They grow up fast, don’t they? (13 Photos)

367
66 228

367
66 228
  • Jezdezpez

    weird.

  • phil connors

    i am not the best looking guy in the world and wish the best for this person but it's annoying that were/are good looking as a man and a women.

  • Heidi

    Are we sure they aren't twins?

  • Daddy

    Yeah, umm. I am at a loss for words. I don't think it would make it here at the hunt camp.

  • YouNoMe

    #8 ALL OF YOU STFU! .You know you like twice, or three times, or four…

  • leonard

    i dont wanna be, i dont wanna be me……

  • 8===() - - -

    When I look at this post, all I can think of is that scene from Crocodile Dundee 1 when he goes into the bar and runs into a transvestite.

  • Carl T

    The path to cross dressing starts with an eyebrow ring.

  • L. Rojas

    Sorry for the parents.

  • Whatever

    that guy has nice boobs

  • Ernie

    you know what? She looks good to me!! really good!!

  • MerryFairyDinglePony

    This is so great. I'm so happy. This is what life should truly be about.
    Butterflies, rainbows, kittens, and sugarfarts.
    Once we learn to tolerate everyone, then we can coexist with everyone, and then (giggles) we can achieve world peace with everyone.

  • Burrbon

    And the judges scores are….. 0-0-1-2-3-0

  • MAGSGQ

    Heh!! Love the controversy.

  • Swanky

    Girls are weird.

  • M.Luther

    Uh. . .Have you actually read the Bible? 'Cause, ya know, when I read it Jesus kinda went to Heaven body and soul. No grave.

  • oughtnot

    The transformation from man to woman – that's ok. But what's with the stupid face piercings?

  • jason

    Weird hippie fucks!! Go vote for faggot Obama and make fag kids. What happened to this country…

    • kashakesh

      you were born? and about that – i'd like my country back – so, why don't you move?

    • jughead

      Its people like you that drag America down. Just because your not happy doesn't me she can't be. Your just freaked out cause you find her attractive. because she is. Now go rope a gator you fucking hick.

  • hmcby

    I know a couple people who have grown up in the wrong body and have gone this route. I applaud chive for posting these, but I am disappointed at all the homophobic comments. Come On people, try to love each other and let people be who and what they want as long as it does not hurt you. Support to all my friends who aren't even tho I am straight, I love my bi/lez/gay/trans friends.

    • http://www.facebook.com/mark.loehrer Mark Loehrer

      This is the internet, in fact, this isn't just the internet, but like 4chan, it's a site that attracts primarily a male readership–to view near pornographic/exploitative images. Most of these galleries are on white women/teens, 99% of them are aimed to please straight audiences…and it's got the frat facet as well.

      Why would you be surprised at the redneck/hick comments?

  • Greg

    #7 is your best shot bro. If I saw you I wouldn't be able to tell you were once a man. Nice job!

  • Jeevus

    Still looks like a dude though

  • APFMX55

    You know there is some guy out there that saw this and realized he screwed a dude haha

  • Mr. Twisty

    I'd still hit it

  • Tian

    the only thing I had to tell man from woman was boobs… but ummm now… need to be careful

  • Lil John

    Rotators gonna rotate.

1 3 4 5 6 7 9
blog comments powered by Disqus
X
X