Just hump it up (45 photos)

Thanks for your submissions. If your photo didn’t make the cut, it’s probably due to poor photo quality or it will show up in the near future. If you had a hell of a hump to show the world, click HERE to submit your photos. Remember to show your pretty smile!

Advertisement
Advertisement
  • Nic Cage

    1st shit terds!!!

    • Beavis

      You are a shit turd and as you can see it is spelled TURDS bozo

    • Butthead

      And you do nothing with it. This site is not for you. I think I hear your mom calling you for lunch.

    • Ricky Ross

      Shouldn't you be paying your taxes?

    • Dai

      You sit are a fuck-tard, devoid of imagination and I hope your family are ashamed of you 🙂

    • yeah

      All the great ass in this post and calling first is the best you could do? Look at the bright side, at least it's now legal for you to get married in a few states!

  • UtahChiver

    Hump Day!!!!!!

    • RA1N

      #19 Yeah, I'm sure you two were just "napping" lol

    • MEee

      I don't usually have a boner at work… But when I do, it's Hump Day.

    • BabyFarts Magizax

      anybody else notice there's only 44 photos, and it says 45??? I want that extra hump!

  • Bebop-poluta

    You must have a bird in your hair or am i wrong ?

  • BrazilJiuJitsu

    #1 I F'ing love surf girls

    • carl

      that ass is so tight only dogs can hear her fart!

    • Unfkngblvbl

      I might be wrong, but isn't this a Reef photo…and isn't that a Reef swimsuit?

      • Ned Ryerson

        yep, chive at it again with fake submissions

        • richard phitzwell

          Nope, Not a reef girl, She wants to be but only has the ass and thats about it, that an ex of mine and she is real and works as a cocktail girl at a hotel.

    • bob

      that ass is so tight her poop looks like a pile of licorice rope!

    • DoomsDayDub

      "Like my new bikini?" WHAT!, I f*cking love your new bikini. Let me see the old one though, to properly judge it.

    • Guest

      Love the new bikini, but could do without the sand. Brush it off and send an update?

    • Steven

      I go.to.that beach all the time and never see a chivette that stunning! Please post moar!

      • Epitomizer

        Is that Hapuna Beach on the Big Island?

        • T.G.

          Waikiki Beach

  • Josh

    Wow!! #7 is the best pic ever

    • Martin_McFly

      My head just exploded…

    • RMJ

      Well, now I have to clean up my desk. Damn coffee slipped right out of my hand.

    • DarthM

      I believe this is a group shot that had Next Door Nikki, Tiffany Teen, and ohters from a few years back. The Phil Flash crew… look em up, NSFW

    • Anon

      Now sit…

    • Don't Tase Me Bro

      Mind blown!

    • NebraskaGuy

      There is no part of this picture I don't like!

      • Seth_Michaels

        I could take or leave the fan…

        • NebraskaGuy

          … what fan?

    • Shavedice210

      Mother of God!

    • tv_paul

      This would make a nice face for a clock. Each cheek could represent an hour and the hands could actually be hands slapping each one. Gotta get on Shark Tank with this idea.

      • Daniel Tosh

        BRILLIANT!!

    • and

      *whip cracking" down boy!

    • Skedaddle

      BEST. PHOTO.EVER. Wish I'd thought of it.

    • jreddy23

      I call this "The Circle of Lust"

    • Maynard B.

      Oy! Great view!

    • Underbaker

      Hey Chive, novel idea here, make this picture the background to a clock and sell it. What is your favorite time of day?

      • tv_paul

        Sorry if the Chive wants to use my idea they'll have to speak with my lawyers Dewey,Cheatem & Howe since I've copyright & TM this idea 3 hours ago (Ricky Bobby Enterprises).

        • Molly

          As soon as you stop stealing material from "Car Talk"…

          • tv_paul

            No idea what you're talking about but if it's Dewey, Cheatem & Howe that's from the original 3 Stooges. The end parts from Talladega nights.

            • Molly

              My b! Didn't know, just knew it from their show -they do a bunch of those at the end of their credits 🙂 (knew the Talladega Nights one, though)

          • mike

            Troll!

        • Underbaker

          My apologies tv_paul, timing can be a bitch when they actually expect you to do work sometimes. I need to start my own company so I can surf all day and let everyone else do the work. 🙂

          • tv_paul

            No worries, I'm just busting thus 3 Stooges & Ricky Bobby retort. I like your stuff , it's funny. Not just MOAR or OMG but actual wit. I need to win the lottery so I can retire and just relax to. Take care, I'll be reading you.

    • Jake

      Love the camel toes

    • indesignkat

      Chive, what is best in life?

      Yes, yes it is.

    • Frank

      All you can eat.

    • Gunner

      Well done ladies, Well done

    • ????

      Is this what happens when we die?

    • captain_freedom

      Kinda made me dizzy for a moment

      • asdfasdf

        cele brating where pooop comes out of

        losers

    • asdfasdf

      this is where poop comeso ut

      imagine all the poopy in your face

    • yeah

      Can we please get this in HQ super wallpaper size?

