Merry Hump Day (60 Photos)

Ladies, thanks for all your sweet ass Hump Day submissions. If you didn’t see your photo this week, we are up to our eyes in tush submissions and we’re a couple weeks behind so check back next week. All Hump Day submissions can be uploaded HERE and remember to upload high quality photos or we can’t use it.

Advertisement
Advertisement
  • Scale

    Bums, all of them!

    • http://www.facebook.com/clint.bozic2 Clint Bozic

      I'm so glad my birthday fell on a Wednesday this year. Thank you for giving me a happy birthday Chive!

      • Drunkendave

        Happy birthday fellow ass lover

    • http://www.facebook.com/battlestarcomics Battlestarcomics

      #11 #36 #22 #41 Are all woodies!!
      Thanks Ladies.

    • LUKAZ

      #24 !!! welcome!!!!

    • Jake

      So which one is Paula_? My guess is #6

  • Paul

    FIRST

    • 'Merica

      lol fag lol

  • DunnTastic

    #3 #9 #13 #53 MUST HAVE MOARRR

    • Mr. Chow

      Why isn't Aly Raisman's booty on this list? She won the gold medal in gymnastics and she definitely takes the gold in the hump competition! USA USA USA

    • techno_viking

      Love the dimples on #3…

      • nate33uc

        Stundee! I see your pics and raise you #17 #37 #47 #50 & #56 (where is the rest of this gif??)

  • r00s7a

    #7 Gimme that donkey butt and them big ol legs, I ain't to proud to beg! Lemme ride that donkey don-key….

    • J. D. Rage

      SO DAMN CUTE!

      • Kristen

        *FULL OF CELLULITE

  • st33

    Chivettes are the best!
    #23 #53

    • jay

      MORE 23!!!

    • emailhobo

      #23 seems to be hiding a pretty decent booby (FLBP)??? Hot doggity damn on #53

  • wkdfrog

    #31 #57 worth the wait! Wow!

  • EBusch

    Somehow, in the chaos of it all, I forgot it was Hump Day.

    Thank you, Chive, for reminding me to stop and look at humps this morning.

  • danno

    #9 #15… Im nutts for butts

    • chris

      Nice lips on #9

    • Si1entStatic

      you know how I know 9 is gay?? cause if that was me and I had that view i'd be sporting a family size Coleman tent made of denim.

  • Baldy_Eagle

    #37 Quick someone get some candy!!

    • sfb101

      I got a Mounds in my pocket from you!

    • Pip Squack

      Ana Mancini NSFW

      • http://4chan.org/b/ gnocco

        lol'd slightly

    • Trinitiger

      Its Melanie Igleasis… my fav!!!

  • Wiley

    #50 way to slip in a frontal gap picture!!

    • Brian

      Find the owner of that body

    • PBB

      I'd like to be her's

      • shechiver

        wish granted

    • foul83

      She's in damn good shape.

    • What_Tha

      Always worth trying to slip it in the frontal gap

  • Magnus

    Someone find candy for #37…NOW!

    • kma

      Melanie Iglesias

  • http://www.thechive.com ChronicUser

    #9 I wish I was that photographer…I wonder what he does iwth his models when he runs out of film???

    • Giggity giggity

      That pic shows LIPS. Classy

      • Jen

        you can see the photographers name on that pic. if you look him up, he has some pretty awesome NSFW stuff out there.

        • FunKiller

          I can't read the name, can anyone else see what it is?

          • Hook

            Alexander Tikomirov

            • FunKiller

              Alexander Tikhomirov….Thank you, great photos.

    • JAFitC

      I dunno. Maybe he switches to a digital camera.

  • http://thechive.com GordoZX

    #50 Find her we need MOAR!!! For the love of God Please !!!!

  • BigPup

    #23 I'd crawl on my hands and knees through a mile of broken glass just to hear her fart through a walkie talkie

    • Samhedi

      So original.

    • Jimmy Rustles

      Miscer reveal thyself!

  • Pokes

    Chive, you're really not making that "No Masturbating at Work" policy any easier to follow.

  • BigPup

    #41 I'd thumb wrestle a grizzly bear just to smell her dryer lint

    • Bloombeg

      NSFW Mariana Cardoba

      • JohnsonRod

        It's a trap.

    • Plugger

      I'd eat a mile of her shit just to see where it came from

  • One_time

    More of #50

  • http://www.facebook.com/shannon.coverdale.3 Shannon Coverdale

    #60 Nice ending

    • Prick

      More of this. By that I mean creativity….and ass.

    • davyb123

      MOAR. now.

    • map

      Best one of the bunch!!! Juicy!!

    • Underbaker

      That is what I call a curvy lady. Underbaker likes.

    • at work

      definitely not enough of this type of hump, amazing.

    • thebeefinjector

      Epic Ending!

    • foul83

      Yeah, she really held down the rear.

    • Houdini112

      saved the best for last.

  • Hook

    #37,#50 If Hump day were an Olympic event; as well it should be,these humps would be worthy of Olympic Gold….God bless the female anatomy!!

    • Hook

      #9 Takes GOLD.

  • driftwoodprose

    #51 = win.

    • http://www.facebook.com/james.ramos.355 James Ramos

      Definitely top 5, super sexy!

  • BigPup

    #36 Da fuq she cooking?

    • lukitas

      Who cares??? she could be boiling water for all i care~~~

    • Kato

      my dinner

  • rtk

    #60 I could definitely get used to more of these pics

    • HatBomb

      Asses on glass post anyone?

    • PJ

      MMMMMM mmmmmm GOOOOD BIIIITTCCHH!!!!!!

  • Bawsr

    #6

    I wanna go to Houston now

    • thebeefinjector

      I'm from houston! can i get a name please??!?!?!?!

  • Jeff

    #12 with a tantalizing hump too I might add!

    • http://www.facebook.com/james.ramos.355 James Ramos

      Fucking perfect ass! Moar, lots moarr!

  • http://www.facebook.com/djw043000 D.j. Williams

    #23 fan freaking tastic

    • thebeefinjector

      i just wanna dive in! head first! either one is fine! haha

    • lbc

      epic ass!!!

blog comments powered by Disqus