• mm monday

    monmonday#9 mmmmm

    • http://4chan.org/b/ gnocco

      yes, this Thai lady-boy made this post tolerable… oh wait. bad post is bad. Monday is bad.

      • Popowich

        Case of the Mondays?

        • Devin

          "I believe you'd get your ass kicked for sayin' somethin' like that."

    • fapadeedodah

      nice headlights!

  • Frank Grimes

    Expect nothing less from Yamaha. Wanna get one now

  • SAChiverSteven

    #32 – Soya Suicide Girl – NSFW!

  • Bonnie

    #35 I'l give you a ride , just hop in the back!

  • http://bootyblog-randy.tumblr.com Randy

    Hmm, which one should i ride, the girls or the vehicle?
    Decisions, decisions

  • EvripidesKarseras

    I would bat the shit out of that mobile

  • Veez

    This is why they stuck to bikes. Its atrocious

    • JSJ

      I agree, ugly! But in their defense it was 20 years ago.

  • S_Giacomazzi

    #13 #14 #15 #16 #17 I Certainly wasn't expecting a V12

  • savagecabbage

    What a giant pile of shit. It's offensive looking. #32 Give her an ol how's your father though…

  • Freeman

    #8 The Stig?

    • Parkview

      No,eany top gear fan would know that is not the stig!

  • MrRockwell

    Kinda neat and all… but where would you store the groceries?

  • Head Chef

    #9 should really go to a bra fitting :s #30 Shame the gear stick isnt on the correct side, but at least the steering wheel looks happy.

  • crusher44x

    A V12 in that little thing?? Talk about a HP to weight ratio!

    • what an ugly car

      its only 3.5 liter. its not a very large engine for a 1 million dollar car. granted it probably produces crazy amounts of torque along with its 400 HP

  • TommyB

    Looks like it just needs wings and the damned thing could fly…pretty cool

  • Scott

    Some concept, not 1 cup holder

  • Smoke

    #15 #30 I'm surprised to see that much carbon fiber in a car this old. A lot of 'super car' manufacturers didn't come around to carbon fiber until the early 2000s. Bet it had Lambo, Mclaren, and Ferrari scrambling engineers to design an answer to this! But probably relieved when it didn't take off.

  • AveryJoe

    #9 #32 Ah ha, I see what you did there…

  • Brother Maynard

    It was designed to be a competitor to the McLaren F1, only it's butt ugly, and a one seater.

    • andyINalberta

      looks like a 2 seater, front and rear

  • Canucks_Rule

    #1 #23 #43 – kinda bleh. good thing it stayed a concept.

    bc chivers/chivettes. –> http://twitter.com/KCCOVancity

    • TheDude

      Canucks suck dude

      • Canucks_Rule

        and ur team is?

  • will

    I don't know why everyone's knocking it, seams pretty cool and original to me. I like the wing in the front, they were really thinking outside the box.

  • Force Kin

    I'll take the yellow one. Thanx.

  • Chew

    Ugly as sin! Bet it hauls tho… Anyone know the supposed specs on it?

  • Shane

    #9. Wait wait wait. That is NOT Godzilla.

  • Ty_

    Looks like a kit car.

  • howsik

    i laugh at them people who say fapping is a negative and doesnt help in life. yolo

1 2
blog comments powered by Disqus