    • Rememo

      This photo is from the 90s man… You're livin' in the past man… Still hot though…

      • Always Last

        I'll take a slice of that pie!!!

  • http://echogeo.wordpress.com/ echogeo

    #1
    Damn impressive start.

    • Marcus

      There is a problem with the bikini tho. It's in the damn way

  • NDChiver

    Wednesday is by far the best day of the week…thanks Chive!

  • Kyle

    2nd best day of the week!

    • Cecil

      I never thought I'd be posting this in earnest. First!

  • drockin321

    This is why i friggin love this site….. CHIVE ON !!!!!!!!

  • Anon

    #7 made me cry!

    • redext

      in the pants

    • Hokie08

      I had to stop and stare at this one for a solid 5 minutes before I could move on. I hope this catches on and the chivettes run with it!

    • ????

      i saw this once…i had a hallucination while masturbating with a fever…i think it was a near death experience…

    • neo
  • Shiguy

    #11 Enjoy this, doesn't seem to last all that long. Seriously, that is nice!

    • Ned_Plimpton

      Add 30lbs & sweat pants & this looks like my gf making dinner too.

      • Rolo__Tomasi

        Do you have pics of that? Sweat pants, panties, old, young, love 'em all!

    • DiRock

      Very true, as soon as you put a ring on that finger.

      • RMJ

        Doesn't always happen that way. After I married my wife she got better.

        • the neighbor

          It's true, she did.

          • Duh

            You are my hero sir.

          • KernelAngus

            I call Sloppy thirds!

    • Chrisc

      You lucky lucky bastard………don't marry her, it'll be ugly sweat pants within two years

    • Truth

      Seriously, two minutes later and she's naked.

    • Truth

      Enjoy it bro! Because once you say "I do" she will be saying "I dont anymore". Thatll turn into an extra 40 lbs, a baggy sweatshirt and a bad attitude within three years. So enjoy it while it lasts!! (because it wont).

    • its_forge

      My ex had the full French maid costume sans underpants. That was a pretty epic birthday.

  • Marc Stewart

    #15 #17 Oh my daaaaaays

    • The Truth

      Who is #15? Very very nice

      • Mr.Do

        Looks like Emma Mae, but without the tattoos…(NSFW)

    • Web2992

      #15 holy shit.

    • nwf

      Number 17 makes me feel like I'm getting a blowie.

    • asdfasdf

      poop comes out of here into your mouth

    • inspector 42

      HI NICKY!

  • Jmoney

    #24 daaaaaaaaaaaaamn look at the humps on that beauty

    • Ted

      Yeah… he must work out.

    • BigBri

      Classic "You're doin it wrong!!"

    • clint beastwood

      is that the RVA zoo?

    • More humps

      Boo! Hump day is for asses, not jackasses like this punny asshat.

    • asdfasdf

      damn this is where poop comes out of

  • Black

    Yay for humpday!!!!

  • Yesh

    #27 Close those drawers and retake pictures. I can't concentrate on your ass with them like that. Thanks.

    • RMJ

      OCD much bro?

    • beer

      OCD much?

      (sorry. had to. it's a thing i have.)

      • whiskey

        Thank you.

    • Bud

      You brush your teeth wierd

      • Guesty

        You spell weird.

        • Yesh

          lol

    • LucieMac89

      lol sucks to be you?

      • john

        luciemac… you're cute 🙂

    • die happy

      I've got some bad news for you….

    • All Chivers

      You know how we know you're a fag?

      • teach

        Yes. We see his cock in your ass…

  • deleted3734351

    Got a little light headed when I got to #39

  • http://echogeo.wordpress.com/ echogeo

    #11
    You lucky prick.

    • It's a Lie

      Calling BS…Google Sarina Valentina

  • Anon

    #2 has a killer gap!

  • https://www.facebook.com/Griffin.Ryan Ryan Griffin

    #1 has my heart

  • Rockstarmg

    #7 FTW

    • big_james

      Yeah I had to zoom in on this image and then clean up the drool I left on the desk. YUMMY!

  • biggs

    Thank sir, may I have another?

  • BOB

    #7 I CAN SEE WHY YOU WON!! WOW

  • John

    #8 I love thigh high socks. Sigh…

    • DanTheMan

      thick ass with a gap.. this chick knows whats shes doin!

    • Will

      This one wins it for me. I'd love to see the face that goes with that.

    • Grem

      extra points for ATHF

      • Testing

        I'm a little late on the posting, but I couldn't pass on an ATHF pic. Nice.

    • Fareena

      I love this ass.licking

    • dean

      mmmmm mmmmmmm mmmmmmm …………….

  • raffy

    holy mother of god! it just moved

  • austin

    #14 that'll give a dog a bone!!

    • RMJ

      Anyone think he wants to sniff that hump?

      • Rick_

        Anyone think he just did and has an appalled look on his face?

    • Bruce LeeRoy

      I'm feelin you dog, i'm feelin you.

blog comments powered by Disqus