And now these Photoshops are happenin’…sorry (20 Photos)

Via Worth1000


Via Worth1000

Advertisement
  • GeeROiD

    PHOTOSHOP THIS!!!! ……… FIRST!

    • Old Maid

      Wow, clever.

    • MikesLife

      Photoshop THIS…..FUCK YOU!!! WHO CARES IF YOU'RE FIRST??? YOU'RE FIRST AT BEING A DOUCHE!

      • GeeROiD

        You must be new to the internet. Welcome bag of douche

    • Butch

      The fact that you would even have the audacity of wanting to be the first one to post the word "FIRST", shows the world what an immature little boy you are. Get off of your Daddy's computer and go to school, young man!

    • Yo Yo Ma

      Yay Geeroid! You did it, buddy! First! Woot!!!!

      • Big D

        Yes well done Geeroid, you're a motherfucking asskicking rock star! Now give it a rest and go and stand on some puppies or kill some babies you lunatic

  • matt

    #3 still do-able

    • ps86

      yea um, no…..
      not even as a woman

    • Bdon

      Well that's enough internet for me today.

    • Nope

      Gross dude

    • Womb_Raider

      Have some tendencies you need to address there Matt….
      Also, can anyone tell me how to get a picture in your comment/reply on these pages…
      Give me all the shit I deserve but I can't figure that shit out.

      • Mr. T

        Type #_ _ example #10

        • Womb_Raider

          Thanks Mr. T, much appreciated

          • Zach

            I think its funny no one gave this man any shit. I think it's because the chive is awesome

            • vty

              #10

              • Nutter

                #10

    • Megan

      Agreed!

    • Frank M

      Her face needs to be rotated a couple more degrees clockwise.

  • theDayner

    #9 Totally would

    • Stewie

      I'm fucking Matt Damon!

    • sam

      he's f..ing matt damon.

      .

    • http://4chan.org/b/ gnocco


      Maaatt DAAmon

  • donuts

    why would anyone spend time doing this?

    • ps86

      good point, just looking at them was a waste of time

    • TXChiver

      It seems this person really likes thinking about hollywood men in women's bodies

    • _DoC_

      Tranny lover…no other explanation.

      • Bojo

        Anyone else have the "Transamerica" banner at the bottom? Well played chive

    • basic

      That IS a lot of time wasted… I don't get it.

    • Manbearpig

      Because Internet

    • MonkeyMadness

      Worth1000.com is a photoshop contest site. People spend lots of time practicing their skills and a lot of them make money doing it. That's why.

    • cels0_o

      Fuck you that's why

    • http://www.facebook.com/fiercecravinbob Bob Wyman

      My sister once asked "Why do they have a "Sports Section" ? Nobody ever reads it!" Life was always about her just like you "donuts". She never had any friends either.

  • Jimmy

    Weird boner

  • That Dude

    Find them all !

  • Justin

    #5 legit

    • EvilDungbeetle

      This one shops at the grocery store I work at.

    • Big D

      Bea Arthur?

  • BuffaloJustSayin

    #7 Did Rosie O'Donnell lose weight and dye her hair?

    • Ribsta

      Wait, that's not Kirstie Alley??

  • Warlockbob

    I thought the Willem Dafoe one already happened? At least I thought I saw it in the Boondock Saints…

  • Brian

    #19

    Lemme just turn out these lights first.

    • dpy

      This is the most disturbing one.

    • Biggus Diccus

      Damn Woody has some nice tits

    • Vook

      Nooo it's a trap shes got woody!

    • DJ Tanner

      whos f-ing body is that????

  • back2worknow

    #19 Woody has got some b( . )( . )bs!

    • Tconn

      Woody is giving me a woody AMIRITE??!?

  • yam

    All this and more at the White Trash Zoo and Juggalo Festival.

  • morebeer

    My stomach is unhappy about what is happening here
    I wish they weren't done so well

    • amrith777

      You mean your ball sack,right…..RIGHT?

      • morebeer

        As in it has completely retracted into my body….then yes

  • Popowich

    Matt Damon! (In team America voice)

  • whosthatguy

    No one bothered to do Justin Bieber?

    • BuffaloJustSayin

      Good question. If this is true, then great. We don't need that thing procreating.

    • Vent187

      Don't need to. Already looks exactly like a chick.

      • vinn

        an ugly chick

        • JoeF

          there is nothing to shop, he is already androgynous >.>

    • dick

      Put his face on a dudes body

  • ShouldBeWorkin

    Its so good and yet horrible at the same time.

  • http://cinemaplastique.tumblr.com MigraineBoy

    #9 There are sexy Chivers among us?

  • H-Town

    NO! Bad boner! Stop it! Get down!

  • Creeped Out

    You gotta admit, whoever did this is good @ PhotoShop

    • MonkeyMadness

      This is the work of several artists from Worth1000.com

  • listen lady

    #4 Haha!

  • Justin Cider

    Creepy just creepy

  • tv_paul

    #17 See this is what happens after you star in "The Bridges of Madison County"

    • OnhandJack

      Looks like Geraldine Ferraro

    • Damn Right

      Looks Like Kris Kardashian in 10 years

  • Verbal_Kint

    That was gross… Looks like the chicks from the whorehouse at the END of the block…

  • Boogie Nights

    Is it sad that I kinda fapped to these….. Nope.

  • Chiver_Sammy

    Like a train wreck…can't stop looking…

blog comments powered by Disqus
Back to the top