Nicolas Cage is a natural born star — simple as that (43 Photos)


Images found at Facebook

Advertisement
  • noegod

    I'm not sure why people make fun of Nick Cage? He's one of the funniest actors ever!!!

    • ststt

      go to youtube and watch 'Nicholas Cage's Agent'

    • numlock

      yep indeed, so bad he's hilariously funny.

  • Gechter

    First

    • God

      Fail

  • Winston

    is there a point to this…?

    • ... and?...

      Read the Ed note between 26 and 27

      • Winston

        ah… thank you, i didnt see that, feel a bit stupid now

  • ween

    Babyfarts is the new etcrrr

  • Mad_Hittman

    #10 Yeah, no way in hell

  • atreyu

    My actual last name is Cage. And this post fucking sucks.

    • jason

      So does Nicolas Cage!! D-bag

    • http://twitter.com/McBeastie666 @McBeastie666

      what a coincidence, his actual last name is Coppola and your comment sucked.

    • Underbaker

      So Atreyu Cage… I'm sorry.

  • BigPup

    Worst. Actor. Ever…

    • vandal

      Agreed but you've strangely got to carry on watching him when he's on. It's like a car crash.

    • Ummm...

      Raising Arizona? He was great in that.

      • BUS

        was he? or was he just being himself?

        • numlock

          I always think that too…that's him being him…

      • BigPup

        It was just a well written movie, his acting still sucked.

    • Bhodi

      Gonna have to give that award to Freddie Prince Junior.

    • figleaf

      Matchstick Men? Leaving Las Vegas? Fabulous IMO. KCCO

    • Jrg

      Agree horrible actor

  • Leddy420

    #35

    AHAHAHAH

  • BostonPauly

    This is all just creepy. Fridays are not meant to be so creepy.

  • john

    i thoroughly enjoyed this… some are well done…

    • http://www.youtube.com/user/ADHDavenger13?feature=mhsn Firefighter23

      Me too, man.

  • quiksaand

    #38 you can clearly see where it was Photoshopped…. o.0

    • numlock

      ahem yes, as obviously all the others weren't…..

    • http://www.facebook.com/sianaddy Sian-Addy Werick

      …I've seen a shop or two in my day…

    • Brian

      Really, super genius?

    • A duuuuh

      Can you tell by some of the pixels?

    • lavmdmv

      SEEMS LEGIT

    • jbonik

      No shit sherlock

  • FaceCage

    Please kill yourself if you found no enjoyment out of this.

  • Adam

    Still hotter than COTW

  • celticsquid

    #38 Frightened me a lil bit.

    • theRoddick

      Kinda aroused me… I might need help.

    • Brian

      More than a little, actually. Gave me chills.

  • numlock

    Can I just ask Chive WHY?

    • http://www.facebook.com/sianaddy Sian-Addy Werick

      why not?

      • numlock

        yep, changed my mind it is nearly as funny as his acting!

  • Fun_with_Numbrs

    Where the Damn sexy chivette post go?

  • BruceWayne

    #8
    Cage is great!
    Plus he's a comic nerd too.

    • _Moose_

      That was one of the funniest videos I've seen in a while. Thanks for sharing.

    • thedude325

      I think Chive has posted this but…

      • woodentree

        that was the funniest video in a while, thanks for sharing. 😉

  • MICHAEL

    Andy Samberg would love this

  • little timmy

    I've not seen a Nick Cage Movie I haven't enjoyed watching, Lord of War is great, Bad Lieutenant, Drive Angry is a lot of (mindless) fun….

    • A BiPolar Guy

      I agree. . He's made a lot of fun movies. I think he gets a lot of undeserved criticism on the net, especially on movie oriented sites. Some people seem to be bothered that they aren't fine art. Neither is the chive, but I'm pretty fond of that too.

  • Shiguy

    Guess I will go back to work. Oh hum….bored.

  • AndreLei

    #6 – I lol'd … hard!

  • KeepinCalm

    #35 Impressive photoshop work

  • Tim

    #38 & #43…genius

  • Bradyized

    Everything about this is awesome.

  • Notknowing

    This is very distubing, indeed.

blog comments powered by Disqus
Back to the top