Good thing nobody will ever know your tan is fake (25 Photos)

69 21

69 21
  • deadpool

    #24 should fix her breats if she's such a rich girl ;)

    • Kato

      The milk's gone bad!

      • whos.mike

        VERY FUCKING BAD…. I am glad someone else pointed this one out. Her pic has been floating around for a while now, with the breasts cut off. Now I can see why.

      • Max

        They look like two fried eggs nailed to a wall.

    • Rye

      Her breats eh? I didn't see one in the picture.

  • Tiber_Septim

    Kill them with Fire! #2 #8 #10 #12 #17

    • gma

      Exactly my reaction; perfect examples of why flamethrowers were invented.

      • Mhens83

        They already look like they were hit by a flamethrower!!

    • JeXeL22

      You forgot one #13

    • DickFister

      Who knew there were so many cases of leather sofas raping raisins?

    • missed it

      #9 how could you not include her…….it….that thing. It is the stuff of nightmares

  • Winston

    #13 for fucks sake

    • madfiction

      nope not for the sake of anything

    • Shak

      Please tell me that's her tongue…

      • AveryJoe

        Nope, it's her liver. Attempting, once again, to escape while looking for sustenance.

    • RickJames

      she has a big fuckin head

    • Ash

      Looks like the alien who dresses up as a woman in Mars Attaks!

  • suck me dry

    all the way offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    • yo mammie

      Your comments always surprise me…in a bad way

    • ShakeyTheMoyle

      I always get a stupid chuckle from you…thanks^_^

    • Louie

      You're the best, keep it up, keep it all the way up

  • Andrew Snyder

    I feel like i'm in the shitty, disgusting part of youtube

  • Txchivr

    Isn't tan. She's just a coal miner!

    • derek

      i got the black lung pop

      • Jswizzle


  • dave

    Oompa loompa doompa dah dee

    • because their orange

      Jinx! you owe me some coke.

  • because their orange

    Oompa Loompa, do-ba-dee-doo

    • slurms mckenzie

      grunka lunka dunkety darmed guards

      • Secret ingredient


  • M4jestic

    #10 damn, that's awful

    • dave

      peking duck

  • Fall

    White skin is so beautiful, why would any sane person want to ruin it? Never mind, they all look fucking crazy

    • Livin' Legend

      Agreed, Uncle Ruckus!

    • futthewuck

      LOL congratulations, you just shitted on the entire black and hispanic population. LOL

      • Iggy Catalpa

        Not really, stop being so PC and sensitive. Besides, what did he say that WASN'T true?

  • mtwaddell

    #20 is Scotland's "No.1 Male Barbie" apparently.

    • Sean

      Haha I thought it was a lesbian

    • Big D

      Really? Kill him with fire!

    • Go go

      Galo Sengen

  • Stephen Davidson

    Dorito raped!

  • nbree

    Looks like there's a few missing from the Chocolate Factory..

  • Randy Bushmaster

    #5. Still would.

    • fabio


    • savagecabbage

      God yeah

    • Matt

      i concur

    • PiratesFan

      Isabelle Stromberg

    • AllTaco

      kinda looks like Reese Witherfork

  • Jak

    #11 I really enjoy this face

    • M.C.

      Her severe stupidity has always made me soft.

  • David Weston Smith

    #10 I'm fairly sure this is a piss take…I hope!

    • waydownunder

      I'm fairly sure quite a few of them are.

  • yo mammie

    Is it Halloween ALREADY? Are you going as a carrot?

  • markbrev

    From pretty to pretty fucking awful in one simple step

    • AlaricMorgan

      I agree, good sir.


      Wait, so which side is the pretty one?

    • Gradaddy

      from ugly to fugly

    • Debop

      there's such thing as a happy median…. just saying

    • Sammy

      wow.. you people are way more mean on the Chive than the viewers on the berry lol

      • Cheez

        Is this the real Sammy? Like Sammy B?

        • Sammy

          sadly yes cheez :( lol

          • Cheez

            Your famous, you made the Chive! Haters gunna Hate though what are you going to do.

            • Sammy

              Yeah I mean the original pic I wasn't THAT orange.. someone messed with the tint or hue or something, but either way, glad I am not that tan anymore. :) and I think this whole thing is kinda funny!

              • Cheez

                Have a lot of people you know seen it? Is your phone blowing up?

                • Sammy

                  way too many people have seen it! I'm sitting next to a friend in class that just asked me "so have you ever heard of the" lol!

      • ThDude

        These people deserve it

  • creance

    nothing that a brown bag cant fix…

    • Big D

      Or a kick in the face

  • Elfantom

    #6 Seems legit for me.

    • M.C.

      Agreed. Except those stupid-ass glasses.

  • BigManJones

    #24 looks like a villain from a douchebag comic book

  • Coop

    #24 rich girl my ass. Queen of the trailerpark !

  • goldengekko1

    #5 might be fake tan but 1 shes damn cute and 2 at least she does look like the muppets tan in #2 :D

  • freddy boy

    #2 I was gonna say burn it with fire but apparently that's already been tried.

    • socalmarti

      LOL!!!!! That's why the sad face, it hurts!!!! :D

  • Bassmint_Stile

    There's not enough fire in the world to kill all these.

1 2 3 4
blog comments powered by Disqus