Mirrors are a girl’s best friend (40 Photos)

This is what happens when you are traveling and blogging. Arguably the best photos of vampire selfies I’ve ever posted.

Advertisement
Advertisement
  • Julio_Fungoolio

    something is really wrong here where are the damn photos, I just died a little inside from this treason.
    I have now refreshed 50x

    • AllanA

      Leo get it together!!!
      The Chivers have spoken….

    • Julio_Fungoolio

      #3 #14 #37 #38 #40 Make up for how bad you MUNSONed that one Leo

  • asdf

    1st

  • RIguy

    First

  • asdf

  • Brick

    Leo is a liar.

  • Marc

    It would be nice to have some damn photos.

  • sfb101

    Pics or it didn't happen!

  • roy stalin

    bourbon

  • Jeff

    Awesome.

  • Tillman61

    This isn't right at all. There's no mirrors or girls or anything.

    Somebody needs to reboot the graphics server.

  • cymru Am Buth

    WTF Just stop it!

  • ChiveOnFromCalgary

    Apparently Leo has kept all the mirror pictures for "reflection" prior to posting.

  • tv_paul

    Are these girls all vampires?

  • jim

    If I was posting pics of gorgeous women all day, I'd be making much more mistakes. Its ok Chive. Keep Calm. We know you're working on it.

  • No_Filter_HOOK

    'Smoke and Mirrors' perhaps??
    It's like a fuckin rain delay in baseball…

  • Steve

    #7 so hot

    • Steve

      Damn it. Didn't work

      • No coffee yet today

        This is funny

  • eric

    Psych

  • jamie

    #1 #8 #21 For the win…..NOT !!! Come on Leo, get your shit together !!

    • stephen

      no 21 is so hot!!!!

    • Do0zer

      Ironically, considering the link was bad before with no pictures showing, your picks were spot on!

  • grrreg

    Ninja girls in front of the mirror? Mad skills.

  • Alex

    Never scrolled through a post that fast before!

  • Alex

    Ain't nobody got time for this

    • nice one

      *fo dis

  • Garret

    Well, that didn't escalate at all.

  • blue_bronco

    My cats breath smells like cat food

    • blue_bronco

      #9
      Clean your room!

      • Jdawg

        What room?

      • justsoyaknow

        #9 the messy room is acceptable, cuz she is smokin'. So are #14 and #21. But, #24 wins. goddamn, she wins.

    • R-Dub

      This window tastes like purple.

  • http://echogeo.wordpress.com/ echogeo

    Not April 1st, so….?

  • toshiba sizuki

    This site kinda sucks today. Oh well, we all have ups and downs right?

    • LukeSkywalker

      The Chive only has ups and more ups.

blog comments powered by Disqus