We found Rachel McDonald and she’s using the Twitter machine properly (21 Photos)

523 18

The photo above has been torching the internet for the past week. It belongs to British model Rachel McDonald. She only has about 2,000 followers on Twitter but something tells me that's about to change. Rachel regularly posts some fantastically sexy photos so follow her right here for updates.

Rachel’s Twitter.

[Photo(s) Source]

523 18
  • rtizz

    meh…there's got to be a million others better out there

    • you'reallidiots

      she's obviously hot but most of the picture are just terrible. if the chive is going to waste it's bandwidth on a professional model, instead of the usual local hotties, at least get one with awesome picture, as opposed to picture14

    • pickleman77

      My thoughts exactly! Glad I'm not the only one.

    • Chris

      was going to be my exact response, but then i saw #21 and it is now a MEH?

  • http://echogeo.wordpress.com/ echogeo

    I can help cure that oral fixation, Rachel.

    • Dan

      That pic is not attractive at all. Makes me think she's about as mature as a 12 year old.

  • pete s.


    Well somebody's got to do it

  • Kyle429

    #17 and #21 are full of win. Dat ass.

  • Johnny K.

    Would it kill you to smile?

    • JOHN

      She's already dead… inside

  • pickleman77

    Meh. Attractive? Yes. However this girl is, to me, pretty average in terms of "hot" women. Pretty "run of the mill" features, etc.

    • morelikepicklebitch

      When did "run of the mill" become synonymous with "gorgeous and incredibly attractive"? I must have not gotten the memo. Oh, and how does it feel being king of the lonely and pretentious?

      • pickleman77

        What can I say? Some guys like hamburgers and corn dogs, some like steak and lobster. To each their own. (Oh, and I'm just wondering if you see the irony in your "pretentious" comment? Isn't YOUR response pretty damn pretentious too? Who says YOU get to say if she's hot or not?)

  • 6_Crack_rocks

    #7 Proper use of stretch wrap
    #21 Proper use of a naked body

  • Ned Plimpton

    #21 This is what I did in my car when I saw this on my phone…

  • Hunter_BZ

    #21 Young Lady, you pick those panties off the floor right now!

    • Yep

      Now, pick em up again! This time… slooooower.

    • Lttido

      If you noticed that panty, I have bad, bad, very bad news for you

      • Hunter_BZ

        You just did not get it….3 other people did tho!

    • its_forge

      Preferably without bending your knees

  • mr. happypants

    #7 schwing? i guess

  • theblenny

    #11 Ahhh, wook at the westie.

    • Underbaker

      She is kind of a dog without her makeup.

  • PeZ

    #21 one of the pictures on the Chive. It's up there

  • blue pants

    #8 , #21 damn

  • SeanzyMcHyde


  • whyme1973

    #7 #8 #9 #21 Mother of God.

  • Jayavc

    #7 That is one way to keep her fresh

  • Parrish

    #7 I would like to unwrap my Christmas present early!

    • Craigery

      Do you often get Christmas presents wrapped in plastic wrap?

      • Arid

        So if you got that for Christmas you would complain?

  • jroc

    sometimes MOAR isn't better

    • Lupus

      totally with you….i had this totally different person in my mind when i first saw pic #1 in the other post. Thought she was this simple girl next door, but guess i'm wrong about her. TTYTT i prefer the one in my head and yeah sometimes MOAR isn't better. Still i'd like to meet her in person. and have her pose for me.

    • Lupus

      I actually asked for moar on the other post cuz she looks so much alike Charlize Theron and Abbie Cornish.

  • theRealRealist

    She's hot and all…just a little too much on the strange side for me…with that said, I still wouldn't hesitate

  • Alpha_Dog

    #21 …and this is why high heels were invented…

    • Unfkngblvbl

      to ruin man's concentration?

      • Alpha_Dog

        That's the least obvious and severe of the reactions ; )

  • Chunk Pants

    Meh just another blonde clone, nothing special here.

  • Shar11


    • hark1985

      mhm yes indeed.

      • Shar11

        its by far the sexiest pic. in this post…

        • hark1985

          God bless her and God bless america!

  • Chris

    Ehh, take it or leave it. Looks like a million others, and too much duck face.

  • Remincen

    #13 Going out on a limb here, but I bet it's tastes as good as it looks. :D

  • JOHN

    Hard 6 out of 10 at best. The world needs more "models" though…

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus