Daily Afternoon Randomness (52 Photos)

Advertisement
Advertisement
  • ok then

    I can’t believe i might actually be the first to post a comment, maybe.

    • Footballer

      #7 #13 #36

      HUT HUT HUT!

      • sixdeadelves

        #36 where in the hell do you work !?!

        • Shes a whore

          The Bunny Ranch…and there's no way in hell I'd pay.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002215100821 Timin Phoenix

      This being the most incredible, special thing you ever will do with your life, I for one, am honored I was here to see it.

      Now you can go off and…fry up some tasty snacks.

    • StickyWickets

      And you still fucked it up

    • William Teach

      Congratulations. You're mother must be very proud of your achievement. Now, if only you'd move out of her basement.

    • Moe

      We care

  • http://thechive.com/ Paula_

    Damn, these days it's next to
    <img src="http://4.bp.blogspot.com/-OY8da5qNp3E/Tuj3yijwqUI/AAAAAAAAA1Y/HL5unaUChVk/s1600/impossibru.jpg"&gt;
    to be first on da DAR!!

    In the good old days, like 8 months ago or so, it was easy…
    Also it was posted ON TIME!! And what do these fuckers do meow when DAR is late? They take some time to make an animated .GIF about it so it's even MOAR late! Asshats!)

    Meow fuck y'all, I'm off.

    Hugs,
    Paula
    – Fan testimonial: "Once again Paula…you have delighted and disgusted me at the same time."

    • George Costanza

      does this bitch really write down comments people have said about her? LMAO.

      • http://thechive.com/ Paula_

        Well it wouldn't be a fan testimonial if I wrote them myself meow, wouldn't it, asshat?

        Hugs,
        Paula
        – fan testimonial: "does this bitch really write down comments people have said about her? LMAO."

        • http://marcmarcmarc.marc.marc Marc

          FUCK PAULA I WANT TO JIZZ ON HER HAIRS

        • George Costanza

          Well if you want to get technical it wouldn't be a "fan" testimonial if they're talking shit about you, wouldn't it, cock breath?

          Suck it,

          -GC

          • Ninja217

            Messing with Paula just proves that your the bigger, or well, smaller dick.
            Mike n Ike is your new name.

            • Ninja217

              *you'r*
              Fixed
              Does that help?

              • hoovus

                Too much fail

              • grandma hitler

                you're.. just sayin

          • http://thechive.com/ Paula_

            Yes it is! I get off on that!

            Hugs,
            Paula
            – fan testimonial: "does this bitch really write down comments people have said about her? LMAO."

            • http://thechive.com LukeTheTerrible

              Paula Rocks! I wish she would post a pic.

          • poop

            Hahaha great quote. i love that seinfeld episode.

        • http://thechive.com/ Paula_

          New huh? Care for a free drink? Ignore those naggers trying to warn you for my drinks, they're just…. well… Chivers.

          Hugs,
          Paula
          – fan testimonial: "does this bitch really write down comments people have said about her? LMAO."

          • Wogsamatta

            Paula_ I want to snort your pussy dandruff

        • Rye guy

          Ha

        • Paula'sLoveBug

          I love you Paula and I want to have deformed babies with you!

    • Daddykins

      Mmmmm – no, don't think so.

    • flight_crash

      Hey Paula, wanna go for ice cream ?

      • http://thechive.com/ Paula_

        An Administrator deleted this comment for violating 7 Common Health codes.

        • flight_crash

          Not even grapenut Ice cream. Bitches love grapenut icecream.

    • Nicole

      You sure like to say asshat a lot, you are so cool bro!

      • lols

        i don't understand "asshat." at first, i think of someone wearing a hat on their ass but it would never stay on thus making it impractical to make a hat for one's ass. then i think, maybe she is just calling some pants or underwear, but this is not much of an insult since both are very useful items of clothing. so i don't know, yes…

    • Paulas dad

      Stupid Paula. Twatwaffle bitchnez, it's been three weeks since She had that deal "all you can fuck for a buck" and I still can't wash her stink off…

    • Vook

      Oooo here is one for quote. Hey Paula, let's cross swords and touch our tips?

    • Tyler

      You're trolling too hard. I mean 'trying' … trying too hard.

    • Theresa

      You racks a dis-a-prin

  • https://www.facebook.com/Skermitt Sam Thompson

    1st?

    • JANA BARROS

      #4

      • JANA BARROS

        i see what u did there

    • JimBob

      Do you realize that you actually got more down votes than Paula for this?

  • Greg

    Every afternoon I hit refresh until the DAR comes up. I wonder what good employees do?

    • Endo

      We'll never know.

    • CapitaBlaster

      we is good employees

      • legen dary

        same thing

    • jer

      read, there is a catch……my boss just told me that after doing an annual review with my supervisors that he received 97% good reviews and decided to give me a 20% pay increase, he says I am obviously a great worker with so many reviews and so I sit here everyday and look at thechive amongst other sitesand ponder what I would have to do to get a bad review from my bosses

      • don

        try jizzing in a big mac after preparing it rather than just spitting.

    • Joe

      The same thing, because nothing is getting done until we see the DAR.

    • http://thechive.com/ Paula_

      Finding good employees is like finding people at the age of 20 that have never seen porn. IMPOSSIBRU!!
      Mind you: they've recently actually tried that for some research, and really couldn't find them:
      http://www.telegraph.co.uk/relationships/6709646/

      Hugs,
      Paula
      – fan testicles: "does this bitch really write down comments people have said about her? LMAO"

  • BabyFart Magizax

    #6 OMG!!!!

    • RoastBeef315

      possibly the best name ever

      • Alison

        It's earnie the milky owl!

        • Madison

          Shut up, whore.

    • bob_the_cook

      If #6 is OMG,

      Then #52 is OMFG!

      • BabyFarts Magizax

        And I actually messed up, it should have been #7, but it all worked out

    • Joe

      Space Cash? BabyFart Magizax?

    • TheFireBlades

      I work here and I think I was in that day. He' just swallowing some food, hence the head tilted back and the closed eyes.

  • sticky

    #27 ….really? REALLY?!

    • Nickincollege

      … I do what I want

    • forever ruined

      cannont be unseen 😦

    • M.C.

      For all those who say the word "Really" as a question, twice, back to back. Please do us all a favor and remove yourself from existence.

    • df19

      How do these look on me? Awesome…

    • ancientlegacy

      yes. really.

    • yeah

      my vote for the best feeling in the world is pussy or a bj but to each his, or her, own…

      • Richard

        My vote is a bj.

    • indigenousstranger

      As a female, even I agree with it. Bobs are great!

      • lols

        Bobs are usually pretty cool as a general rule. Now Roberts, they are complete a-holes.

        • Rob

          Ouch

      • Bob

        I think you're great too

  • BRN

    Kael Schryver makes out with little boys.

    • little boys

      true story.

    • shitty

      True.

      • Kael Schryver

        Like I give a fuck.

    • etcrr 127p

      Me too.

  • winfields

    Paula is back in full force, great!

    • Johnc

      now we need to get rid of etcrr for a while

      • http://thechive.com/ Paula_

        You want to get rid of etcrrrrrr but keep me around?
        Damn, I have to work on that!

        Hugs,
        Paula
        http://www.telegraph.co.uk/relationships/6709646/

        • Stan_Dalone

          Open letter to the Chivers

          How is it a troll who is intensly hated by most everyone somehow gets 154 votes up? When what she says, has little or nothing of any value.

          Especially when her goal is to reach a plus score. So how is she managing to do that? Well I did some research, it turns out you can buy a plug

          in on-line for 45 dollars american and it by-passes the Perma-Link. So you can effectively keep voting yourself up. The only other way is if you

          OWN the site and you can by-pass it anytime you like. After a several hour confrontation with the people who run paula this is what one of them

          had to say: "Chive guy • 3 hours ago iIf you knew who Paula really is it would blow your feeble mind". So the boys in the office run paula,

          isn't that right LG?

          • http://thechive.com/ Paula_

            TO;DR

            Hugs,
            Paula
            – Too Old; Didn't Read

  • Falco09

    #1 I want to go to there.

    • Olrem

      I want to know where to buy one

    • Please

      Take etcrr with you, chuck his happy ass over the side and keep your foot on his head.

  • Brandon

    #13

    Koalas get high?

    • Diksheese

      Yes. Yes they do. Eucalyptus leaves get them super blown.

    • Johnny Bloom

      Yep they are constant stoners.
      They also all have chlamydia

      True story

    • ttyl hef

      wrong picture reference… but I like the way it worked out better!

    • Sluttypanda

      koalas are always high

    • _Moose_

      Daniela Degraux

    • shitty

      They do. However that, sir, is not a koala.

      • TheAutomaticMan

        Yet it is still relevant…. boobs are always relevant.

  • winfields

    #38 more like coke…

    • ancientlegacy

      "Hey buddy, snort this space shuttle, it'll take you to the moon!"

    • muy

      You're so fucking funny, I'm sure you've done loads of "coke" and a ton of other drugs. Fucking asshole

      • Sam

        You should see a doctor about having that stick removed.

      • winfields

        well hey there muy troll genius…. actually have thank you for asking. It's very destructive, and with your already harsh and negative attitude, I would highly advise against.
        have a great week!

  • dkassa

    i told my girlfriend not to send in her pic!! damn it!!! #52

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003050273896 Kelsey Ballelar

      ….I think I'm in love with your girlfriend.

      • askdfg

        I think I'm in love with you…

        • mrjimmyos

          I love pizza

          • zombie

            I like tuwrtles.

            • mrjimmyos

              Touche

              • Idius

                I believe it's tooshie

          • MattKL

            I love lamp.

      • ted

        No doubt – send in some pics!

      • g00fya$$

        kelsey,
        i hope you submit to sexy chivettes….if you havent already!!

      • Ryan

        Yeah, Kelsey's very attractive.

    • dkassasboyfriendTed

      You shut up right now, I am SO angry with you. You are a slut and a very bad boyfriend.

    • Darksoul

      Well now I didn't know she was soliciting, how much does she charge for a Cleveland Steamer?

    • what a relief

      doesnt matter fapped anyway

    • Captain Awesome

      No one likes this comment because of the reasoning explained through #10. We know you don't know her

    • tom

      So ur girlfriend is 28?

    • http://kennethdreyer.no Kenneth

      This is the Norwegian blogger Ulrikke Lund: http://ulrikkelund.com/

  • Unfkngblvbl

    Damn, finally. I thought one of them fucking twisters made its way to Venice Beach and got you guys. Fuck those twisters!

    • Unfkngblvbl

      BTW, I hope everyone in Texas is okay after those came through today. Those videos were intense.

  • BabyFart Magizax

    Love to party with #36 as well

    • Mikey

      Where the hell does she work???

      • Unfkngblvbl

        IDK, but it seems like there might be poles involved.

        • Hah

          Stripper poles, too.

          • thejames

            Actually no stripper poles involved, this was part of a hi fashion shoot, we'll have some great photos to come.. stay tuned!!

      • Steamboat Willie

        The Thunderdome?

        • JBinNC

          that was the funniest thing I've read all day

        • roadtrip

          Club Vandersex

      • Guest

        That is exactly what I thought first… well maybe not first.

        • ChelseaRules

          Yeah, my mind went straight to stripper.

          But then again, when doesn't it?

          Also, what's with the chair in the background? Bathroom/most uncomfortable VIP room ever?

      • Frank M

        She works for Lord Humongous!

      • tapsnapornap

        Legion of Doom

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100003050273896 Kelsey Ballelar

      I wonder if it would hurt to hug her…

      • BabyFarts Magizax

        I would take any pain she would want to give me

      • StickyWickets

        That's a dumb question but I give you thumbs up because you're hot

      • tapsnapornap

        If it was a real aggressive hug, or a chest bump and you went boobs to boobs with her…maybe, but probably not much. You should try though, and take pictures.

    • Robert

      Where the hell does she work? Some kind of S&M club?

      • thejames

        Actually no S&M involved, this was part of a hi fashion shoot, we'll have some great photos to come.. stay tuned!!

    • Krok

      If by "party" you mean make sweet love AND call the next day – I am with you (but not on the same night)

    • Lulu

      Drag queen club…

      • Sweetness

        I was wondering if anyone else notice that is a man!!

        • mickey

          He looks like a stripper to me…

        • Dale

          No because boobs

      • thejames

        S a D!! Best looking chivette to get on the site.

    • cat

      It's a trap.

    • Hebrew Hammer

      NOPE, I got soft as soon as I saw how trampy/trashy/tranny she looked.

      • Jesus

        I'm still pissed at you.

    • Chase

      First pic looks like a dude…..

  • a server

    #46, #47

    Badass.

    • #thetruth

      #47
      thats good if you dont want to see the innocent civilians you are killing

      • DrGarnicus

        Sacrifices must be made for $4.50 gas

      • Z_Bone_Capone

        I would honestly like to know how this is possible.

    • Tyler_B4

      That's one good looking bird. Chive On brother!

    • Bastard420

      'Shopped

    • Phil

      Flying millions of dollars of military hardware with lives on the line, definitely the time to fuck around on the internet

    • Jay

      this had better be shopped.
      not badass. a GIGANTIC infosec/opsec violation… this is why we cant have nice(er) things.

