Daily Afternoon Randomness in HQ (41 Photos)

Advertisement
  • Mjolnir

    Where the hell are the chivettes?

    • KeepCalmDriveOn

      Look outside their friend zones where they left you.

    • obvious

      Dark street corners.

    • Art Vandelay

      still trying to buy shirts

    • Dick Salad

      Not sure where the Chivettes are but good thing your mom's dildo showed up!
      #18

      (sigh kinda stole this joke…)

    • http://thechive.com/ Paula_

      My basement!
      Well… what's left of them, that is…

      Hugs,
      Paula
      – Burp!

      • BigRick69

        Oh Paula! You so nassty!

    • ggggg

      sadfasdf

  • jjj

    #41

    Dont know what to say…

    • hark1985

      Sometimes you don't have to say nothing at all. Just take it all in

      • nick

        just say Hi.

        Hi Pinky. Lovely to see you. I enjoy your chest freckles.

    • http://thechive.com/ GernBlansten

      I like a girl with thin lips.

    • 80's Baby

      mind the toe. that is all

    • Heres_Johnny30

      you can start with a MOAR!!!

    • 579

      want

    • http://twitter.com/theterryburke @theterryburke

      she has one of the best bodies i've ever seen

      • @theterryburke

        But nothing compared to my goddess and reason for living LG. B4 that it was my mom`s body.

        • http://twitter.com/theterryburke @theterryburke

          hahaha you're soooo funny! holy crap i just pissed myself from laughing so hard….

    • yep

      Does she have a site with more picture of her?

      • Kyle429

        halfapinky.tumblr.com

        You're welcome :D.

        • batman

          camwhore's gotta camwhore

    • Damn!!

      Sweet tasty lips. How I'd like to stick my tongue into you…..

      • Truth

        Thumbs down? Gay much??

    • JOHN

      Is that the Francis Marion Hotel in the Background?

    • PatrickBrass

      Moar Pinky! PLEASE!!!!!!!!!!!!

    • Yup

      By far, my favorite Chivette ever…no offense to all the other wonderful Chivettes, but Pinky is wonderful to me.

    • FagLover

      How much did it cost?

    • wachowski

      for sure

    • Nick

      "meh" works.

  • Seth_Michaels

    #34

    HA!

    • Jus Wonderin

      Is Erin keeping John sober?

    • Paul B.

      Y'know, you guys really do have the best job…

    • bulldogger

      Quit fucking off and get to work! Make sure the Chivery is working you fuck!

    • bisonbade

      he is trying so hard…but failure is imminent

    • Patches

      Must be nice to have an office whore to come around and get naked for all the boys. I wonder if they take turns or just gangbang her?

      • http://twitter.com/erinwillett @erinwillett

        How intelligent.

        • Patches

          And getting naked in some guys' office so they can post pictures of you on the internet for random strangers to jerk off to is really using your brain. lol

          • sheisawhore

            WIN

          • Lotus

            Lucky for us she can be dumber than a bag of hammers because we don't come come to the chive for her wisdom.

    • rob

      his neck is about to snap.

    • Allscool

      Nope Nope not gonna look, not gonna

  • hark1985

    #4 Heaven! I hear the angels sing

    • Shit storm.

      #25 Let the games begin!

  • NWAChiver

    Not first. So close….

  • KeepCalmDriveOn

    I'll take #5….that is an excellent view.

    • Heres_Johnny30

      The beach is nice this time of year.

    • Baxpin

      She seems nice.

    • Whiskyb

      Amazing, sheer perfection. Can we get a front shot

    • ALT
      • Mike

        why is this getting negative votes??? that's her…and she's hot…

  • jojo

    Pinky is hot

  • racksonracks

    #41 why, happy friday to you too

    • Truth

      Delicious looking snatch….

    • salute my shorts

      Dirty + Nerdy = Derdy. Why aren't there more derdy girls.

  • etcrr

    #5 #41 beautiful women

    • Stan = etcrr

      WOW you fail at all levels!!!!!!!!

    • coinbank

      fail!

  • etcrr 126p

    I cry when you guys thumb me down. Then i fap.

    • KeepCalmDriveOn

      he's probably happy about that too.

    • etcrr 126p

      So you are saying that I am not a 58 year old pervert with no fucking life or originality?? oh ok.

      • etcrr sucks

        I see some comment deleting in Stan's future…

        • not stan fan

          too easy

    • et cetera

      I haven't seen someone more concerned with "p" since Bear Grylls.

    • The_Dood

      Are you trolling or just that stupid?

    • Pedro

      as long as this guy isn't raping any of these girls he's ogling who cares. my grandpa was a perv till he died at 94 and i plan on living the next 70 years carrying on the family tradition. you'll just have to wait awhile till it gets hilariously pathetic.

    • http://twitter.com/McBeastie666 @McBeastie666

      of course he's not you….his posts are intentionally stupid while yours are just plain stupid.

  • disturbed

    #35 Eureka!

    • hellyeah

      hoes gonna hoe.

    • Allscool

      Gaaaa, I Looked, Sweet, Those are Nice

  • hark1985

    #23 Jack daniles

    • KeepCalmDriveOn

      Where are you seeing jack?

    • Felcus

      Knuckles.

    • coinbank

      holy shit i never EVER saw that until i read your post! ha the power of TITS

      • KeepCalmDriveOn

        Tits AND legs, two pair that should win a game of poker any day.

        • coinbank

          ummm i have lost a fuckton with 2 pair. Tho i have been accused a few times in my life of not have evan "a pair"

          • Dick Salad

            Sometimes the cards in your hand are irrelevant to whether you can win or not.

    • SMT

      Hah! i didn't even notice the JD the first time!

    • boobman

      If you were busy looking at the bottle of JD, I have some bad news for you….

    • tapsnapornap

      *Daniels, but you are forgiven this time

      • tapsnapornap

        Oh sorry I guess it's daniles…wtf?

    • sit ubu sit good dog

      Epic meal time jack dagnels……

  • Guz

    #23

    Sweet mother of god.

    • tbone

      Breasts, its whats for dinner.

      • Truth

        Or in this case, silicone.

        • Russian47

          I still see boobs there, argument is irrelevant

          • The Stadium Guy...

            Motor boat away my friend….

        • Nicole

          Sorry lovey, they're what God gave me. 😀

          • Mik

            Me Gusta!

          • iheartboobs

            MOAR!

          • Sam

            Lovely bunch of coconuts!!!

          • CreepyJosie

            No wonder God rested on the 7th day… creating you wore him out!

          • Alex Schwartz

            God did an amazing job. You should share more of what God gave you. 😀

          • Mike

            please tell me you are single, just humor me for a moment

        • Lotus

          My thoughts exactly

    • vic

      boobs and Jack Daniels. two of my favorite things inthe world

    • CaNaDaaa

      damn……

    • Ben

      It looks like she has a GREAT personality. 🙂

  • http://thechive.com/ GernBlansten

    #4 Great way to start the weekend…

    • leafsfan2005

      Looks like it's a shop in Playa Del Carmen, MX… Lots of tequila…

    • JuanPa

      Yeah, places like this also make me happy because….booze.

    • dhahn2425

      spent new years in Playa del carmen. great ruins not too far

  • Anonymous

    #4 is heaven?

  • Tomas

    #22 I'd like to take up residence in that cleavage. ❤ B)

    • coinbank

      careful if you motorboat…i think you will drown

      • Alpha0010

        #23

      • tapsnapornap

        Or he'd need a very small motorboat…?

  • zenner

    I love this shit, ALL of it.

    • scatlover

      I love shit.

  • Shat_Thrice

    #41

    Marry me.

    • NcouthYouth

      Seems like you may be a little late on that one.. Seems like a decent rock on that left hand of hers.

      • Dick Salad

        Maybe 1.5 – 1.6 meh

  • Dan

    #35 Can't….resist…

    • ithinkamright

      But he is gay.

      • its_forge

        Even gay men can appreciate the boobies.

    • coop

      Careful..those moles could turn cancerous

    • MonkeyMadness

      He's probably tapped that several times already.

  • 80's Baby

    #17… great view

  • Jake

    I love pinky! In more ways than one.

  • BostonChiver34

    CHIVE ON FROM BOSTON!!! Have a great weekend everybody!

    • LucretiusCaro

      Keep it going, my Boston companion. We seriously need to get the Boston Chivers together. I'm not drinking for Lent, so I'm designated driver for EVERYONE. How can you pass that shit up? Happy weekend, Boston.

      • BostonChiver34

        I'm heading out in the city tonight…so I'll have one for my fellow Chiver(s)!! Have a great weekend and KCCO!!

        • LucretiusCaro

          Have more like 3 for me.

          • bostonmyass

            Get a room.

            • LucretiusCaro

              Well, we can try to get all of Boston in your ass, but I don't think it'll be easy. I'm willing to give it a shot, though. I'll even bring the lube in the spirit of good will. Start stretching.

      • _LG

        Cheers from Beantown as well. 🙂

        • LucretiusCaro

          So there are a good number of us here–that's good to see. I'll leave off talking about it too much because the fellow up there is a bit butthurt about it. I get the feeling he wants us all in his ass or something.

          • BostonChiver34

            hahaha..seriously..hate us b/c were from Boston..he must be from NY! and i'll def. have a few more then and i'll throw in one for _LG as well! Chive On my Boston peeps!

        • LucretiusCaro

          Wow–nicely thumbed down Boston thread.

  • lcpl.allan

    How will I be able to pre order my shirt?!

    An how can I skip to next week? (without skipping to gayly?)

    • lcpl.allan

      How can i get a life ??

  • aaron

    #23 oh my lord…

  • Ruck_Over

    That's a tiny little toe on #41. This Chiver approves.

    • BloodScrubber

      Pinky + Mound = a happy Friday. 😉

blog comments powered by Disqus
Back to the top