My favorite day, Hump Day! (63 Photos)

362 0 0
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
Advertisement
  • bodybybanks

    Actually I meant #35 haha. I think I know her very well.

    • Chivette

      Oh you do?

    • Chivette

      Don't think you do since I don't talk to anyone who would call themselves bodybybanks… I think you are mistaken about knowing me "very well"

  • Shawn

    #15
    #56
    #63

    Ooohhhh Canadaaaa B)

  • Dave

    #25 Tough Mudder headband + hump day = wining

  • Tippy

    #1 #2 #3 In reverse order.

  • Alfredo

    Numbers 1,2, & 42! Wow keep on doing whatever you do to keep those bootys nice🙂

  • Smash

    #39 MOAR PLEASE

  • MDeut

    #22, Holy Crap but #25 gets it, look at that Tough Mudder!! Damn

  • bobv

    fuuck #35 #47, all of em!!!!

  • JOHNBOY

    #22 nice lips!!!😛

  • Hot Damn

    You all have permission to sit on my face

  • Tyler White

    I went to school with #18

  • http://www.hitachimagic.com HitachiMagic.com

    #2 #16 #25 are too much to handle…

  • cooker

    #47 bamas hawaiian chivette, i think im in love

  • #Army125

    #25 Way to rep the tough mudders! KCCO!!

  • CLD29

    #2 you got me saying OMG!! #22 peak-a-boo

  • Kenny

    #39 Perfecto!!!

  • anotherchiver

    #22 love the lip, #39 love that side boob may we have moar please

  • bcudi

    I want to motorboat your butt…

    #2 #12 #16 #22

  • Albertaboy

    Yaaa!!! Red deer!!! #15

  • http://twitter.com/SoCalChiver @SoCalChiver

    #3 #13 #22 #35 thank god(Chivettes) for Hump Day!

  • will rogers

    #39
    holy mother of god moar

  • dan

    #37
    Pure butt perfection!

    thx for sharing🙂
    dan

  • FishCalledWanda

    #27. Dat's a nice shot!

  • http://twitter.com/David_W_Taylor @David_W_Taylor

    #15 Hello from up the road in Lacombe🙂

  • humbled

    #21…hello me, you are beautiful. that is all.

    • Jemike5

      Don't feel so insignificant. Take pride that you made the cut.

      Personally, I like that you have character. Looks like you are requesting another drink. Also, it doesn't hurt that you have splendid assets.

      I would wine and dine you in heart beat if you lived in my area. Hot Damn

      KCCO

      Grant

1 6 7 8 9 10 11
blog comments powered by Disqus