    • hoan tran

      this pic is photoshopped… those screens are only in ATARI black n green. even the F22s don't have color consoles. XD

      • Jimi

        I work at sikorsky in final assembly and the 4 screens are all full color hd this isn't the 80s lol.. and as far as it going online its probebly just a screen shot he uploaded to the computer.. there amazing aircraft

  • winfields

    #6 all day

  • etcrr

    #52 the only way that dress looks better is off

    • http://thechive.com/ Paula_

      And the only way this site would look better is with you off.

      Hugs,
      Paula
      – fan testimonial: "does this bitch really write down comments people have said about her? LMAO."

      • lonin

        I don't know. Getting rid of dipshits constantly deleting their posts because they're affraid of getting a thumb down ranks pretty high.

      • another John

        Paula, I hate you. That being said, I couldn't agree more with you

      • tapsnapornap

        You really like getting thumbed up, don't you?

      • fuckoffstan
      • etcrr's goat

        the only way the world improves is with you gone! stupid suicidal fuck!

  • Terrence

    #10 How to be a total dick to your friend.

    • Terrence

      Damn Chive, shuffling the pictures around. Should be #11

  • aciekay

    #26 true story, guys. #52 i want iiiiit. the dress, that is.

    • skinger

      Bet you'd look killer in that dress too, aciekay.

      • ted

        let me know if she lets you finger her love-puddng for that one skinger – for shame!

    • mmmm

      you take the dress I'll gladly take the left overs

    • DG904

      agreed… awesome dress!

  • http://thechive.com/ Paula_

    #52 MEH, fatty.

    Hugs,
    Paula
    – the one you love to hate

    • Riley Freeman

      Lies and slander!
      You can do better than that Paula

      • http://thechive.com/ Paula_

        Oh c'mon, that ass would break every standard size door frame!

        Hugs,
        Paula
        – fan testimonial: "does this bitch really write down comments people have said about her? LMAO."

        • Mr_BRB

          Damn Paula,
          Never took you as the jealous type. Troll, yes. Jealous, no.
          Perry's hot with a great ass. Recognize and appreciate.
          BRB

    • DrGarnicus

      In all the right spots!

    • Slim Jim

      why don't you show us yours paula?
      Cuz your probably a fatty.

      • http://thechive.com/ Paula_

        I was actually on the "Hump Day: the Special Edition" a whale back.

        Did I write "whale"? I meant while of course, hihihi.

        Hugs,
        Paula
        – Fan testimonial: "Never thought I'd say this, but hell yeah Paula!! You're totally right!!"

        • islandboi

          Paula plz for the love all dat is holy I'm born n raised here in Maui n half da reason I get on thechive is to see da arguments n comments from u. Plz plz plz post a pic or email cuz ur either a dude or a real hottie

  • Magnus

    #4 seems legit

    • jpadawan

      The Fox and the Hound-esque.

  • Joshua

    #36
    please continue being bored at work for me. thanks

    • Texan

      Where does she work?

      • Yup.

        I'm guessing it's only legal in Nevada.

      • mickey

        You mean…"where does he work?"

        • Dale

          OK. I'd do "HIM" and just feel icky about it tomorrow

    • Darksoul

      Hey do you work at a fetish shop? or fetish related place?

    • lavmdmv

      yes please dont stop

  • VedHead77

    #12 – NSFW. MOAR!!!!

    • flight_crash

      Totally reminds me of National Geographic boobs in grade 6!!!

      ZOMGBOOBIES!!!!!!!!

    • skinger

      OK, VedHead77, you made my afternoon. That was funny. Very, very funny. Kudos to your wit.

      • Ape Bewbs Are Sexy

        Agreed. Humor wins. You said what I was thinking.

  • Mr Lucky

    #51

    If I may speak for all … Yes we do!

    Chive On

    • MrMav

      Very beautiful girl whom we all want to see more of. Burn the bra, yoga pants, mind the gap etc

    • Ann Helen

      Yes, she's beautiful! But this is not a girl named Perry, this is a norwegian blogger named Ulrikke Lund; http://www.ulrikkelund.com

      • Royce

        Well hello there Perry, or Ulrikke, or whoever you are…. Still beautiful no matter what name it is… Welcome to the Chive.

  • lars

    #52

    that dress is a big winner.

    • Kzo

      The dress is really nice, but the woman makes the dress (and she is absolutely gorgeous)
      Thx for sharing, today was a good day 😉

blog comments powered by Disqus