Soooo…. you got wasted (29 Photos)

193 49

Are you wasted? Get your shit together and send your photos to mactheintern [at] gmail [dot] com.

Follow Mac on twitter here.

193 49
  • Joe Dirt

    Either I'm wasted or this repeats itself over and over….

  • MattKL

    #1 #4 I like where this is going.

  • LaurenGoMeow

    Lmao at #24

    • AzLiving

      Lmao I would love to see that chicks face a couple more seconds later…..

  • LakersLover

    #15 Chick Hearn was the greatest!

  • Nick

    #2 2 bottles of mane & tail..does an actual horse live there?

  • spaceman8916

    #2 been there before

  • Fuck Ads!!!!

    Remove the fucking Ads!!!!!!!

  • wes

    I think there is a dongbetween this persons legs am i right or no?

  • paulwells55337

    #7 I'm guessing she just farted

  • SirCtheIII

    Thank you for taking that awful banner away!

  • Stevie Jay

    #26 Lame and not even funny.
    Good to know if you put "chive on" on a picture, no matter how dumb, it'll get featured.
    This site's dead to me.

  • Melkhiordarkblade

    #19 that is just awesome.

  • Gordon

    #15 NEVER mess with the memory of Chick you jerk!

  • James

    Done with your site until you get rid of these bullshit pop up adds on the scroll.

  • Johnny Reid

    #9 you girls are true american heroes, & I'm gonna need some moar please!

  • Fraser

    nice dart bud!

  • Joshua D. Loomis

    Could someone explain this "ad complaint?" …I'm not having any of these troubles on my phone (Android) or my computer.

  • goldengekko1

    #2 as if falling into the shower curtain wasnt bad enough he thought toothpaste would be the answer to getting himself out of that dilema haha epic fail but win picture KCCO :D

  • lala

    #24 has some weird feet

  • Angry

    I used to like comming to this site till that god damn spin advertisement keeps popping up now I ma have to stop visiting

  • AzLiving

    #24. Hahaha..there should be an after pic…

  • Kpro

    #11 Not BEER, anything but the BEER!!

  • God

    I hope somebody hacked the site and put these ads on here. What is this, 1997? So lame chive. You used to be cool

  • nikka

    #29 Huskies?

    • NCPirate7

      East Carolina Pirates.

  • shawn

    chive, I do not like this ad at the bottom of my screen while on my phone. for the love of crap get rid of it. I'm about to stop chiving because of it.

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus