Daily Afternoon Randomness (49 Photos)

171 10
171 10
  • BloodScrubber

    #15 I've heard of "stay-cations" , but this is going too far. :|

  • Holy Hell

    #43. Under boob, under boob.
    In a tank or in a tube.

  • LucretiusCarus

    #35 And you can get a fat ass with no cost to you from the Scooter Store. Christ almighty.

    • Franklin1138

      Yeah, I'm telling people I'm Canadian now.

  • spicticus

    Something is wrong with #31. Why is the hot girl dancing solo and the other getting action? I know they need loving too but damn.

    • DubU2Death

      That was his first attempt, this is his back-up plan

  • Casey

    I thought #31 was just a picture of a cute girl dancing. Then I looked to the left, oh GOD why did I look to the left?!!?

    • arn

      Anyone else notice the awkward neon orange legs that guy has???

      • Smitty

        NOPE….. I completely missed the legs!

  • Robert

    #43 Moar!!!!!!

  • bob_the_cook

    #43 That is quite a sufficient amount of underboob without …you know ;) Thanks!

    #28 Thanks god technology is advancing, but damn I wish our collective intelligence would keep up!

  • Bob Villa

    #35 ‘MMMMMERICA!!!!!!!!!

  • hark1985

    #1 Dave Grohl! the shit

  • BabyFart Magizax

    #11 #17 #36 yesss please

  • etcrr

    #17 #43 fantastic

  • hark1985

    #6 cuz fuck you that's why

    • George

      Ooooold picture from like 06 and it was part o a fight. He was sick of the blue bike fing with him durning timed practice so he did something about it. True story.

      • Kevin

        True story indeed, old school Ryan Villopoto and J law getting into it. J law was a thug.

    • ange

      jlaw is a dick

  • I_am_golf_c0m

    #45 shrinkage!

    • DaveStinson316

      It's the only way he's getting it wet with her…

      • Smitty


  • hark1985

    #7 riding bikes level Jesus

  • goodguysfan

    #1 There to pick a fight

  • Boon

    #6 Old ass picture. Kinda disappointed Chive.

    • iambigd42

      RV2 vs JLaw, classic. Outstanding video of it on youtube.

      • KCCO

        Jlaw did work on RV2.

        • Zach

          Anyone said "Falcon Punch!" yet?

  • Darrell


    FIND HER!!!

  • etcrr

    #23 precious

  • MattKL

    #32 That's just awesome. KCCO!

  • hark1985

    #31 so many fails and wtf. wtf!

  • ShamWOW

    #3 HAHAHA!!!
    Well done, sirs!!

    • wyochiver

      I bet their Mom is happy.

  • etcrr

    #10 Thank You for your Service

    • Buckeye

      Personally, as an active duty military member myself, I don't like this picture. The angle it was taken at almost makes it look like the flag is burning.

      • https://www.facebook.com/profile.php?id=100001110399271 Luziano Chavez

        You must have some bad eyes then haha

  • tv_paul


    That bed looks like it setup Cattycornered.

    • winfields


  • Steve

    #28 and this is the First Fu#$ i gave _____________

    • winfields

      you can type Fuck on here, Steve….

  • Strizzle

    #47 MOAR!!

    • Markus

      She makes a great sandwich too.

      • Lethargik

        true story

1 2 3 4 13
blog comments powered by Disqus