A low down dirty good time (30 Photos)

156 8

156 8
  • Shiguy

    #6 Judging by calender, they must have shaved the dog just before it became daily special.

  • http://www.facebook.com/ryan.lambert.98 Ryan Lambert

    #28 Ah, young Anderson Cooper….. My how he's grown into just what we thought he'd become.

  • Sade

    #20 Quite disturbing o_o

  • imbizzle

    #10 yup, everything about it. Do parents just not care about their kids anymore? Get that stupid looking hair cut, get outside, and get a job. freaking hippies

    • Heh

      I agree he looks ridiculous, but that's not what "gay" means.

      • Anon

        Its a meme joke, get over it

  • Face

    #23 = best job ever

    #28 is funniest thing i've seen today, LMFAO

  • Bradyized

    #8 Well good morning to you too ladies.

  • paul c.


    • spucifer

      You need one thing to enjoy a Hooker, a dick. This guy doesn't have one.

  • Chim Richels

    #1 – Who knew? Tracy Morgan and Nick Cannon had a kid together and now he's at prom slayin' snowflakes.

    • ATLChiver

      Snowflakes. Awesome.

  • Ahmed

    #14 find her

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=859775017 Marcus Kiel Scrivens

    #5 Hmm, a bong… This kid could be on to something.

  • jimbo

    Gents, for all of you thinking the same as me, you all owe me a dollar I am now rich, thanks #1

  • 0_0

    #23 Yeah Chive you know what to do

  • Chris

    #19 Yeah I knew I would make it! That neighborhood has been calling my name for years. Who calls a place morning wood?

    • guest


      • Chris

        yes it is

        • guest

          awesome, live about a half mile from there. KCCO

      • Andrew

        Go Huskies!

  • http://www.facebook.com/anton.berisha Anton Berisha

    #1 practice makes perfect!

  • Ziggy

    #2 I work in the town that High School is in. Now I need to look and see if we still have that issue of the paper laying around

  • KillaColb

    #8 Thanks you very much i did enjoy that! :)

  • Chesterdrawers

    #23 I'd have walked out. Fuck you, keep the ticket, and your facisim. Fuckin imperialist pig TSA fuck you! She is beautiful but why would anyone agree to this?

  • Rick

    #8 That's a really hawt bod! I'm a tush lover & won my over! xD~ MOAR!!!!

  • High Chiving

    #8 I call the one on the left! YUMCITY

  • Otto


  • BigDave

    I travel for work – a LOT. I've never seen anything close to this. Damn you, TSA!!

  • RGT1026

    #2, It's the plaid, it makes an optical illusion! I'm taking them back to the pants store.

  • Rastapopolis

    #25 what happened to the old guys lower body?

  • Kateluvya

    #8 What a messy room! I'm guessing no guys spotted that, though.

  • https://www.facebook.com/daniel.wilder.9 Daniel Wilder

    #8 is great but #4 is the best

1 2 3
blog comments powered by Disqus