Hot Right Now: People with porn stars and strippers in their family reveal how they found out (6 Photos)

Soooo…. you got wasted (40 Photos)

Are you wasted? Get your shit together and send your photos to macthechive [at]

gmail [dot]

com.

Follow Mac on twitter here.

Advertisement
Advertisement
Advertisement
  • TubularTom

    Canadians. They wear the damndest jeans. #21

  • DemonIAm

    #17 Natalie Holloway?

  • http://www.facebook.com/Beeficus Jason David Dugas II

    #29 I am deeply sorry if me being fat offended you all who replied on my picture. Apparently I am a loser and somehow worthless because I drank beer like everyone of these other guys did. It's cool, you have opinions, and you're entitled. But please don't imply that I am dumb. Fat, indeed. Dumb, not so much. And I have never beat my wife, that comment actually made me chuckle. Anywho, KCCO bitches!

    • dochandy

      fuck them. you drink away. THE CHIVE is all about having a good time. fat, thin, tall, short, black, white, brown, FUCKING ORANGE… who gives a shit?! all these "chivers" making comments about you being fat or beating your wife are dickwagons. wipe them off of the bottom of your shoe and CHIVE ON!!!

      • http://www.facebook.com/Beeficus Jason David Dugas II

        You know it man. Opinions are shit. They just shouldn't call me stupid. lol. Anyway. Thanks man, KCCO.

    • Marie

      They're probably just pissed because their photo didn't make it on the chive 😛

    • LaurenGoMeow

      who cares what anyone else thinks, not all chivers/chivettes are rude like that.. you and your wife seem awesome, drink up and chive on

  • Dan

    #12
    Thank fuck there were no camera phones or the internet when I was in college.

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=503045573 Mike Herechuk

    I look forward to this gallery all weekend! I love it chive!!!

  • dochandy

    FAH-Q!!!!

  • markkens

    #22 Pure anesthesia.

  • percy

    #8

    MOAR!!!

  • percy

    #2

    MOAR!!!!

    • Todd Bella

      #2

      Unmask Thineself

      • stinky

        #2

        You have my heart….

        • Jimmies

          #2

          And my axe…

  • PubicJones

    #5 Friend zoned.

  • Malicious

    #10 lmao

  • http://kelly18.tk kelly

    18 bi female i need sex hit me up at http://kelly18.tk username kelly18

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=1334291656 Adam Puente

    #32 – Never, never, never, NEVER sit on Bourbon Street!!

  • Matt

    You wonder sometimes, "How'd a douchebag like THAT get a Chive shirt, and the rest of us with working reflexes can't?"

  • George

    #22 JACKPOT!!

  • http://www.facebook.com/kadezlindsay42 Kade Zachary Lindsay

    http://thechive.files.wordpress.com/2012/04/waste

    Right now he is hanging, tomorrow he is hung…

  • GOOSE

    #2 #19 MOAR!!!

  • who?

    #16 you mis-spelled "gaymance"

  • GuitarSkater

    #28 what is that creature walking on her?!

  • Vent187

    #21 haha, I would drink myself to death if I were a douche Canucks fan too. Go Kings!

  • http://www.funnypicturespro.com/13571/soooo%e2%80%a6-you-got-wasted-40-photos/ Soooo…. you got wasted (40 Photos) | Funny Pictures Pro

    […] From: theCHIVE » Owned […]

  • michael

    #32 bourbon St got the best of you?

  • Paige

    #29 is definitely not true. the guy is obviously in an office of some sort and that cup is bone dry.

  • CMCB

    #22 Looks like the opening scene from "The First 48"

  • Andysoto

    #21 go Canucks!

1 3 4 5 6
blog comments powered by Disqus