Friday Dopamine Dump (37 photos)

238 15

238 15
  • jreddy23

    #2…call that the sympathy gain.

  • Csquaredapparel

    #34 yep!

  • Buntalufigus

    It should of gone #24 then #23 cause the cookie monster is the shit, then there would probably be less of #25 lol

  • Still_MisGuided

    #24 me like cookies…. and duck boots

  • Craigery

    What's the significance of #18?

    • Mr Man

      They look like brother and sister.

    • jeff donuts

      guy is washed up

    • Monte Chiver

      HEY!!! Leif isn't washed up! I mean, if they ever bring back The Love Boat, or Fantasy Island, or CHipS….. plus he does those spots on Worlds Dumbest with Tonya Harding and Gary Busey. GARY BUSEY!!! HELLLOOOOO….LOL

    • tv_paul

      It's leif garrett nicolette sheridan , why I don't know. This is before he was drugged up and crippled his friend in a car accident and before she was bangin' no talent Michael Bolton.

      • F3n1x187

        holy F**** that's Nicolette sheridan?!?!?!??!!

        • tv_paul

          Yes, watch the movie "The Sure Thing" and you'll see just how cute she was as a teenager. Not that she still doesn't looks great now

    • Erich Backhus

      Butterface says I.

  • Bless1

    #26- yum.

    • Bless me 2

      Find her!

  • forever alone


  • 6_Crack_rocks

    #32 ditto

  • Adam

    #14 that shark is really good at making sand Asians.

  • Brutal Deluxe

    Read this, save time:

    A bunch of corny comments from people who think they are hilarious. There. Now you dont have to scroll through this whole thing

  • Shiguy

    Bless the lucky man that has her!

  • cantreadgood

    #7 looks good in theory until it gets chilly, you hear the sound of cars passing, mosquitoes start biting, and ants start crawling everywhere.

    • Monte Chiver

      Take your ball and go home beyotch


    #11 Bwhahahah! Classic

  • Tigers

    #20 let's see if we can get some close ups.

  • tv_paul


    No way would he bang her. She's too tall, she's caucasian, too old and not related to him in any way.

  • Zach


    damn proud of you.

    • Creed Bratton


      • Sam


  • Evie Rose

    #18 — looks like they are brother & sister :-0

    • exactly

      ha thats exactly what i thought. i figured that must be the only reason its on here.

  • tv_paul

    Violet Beauregarde has really let herself go.

  • NikT


  • KingThing

    Hell Yeah Mike!!!!!!!!!!

    • DDD

      I think he just described every male alive….

  • tv_paul

    They're real and they're spectacular!

  • @lackofabetter

    #24 Ballin!

    • Optimus_prime

      someone's gettin' laid later

  • Sul

    #27 pack…ring a ding ding

  • The Guy

    #34 As it should be!

  • wdk


    No joke, I dig those shoes.

1 2 3 4 7
blog comments powered by Disqus