London club with the best dress code ever (30 Photos)

0 0

best club outfit London club with the best dress code ever (30 Photos)

That’s right, you have to dress as a school boy/girl to get into this epic nightly bash. I’ll get my wooden ruler. If you like this, there are literally 100 photos of this party at the great DJ Mick.

0 0
  • IMO

    the sucker is the cherry on the cherry

  • krisb

    Every mans fantasy right? God save the Queen!

  • Brandon

    Holy shit, best idea ever? If something like this existed here, I would actually want to go to a club.

  • Porker4life

    it houses all 50 hot women in england

    • Anonymous

      Ignorant mug.

      • ljd

        it’s true, there’s only 4 or 5 pics here of half-decent looking women

    • Pani Booyah

      Fuck off!

  • markkens

    #21 looks like she’s taking her turn on the Sybian…is this a straight club? If yes, I gotta strap it up and get the he11 over there.

  • Thomas

    There are like no dudes there….there is only one pic with guys and all of them are in a group with no girls against the wall….come on guys that is a once in a lifetime party

  • Arwin

    if you go to the dj mick site, you can see more dudes. but leave it to the Chive to give you the strait dope

  • Seth P

    Godammit Japan, get on the ball!

  • Joey

    Ello luv, fancy a shag?

  • sws4420

    Dear God, yes.

  • don king

    Check out their website – they update their gallery every week….

  • blueberryvoodoo

    that looks like a blast!!

  • kp

    Catholic High School flashbacks!!!………( I wish!!!)…..LOL

  • Anonymous

    this awsome

  • Anonymous

    This isnt a one off opportunity, most clubs will run a School Dress up nite on a bank holiday, this happens a few time every year all over the country.

  • Anon

    The School Disco club trend is all over the place in the UK. It’s not restricted to one club and they’ve been doing them for about 10 years.

    Straight club with lots of women dressed up like that and few men.


    • Pani Booyah

      Yep I can name at least 3 in london alone. I used to go to Po na na's in Hammersmith. THe music was shit but my god the women there were outrageous!!

  • Uncoached - Gorgeous Girls in Red, Mental Illness Myths, and Victoria's Secret |

    […] A London night club with the best dress code ever – [The Chive] […]

  • durr

    idiots they can have that anywhere around the world at any club for ANY event

  • Anonymous

    finally a club worth going to
    i want to go to there

  • Ug151

    Christ, there are some ugly women in this country

  • rob

    8 is on aciiiid

  • Jumbo Jimbo

    Dear America

    We have nights like this every night at student bars up and down the country.

    PS fuck off about our women; you have 15% hot women and the rest of your women are fat! You know it’s true!

    British women are not only gorgeous, you can also have a conversation with them where they use their own brain and not steal their opinions from your brain-wash bullshit TV.

    All that said, I would give my third testicle to smash Isla Fisher’s back doors in.

    Jumbo Jimbo xxx

    • yep

      isla = australian

    • jay brookes

      im a brit isla fisher is lovely but an aussie not a yank lol!!!!

  • Anonymous

    OoooooooooO hot girls

  • Always Last


  • SamuelBrooks

    Recently, We went to visit bountiful place with Nuts Pub Crawl London.It's team is very expert for manage mental service.

blog comments powered by Disqus