Gaps will help with the monday blues (54 Photos)

Advertisement
  • I like

    #40 very nice

    • @lackofabetter

      Best one of all, Amazing

  • Sam

    #1 is absolute perfection!!!

    • nope

      no more girls were needed. this is insane. #1 is #1

      • Ant Farmer

        Good Lord. There oughtta be a law.

    • guest

      That is a rump that should be well pumped so that she is left with a well pumped rump.

    • sithney

      BY THE BEARD OF ZEUS!

    • jim

      Agreed. Done in 1.

      • damn

        honey i dont know who gets that on a regular basis, but i'm giving him an internets hi-five…

    • Garden Gnome

      That is one fine booty. Damn.

    • Big Joe

      No finer ass has ever been seen!

    • Joe

      #1 My new screensaver!_WOW!

    • josh

      yes, this is the best ive seen in my entire life!!

  • Lei

    Best part of the day

  • minz

    The gap has become the perfect cure for the monday blues. And #45 moar!!

    • absure2

      #45 pretty and sexy

  • Trav1121

    #21 Those T-Rex shirts are fucking hilarious!

    • absure2

      nice girl

    • larry

      Know how I know your gay.

      You noticed a shirt.

  • BuffaloJustSayin

    #32 Woo who!! My monday is sooo much better 🙂

    • d'oh

      you could go to prison for chasing that one

      • BuffaloJustSayin

        Thanks for ruining my Monday.

    • JustAnotherGuy

      Did not believe in love at first sight until I saw her!

    • bigsoft

      Always interesting seein family on here…

      Hey cuz..

  • http://twitter.com/valorikx221 @valorikx221

    #29 a lady on the street and a freak in the sheets 0_o

    • Mak

      Who would have known that this Cute girl had the fattest most delicious clam of all.;)

    • Jouhker

      Yeah, that one threw me too. She looks skinny and sweet in the frontal pic and then BOOM. There is an ass that is wearing those blues the right way!

    • Robb-LO

      You got to luv those see throughs..,Especially with a monkey like that down there.."umm"!:p

  • OmahaDude

    #1 was about as good of a start as you can post, #6 is sublime though. Love the HQ definition of shapes…

  • Aggie_Chiver

    #3 Your gap should be the gap against which all other gaps are judged.

    • Just sayin'

      Time for a burger methinks..

      • Aggie_Chiver

        Haha you are certainly entitled to your opinion.

    • HairSplitter

      Actually, this isn't even a GAP. It's a Gape.

      A GAP is formed when a lady places her knees or legs together in hopes of forming the perfect GAP which is heart shaped. Kinda like … #1 #5 #44

  • SOhioChiver

    #10 is a 10 Nice GAP Chivette Thank You!

    • SOhioChiver

      Nice Rack!

      • tom foolery

        She has the most random things in her room. Invite me over so I can check them out!

    • absure2

      #10 I agree she is a great girl . MOAR?

    • wBlinty

      nice mule deer

    • the_GIPPER

      nice Rack

  • boob_cuddler

    #1 what a hump!

  • usually-censored

    Looks like #27 is an (NSFW) actress.

    • OmahaDude

      Courtney Stodden, I believe

      • m.c.

        is it really? dear lord, that poor girl looks more used than a port-a-john at a county fair.

      • Brian

        Nope, strike out

      • Houdini112

        you sir are absolutely right

      • san

        not her

  • SOhioChiver

    I love Mondays!

  • AlabamaHighTest

    #10 is a 10

    • Dave

      Is that Chuckie behind her?!!!

      • AlabamaHighTest

        Yeah, that is weird

      • Mak

        Yeah he is also fapping…

      • gman0821

        not sure but i know that I would like to be behind her. Didnt see that sweet hump coming !

    • Bryce

      Looks like she's a hunter too. That's sexy. My kinda girl.

  • Jayavc

    #18 FTW

    • CC Josh

      yes sir, i believe you are the winner

    • mehd

      She's a perfect 10 but what the fuck is up with her leg in this picture?

    • Brian

      MOAR MOAR MOAR HOLY SHIT!!!!!!!!!

    • Andykan

      Michelle Pieroway from Lower Sackville, Nova Scotia

    • Andykan

      Michelle Pieroway, Halifax Nova Scotia (Lower Sackville)

  • jacob

    Favorite part of mondays!!!

  • Jeff

    #26 your gap looks fantastic!

  • SOhioChiver

    #16 Showin' that tender skin!

  • sfb101

    #1 #5 #6 My first picks.
    #13 No butt, yours in the running.

  • Jeff

    #54, you pick the place and time.

  • Bart

    #43 I feel it in my plumbs!

  • Jayavc

    #19 A smile would improve her face value….A LOT

    • kimberly
      • Alex

        Much better!

      • SOhioChiver

        Thanks Kimberly, you are gorgeous, please post MOAR, that is all.

      • cheese or cheese not

        Dayum, I'll take both!

  • xuocram

    chive i just love you so much

  • Patrick

    Compo #4 please.

    • Smaggerdad

      She is fuckin excellent!!!

    • Anthony

      Go Cougs!

    • Felipe

      Kathryn…?

      • Gwillis

        GO COUGS !
        MOAR!

  • MOAR

    Got to the end…immediately went back to visit #1

blog comments powered by Disqus
Back to the top