Car sounds guy on Australia’s Got Talent is anything but human (Video)

160 3

Related videos on theCHIVE

  • meh


    • meh

      I'm an attention whore; negative is better than none at all.

  • RandomTask09

    I'm all about making money, but these ads on the mobile site are a pain. Besides, no one looks at the ads anyway, all they look for is the red 'x' to dismiss it. So, companies are just wasting their money.

    • theRoddick

      Big ditto on that one.

      • theRoddick

        – but, Chive gotta eat also I reckon.

    • TheJesus

      AdBlock plugin for firefox and chrome is a beautiful thing.

      • Catpain Slackbladder

        No doubt. Now please tell us how to install those browsers on our smart-phones.

        • The_Dood

          Actually, they have firefox for android…

        • Tava

          Update the HOST file on your phone to block ad server. This requires root. I use AdAway.

      • Simon

        So, you install adblock, Chive's revenue goes down. Chive has to do more with advertising to make ends meet. You see where I'm going with this?

        Not cool.

    • James Dobry

      Yeah these are annoying for people on iPhone…

  • Steve

    That sound you make of cars passing you.. its the sound of your Virginity..

    • Brookes


  • echogeo
    • ClutchMedic

      She burned it

    • ndk

      yeah her fake boobs match her fake face perfectly. no thanks

  • st33

    Judge boobs

  • Alex

    Cool-yes impressed-no

  • mike

    the girl in the audience laughing really hard needs to calm the f down………

    • steve

      shes choking on a piece of food

    • tron

      I guarantee that girl has no idea that sound he was making was a turbo with a blow off valve. she probably just thought they were funny noises.

  • chewbuzz

    In need of a large kcco green shirt please let me buy your extra one

  • Hunter X

    Australia's Got Talent. Where humping a kangaroo without getting kicked in the balls is considered talent.

    • happyscrappyheropup

      Uh…. YOU try humping a 'roo without getting kicked in the balls!

  • meantux

    motorboatin son of a bitch

  • Swizz Mac

    do a boxer subi sound

    • Kpatch

      If he could pull this off I'd be amazed.

  • Ned_Plimpton

    That talent of his will really be useful when…. Ummm…

  • Static

    not bad.. lol made me think of this guy

    • CalculatedRisk

      No. Fucking. Way.

  • Unfkngblvbl

    Who's the female judge?….because bewbs.

    • Unfkngblvbl

      Nevermind…I found her, Dannii Minogue. Thank you Google, THANK YOU!

  • HOYVIN Glavin

    I've seen this on multiple sites and just watched it again. If this guy gains fame or money for this then good for him but after reading the descriptions and comments on this video, all I can say is that people are easily impressed. This is just some kid making car sounds with his mouth and that's exactly what it sounds like. I even listened without watching, trying to imagine those were actual cars but it still sounded like a guy making noises with his mouth. The internet is running out of things.

    • TheCureForHope

      Completely agree. It wasn't even that great. How's he going to improve that talent? Next round he does different cars poorly? Weak. Australia… I dunno, try harder.

    • ndk

      i actually think its more of a variation on beat boxing, which is indeed a talent. yeah, it's just a gimmick, but honestly so is this show. anyone who thinks that AGT taken seriously here in australia, think again.

  • dwide schrude

    LOLLLLLLLLLLLLLLL did anyone else notice his name is Meat Packer at 0:20


    • Stan

      I think you'll find that's his job, you retard.

  • Sarah


  • kfitz9722

    Cool sounds, bro.

  • Jarry
  • khaleel


  • TheJesus

    I do a mean Chevy Volt impression.

  • tapsnapornap

    Nailed it.

  • iambigd42

    Find the Judge in the middle please

    • happyscrappyheropup

      Uh… It's Dannii Minogue

  • tv_paul

    Maybe they can team him up with Michael Winslow from those 'Police Academy " movies and go on the "Who Care about Sound Effects" Tour.

  • LucretiusCarus

    Guess talent in Australia is something different….

    • matt

      Yeah, pretty much. We're not fond of your auto-tuned tween record-company-products.

      • LucretiusCarus

        Well, at least you have Silverchair. So, that's a plus. Maybe.

    • A2_tha_MFK

      Yep sorry we aren't as good as you, let me guess your American?

      • LucretiusCarus

        My American what?

        • A2_tha_MFK

          See! You could not resist could you, American & a Grammar Nazi

1 2
blog comments powered by Disqus