  • http://blog.travelwoohoo.com/?p=692 They’re not dead

    […] thechive.com Too lazy to comment? Just click on any of the buttons lah.Awesome (0) Cool (0) […]

  • bless1

    #30- can we see that ass in hump-day please!

  • Big_E

    Gimme number 19’s crewneck!

  • @bdaley84

    My God is #30 hot. What a sexy chivette. Hope to see moar soon…

  • Guest :)

    #6 very nice!!!

    Now one without the make-up, we have become very suspicious…

  • baconfortress

    Baconfortress

    #45 Go Mean Green!!

  • DR. Sidaredes

    #30
    Seriously, there has to be more of this girl. She's a dynamo!!!!

  • Rufus

    FIRST

1 5 6 7 8
blog comments powered by Disqus
X
X