It’s geniuses like these who give humanity a good name (32 Photos)

Advertisement
Advertisement
  • Popowich

    LOL #23

  • jpss

    anyone else getting porn popups when chiving on their ipads? so fin annoying

    • MOAR

      They said they are aware of it and working on it.

    • http://thechive.com/ Paula_

      Who the fuck admits he uses an iPad!? Shees…

      Hugs,
      Paula
      – the one you love to hate

      • FunKiller

        *slowly raises his hand*

    • guy

      If you didn't have an ipad this wouldn't be a problem now would it?

    • bjss

      Wish i was

    • Dave

      What are u complaining about?

    • Booblvr4life

      first world problem.

  • Verbal_Kint

    #17 would be totally useless in my house. I don't think that to date, I have ever re-corked a bottle of wine.

    • AAllTaco

      Thank you. I thought I was the only one.

      • uh huh

        Just admit that all your wine has screw tops… See how easy that was? 😉

        • Anomanom

          My wine comes in a mylar bag.

    • BigKen

      You're not drinking enough, you gotta get half way into your second bottle THEN use it.

      • Verbal_Kint

        I usually make it through the second half of bottle 2.

    • whale hntr

      or a shitty bottle of wine to use as cooking wine

  • Hrdwood

    #5 No shit…

    • FerrisWJ

      doesn't everybody?

  • Plurp

    #8 I don't get it. Is it to keep it from getting clogged or is it a toothpick gun?

    • Duh

      Obviously toothpick gun.

    • MylesofStyles

      Gun. Let the games begin.

    • SOhioChiver

      Clogged with what…there is only Air inside…It's a Gun!

    • lucid_eye

      with the point facing the wrong way and 0% accuracy, now if you were to use a straw with a larger ID and the toothpicks with the frilly stuff on them you would have a functional office weapon.

      • rdub

        Douche!

        • the Mac

          Douche —-/

      • superdan

        Haha. You said "frilly".

    • Parkview

      Light it on fire and use WD-40

      • Jay

        That's how emergency room visits transpire.

    • its_forge

      I'd be adding fins to the picks for longer straighter flight mmmhmm.

  • KeepinCalm

    #2 Lmao. I need those, maybe then the GF will start begging me to lie instead of screaming for the truth

    • asdf

      joke way too long

      • Kels

        Many words. Make think hard. No get joke.

    • Dr_StrangePants

      "I Love You"

  • Craigery

    #10 Now let's see the "Expectations vs. reality" when someone actually tries to make these!

    • skyfireCO

      challenge accepted

  • mopar_man

    #31 That's about the only thing it's good for.

    • Popowich

      #28 I guess would be cool until you had to mow the lawn….. How do you trim the grass on that? scissors? not by this guy!

      • Kyle429

        A weed eater maybe? 😉

      • Bryan

        Yeah, we may as well just mow over the bushes as well. Who knows how to trim those things… moron. Yeah, let's use fucking scissors, that's it.

        There are these things called hedge trimmers, you can even plug them in!

        • Popowich

          ok cool guy! you go Hedge your grass chair I'll be grilling up the Beef on the BBQ like a MAN does! I know what a hedge trimmer is and what its for and its not for grass chairs… it's um…. for HEDGES!!!

          • Popowich

            Capitan Obvious Bryan and Kyle it was a rhetorical question good to see you both missed it… lol

    • someAFguy

      It is an AWD car, so the spoilers does serve a purpose…..

      • Oops

        It's a gay car.

        • Bryan

          Yeah, a 300+ hp all wheel drive rally car is totally gay.

          • Jr456

            They are fast but look awful, sound like shit and are mainly driven by spoiled ricer kids

      • mopar_man

        For all those times when you get it up to the speed where it becomes effective?

    • 5280Blazing

      And I suppose a Neon would be a good choice? No thanks Subaru over Dodge any day. Enjoy your HEMI LOL.

  • Kyle

    #22 Brilliant!

    • Laura L

      This card is designed by Ross Moody! Check out more of his awesome work on his website http://www.55his.com/

  • Tiber_Septim

    #5 Genius

  • tv_paul

    #31 He's spoiling his dinner.

    • JTTTTTTTTT

      clever bastard

    • mopar_man

      I should shoot you in the eye with the duster gun for that.

    • Fouad

      Aahhh it's so funnyyy!! Because it's a spoiler!! OHhhahaha

  • SOhioChiver

    #10 I'm buying some apples on the way home!

    • lucid_eye

      don't forget to add the "magical" green ingredient.

    • Billy

      Pics or it didn't happen.

    • Jay

      Between these and the caramel apple slices, I'm really wanting to buy some apples.

  • MeepMeep

    #31 finally! someone put it to good use

  • Jeffery

    #31 how dare you disrespect a fine piece of machinery like that!!

    • curious george

      chivers are a bunch of hippies and leprechauns that won't know what an sti is.

      • GGR

        A sexually transmitted infection?
        Seriously though they should change the name, it's even more embarrassing than toyota's trd (who wants "turd" on their truck?) acronym

        • Traveller

          Actually Subaru came up with the name STI (Subaru Techina International) before they changed the name of STD to STI because "disease" implied that people knew the symptoms and that they had the disease while "infection" means that the person infected could be unaware of the symptoms and not know they even have the STD/STI.

        • curious george

          Try driving one. You will come to realize that it is indeed a sexually transmitted infection.

  • SmokeyTheBear

    #12 Is Genius.

    • AllTaco

      I bet that some ahole would break it for fun. Somebody always ruins something cool.

  • Wisti

    #16 I want to try it…then convince someone to buy it and keep in their house for when I visit

    • FunKiller

      I don't get it, does it hang from the ceiling?

  • sfb101

    #5 All the time
    #23 #31 Brilliant!

  • Med

    #8
    WD-40 already did this

  • boldspoo

    #23 Looks like they got caught during sex…

    • http://4chan.org/b/ gnocco

      looks like we've found the only person on earth to not know of 'gangnam style'.

      • I don't know

        Even with it being "gangnam style" does it not still look like they are doing it doggy on that outlet cover?

  • misschris

    #6 Parent of the year contender!

  • OmahaDude

    #28 …..but, how do you mow the fucker?

    • andulamb

      I was thinking the same thing. The wife will want the damn things, but the husband is the one who will have to weedeater the shit out of them.

      P.S. Andulamb = LincolnDude

  • Jimmy C

    #32 is trying way too hard.

    • Shepard Wong

      That one's a real stretch…..

  • LOL

    #24 a rip off from years ago….not even funny anymore

  • Smoothjc1

    Been doing # 3 With plain long johns for a long time. So good.

    • Sean

      I think you meant #2, but your comment is sooo much funnier in the context of pic #3.

  • JITTS

    Your mom is a rip off from years ago….she's still funny though. And by funny, I mean a whore.

blog comments powered by Disqus