Advertisement
  • DoubleNickelJP

    I'd throw it in her.

    • neverfirst:(

      Yes, toss that up please

      • r@f

        the overreaction gave it away: Fake.

    • julio

      FAKE FAKE FAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKEFAKE FAKE

  • manilovefilmsdylan

    I felt like there was a joke coming that never came. Still pretty cool, but those people were way too excited by all that.

    • Odf

      Those kids? Of course they'd be excited

      • manilovefilmsdylan

        More so the adults than the kids. The guy basic had a spaz attack with each new item.

        • beasty

          Yeah, he laughed like a little girl.

          • beastman97

            Nothing wrong with laughing like a little girl…..

            • beasty

              …. when you're a little girl

    • Bud

      It's because they were filming for mythbusters. This is pretty much their reaction to anything that works on the show.

      • manilovefilmsdylan

        Lol. How shocking that one of the best pitchers can throw a ball accurately to a target (albeit moving) that's probably a shorter distance than the one he throws to every five days.

        • matt

          the weird thing was that each successive target was bigger and bigger

          • John

            U 2 nvr played sports

    • John

      You never played sports

      • manilovefilmsdylan

        Uhh, yeah I did.

  • Joe

    Mythbusters!

  • Los Tigres

    Go Detroit!

  • sMn

    she's fuckin annoying!

  • epic nail

    aim at her mouth, please

    • http://twitter.com/undefined @undefined

      How did this comments get thumbs down? She is ridiculously annoying.

  • J. Phine

    OMG OMG OMG – iPhone 5 – OMG OMG OMG iPad Mini… opps wrong site.

    • Big_James

      Will it Blend! I got the joke!

  • jkei

    wow.. those people are way to excited

    • MylesofStyles

      *too

  • Bryan

    Some poor Mexican family just got their picnic ruined by the Mythbusters.

    • Daith_Lee

      I laughed a lot harder than I should have at this…

    • Dads

      Too fucking funny.

    • Chris

      SIR, amazing.

    • cels0_o

      Too funny.

    • Julio

      Piñatas are for Kids Bithday Partys not picnics douchebag !!!

      • Bryan

        Alright Julio you obvious Mexican. You obviously missed the joke you douchebag.

  • Capt.Crunch

    Cain-Saw! Go GIANTS!!!!

  • Nick

    This has to be the worst acting I've ever seen…

  • Bob

    I don't know if he's just really awkward or this is all terrible acting…

    • nklda

      he's probably annoyed like "Why the fuck did i agree to be around these people?"

  • Jeff

    Thats crazy how people have such great aim but at the same time the other guy and girl were so annoying lol omg i got this i got that i got this i got that lol like ok we get ti hes fast and accurate lmfao! KCCO!

    • fucked

      Wonderful analysis, Jeff.

  • sneakypete

    that mythbusters girl seriously wants some of Cain's cane

    • AllTaco

      I noticed that too, she was def. giving him the, 'F me eyes'

  • Guest

    This all seems very strange. What's wrong with all of them?

  • TDOG

    I saw better acting at my daughters 3rd grade play.

  • Justme

    That was AWESOME!!!

  • bigcityreem

    Things escalated real quickly once the deep dish pizza was added to the list.

    • ns,amdw

      The guy was shocked.."He hit the pizza!!!" No shit, that's what you told him to do..

  • Dan

    Uh…Did this, for some reason, seem fake to anyone else?

    • IDTenT

      I'm with you dude… Especially since he hit a soda can (and it exploded) on the first try. Pretty phenomenal if he actually did it. I don't know….

      • IDTenT

        Never mind.. It was a soda bottle. Anyone can do that.

        • Derek

          I can't do that. I am certain that you cannot either. Maybe after a few thousand tries you might glance a ball off of it… but on the first try, you would fail, for sure.

          • Ree

            What he meant is that anyone has the strength to do that, no the aim.

    • HUH?

      yeah, if it was just some random people id go with 'totally shopped', but with mythbusters it probly real.

    • Reckless

      The guy has a $127 million contract….Not to crazy to think he can peg a soda can at 20 ft

    • Dan

      It's just that he seemed to be tossing the ball and then it rips a hole straight through the pizza box….Haven't you ever tried ripping a pizza box? lol

    • cels0_o

      I was thinking the same after he split the piñata in half.

      • Fletcher

        I agree….the pinata looked totally cgi'd when it ripped in half. I call fake!

        • Leroy Jenkins

          fake and gay

          • LVL 63 Troll

            Goddamit, Leroy! Stick to the plan!

  • True Story

    I want to see that guy in a zombie apocalypse.

  • KCO617

    Soooo let's make this clear….she needs to stop by the Chive HQ for a COTW shoot.

  • Big Ron

    Like a Boss. Go Giants!

  • Jim

    GO GIANTS!!!!

  • truthvirus

    Was this an actual episode? It feels like something filmed away from the show.

  • Electric Boogalo

    He hit the pizza!

    • Bud

      I feel like this was filmed backwards. The soda bottle was most impressive but I'm pretty sure I could hit a pizza box from 30 ft away.

blog comments powered by Disqus