Son, you’re an idiot (22 Photos)

19 34

19 34
  • brad

    haters gonna hater

  • Mr.Eff

    I'm amazed no comment I've seen mentions how sick and wrong this was from the absolute start: A Camaro? Really? A car that started a legend, but became so terrible they stopped making it, then only brought it back because the government gave them money and they had to meet a spending quota. You can chrome a turd…

  • Alex Pullen

    Fucking retard! He ruined that poor Camaro. It's an abomination and should be put out of it's misery. Long live Camaro, but not this one.

  • Gryphonchilde

    I've seen a lot of stupid shit in my life, so I can't conclusively say that this is the stupidest thing I've ever seen .. but it's on the short-list.

  • chivers

    The same shop made Ryan Lochte's grill.

  • Ahn

    Quick, Sammy, to the Douchemobile!

  • ChaaMandoo

    KEY IT!!

  • jrad

    I wonder how much dope he had to sell to buy that he probably spent every dime he had on it and wont be able to buy the new transmission and rear end its going to need in about the next few months

  • BBB

    No way you did that to a CAMARO………..Sin i say, sin.

    P.s. DUMBASS!

  • dan

    ASS HOLE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • fibonacci5150

    yeaaaaah…. he's a few fries short of a happy meal : )

  • Eric

    Nice fooking car mang!

  • showtownman

    Wasn't this car featured in THE CURSE OF THE LITTLE WINKIE?

  • El Kabong

    FAKE! That dude has no mullet.

  • nick

    a tree should fall on this car so someone with respect to muscle cars can do it right


    first mistake made here was buying a poor mans muscle car getting a dumb camaro

  • Dan Hewett

    my 3 year old son just told me he loved that car… gonna be hard to explain that lump on his head to his mother…

  • zombielincoln51

    see what happened here is the hot wheels generation has grown up and has money to blow

  • Curtis Savvy Quick

    At least it's a stick.

  • Larry

    at least its stick shift… lol

  • paul

    you people are retarded its an SS (v8) and its supercharged and just because you dont like it who gives a damn the owner built it for himself to for you and everything was paid for including thw car he paid for the car before your lame ass even got your 2010 hardtop!

  • pigeyez

    people r seriously talking shit about this? new camereos are sooooooooooo lame to begin this the first one ever to at least not look like the worst character off of transformers

  • sean

    give it tasteful rims, QUALITY speakers/subs, and ditch the tv and i think its fucking bad ass. the paint scheme is fucking godly

  • Larry

    I would rather drive a Mopar…

    See what I did there?? LOL…

  • David Knutson

    drive by me with that car during the day & I will make sure I blow it up. how stupid can people be & make a chrome car or pickup.

1 5 6 7 8
blog comments powered by Disqus