There Are Sexy Chivers Among Us (108 Photos)

Due to the volume of submission, if you don't see yourself this week, check back next Friday. Stay tuned for the HQ DAR!

Advertisement
  • RoP

    #55 Supergirl FTW. You mysteriousness is so damn sexy.

    • RoP

      Your*…. First comment fail.

    • Dougy douche

      Somebody call the WAAAAmbulance, violaciousgirl didn't make sexy chivers, there's sure to be some complaining.

    • HelpThisGuy

      I need your help Chivers. Where can I find the Erin Young pics before she went to Europe. There was a pic of her in a red thong with a heart at the top that I'd love to find. I think it was in the DAR. Thanks in advance.

      Also #59 wins at boobs & butt.

    • Ross

      Supergirl in yoga pants???? Can we get an HQ or something?? #55

    • megan548

      my buddy's half-sister makes $88 an hour on the laptop. She has been out of work for 7 months but last month her paycheck was $19724 just working on the laptop for a few hours. Read more on this web site, Ace60.coℳ

    • BruceWayne

      #6 #27 #107
      Truly stunning ladies.
      Thank you.

  • JOHN

    #55 Supergirl is super. Those are the only words I'm left with after laying eyes on her.

    • Climb On

      She really is amazing! Keep them coming…

  • http://www.facebook.com/seth.higley Seth Higley

    Yaaaaa buddy

    • Ron Jeremy

      WTF is going on with #58. Her pussy looks like a man eating plant.

      • Ryan

        ummm, those would be her feet.

  • robbie

    titties titties titties titties

  • iChive

    #6 Those eyes! I kinda think they might glow in the dark. Which would make you at least half-superhero. Which would be awesome.

    • IamAwesome

      that's not the same girl in both halves. Not even close. WTF?

      • Jeff

        I disagree, that's the same sexy redhead in both halves of the picture.

    • pixelogre

      God bless America! America F@$# Yeah!

  • Kellen

    #55 ENCORE… I'll never get enough of you!

  • Jeff

    #6 absolutely spectacular!

  • Dick

    All I see is cooze! Where is all the cock!?!

    • 29er

      Go to the Berry

    • Dave

      wrong site

    • Douglas

      Silly faqqot, dicks are for chicks.

  • CosmoKramerTheAssMan

    I wait all week for the SC to know what kind of women Chivers are in company with. Love it.

    Oh, and #89…

    Cheers to the weekend, Chivers!!

    CKTAM

    • Just sayin'

      Yes, this one wins hands-down! See what I did there?… 😉

      • Jen

        you're so punny!

      • sfb101

        Agreed. Made my hands go down too!
        I think we need more poses like this, sure get the mind wandering.

  • kcco

    #55 effortlessly sexy, Supergirl. As always.

  • Bone feeder

    #1 for fun…

  • Harry Balasagna

    #101 Whoa!

  • 29er

    #28 and #26 are seriously beautiful

  • Macro

    #6 #10 #31 #44 #89 #105

    • Macro

      Damn it Chive, you changed the numbers mid-post.

    • SOhioChiver

      #105 You are Smokin Hot!
      Will you…let me buy you a corn dog?

  • C Money

    #50 #84 Gimme MOAR!

  • Jeff

    #45 I'm allergic to cats but I'd suffer through them for you!

  • 29er

    #87 Those eyes are….sorry, got lost for a second.

    • FishOn

      #87 couldn't agree more. She wins this round

  • Bhodi

    #48 Smile, it's Friday!

    • portlandia

      saw this pic earlier this week. is that rachael leigh cook? still hot!!!

    • tdog

      Just something about a pouty girl

    • Red

      Thanks #48 for the perpetual ever-ending hard on. Bitch.

  • Jeff

    #8 how I'd love to hold your hip bones!

    • nate33uc

      so hot

    • Pinky

      Ass for Daysssssss

    • http://thechivefun.com/ www.thechivefun.com

      Exclusive 15 PHOTOS….WC Fun Site….

      • BostonGeorge

        She looks like she's in her mid 40's. Cougar town

  • http://twitter.com/ofwiv @ofwiv

    lots of beautiful women rockin' the Chive swag! #107

    • FunKiller

      Umm….welcome to theChive.

    • Donkey Punch

      I'd like to punch you in the throat for saying swag.

    • thadudewhochives

      one of the sexiest chivettes hands down!

  • tyrex

    #95 Marry me?

    • marc

      I have seen this beauty other times…who is she? She's gorgeous!

      • Canucks_Rule

        @camilliacourts

    • bst

      She is seriously hot.

  • 29er

    #31 Gorgeous!!!

    • sidewaysrob

      A girl with that much natural beauty doesn't need to show skin. Gorgeous.

      • 29er

        Well said. Here! Here!

      • KRS1

        Shiiiit, negro! That's all you had to SAY!!

  • Jeff

    #107 you are beautiful!

  • nate33uc

    #26 – sexy and funny. deadly combo
    #89 – damn
    #107 – you have made my week
    #109 – sofa king hot

    • justChive

      I was going to type "I think you nailed the top four just right." you lucky bastard haha

  • TENN Man

    yeah first! #73 wow! MOAR!!! #96 roll tide!

blog comments powered by Disqus
Back to the top