Merry Christmas Everybody!! (123 Photos)

For those who care to have a nostalgic soundtrack playing while viewing the Christmas gallery, enjoy THE SNOWMAN – I’M WALKING IN THE AIR. This was always haunting and beautiful to me.

Advertisement
Advertisement
  • Turk

    First

    • Tom

      Merry Christmas Turk!!

      • meh.

        Shut up bitch

  • Matt

    second

  • Dan

    #20 Shitter was full!

    • brian

      I can't swim Clarke……

      I know that Eddie XD

    • bdg

      #25 #58 and #99 I'll hang fishnet stocking by the fireplace so Santa can put these in them for me!!!!

    • grumpy

      Just finished watching that movie 2 minutes before logging into Chive!

    • maboze1x

      What the name of this movie? I forgot.

      • 5280Blazin

        National Lampoon's Christmas Vacation, jeez guys way to leave him hangin.

  • weelee

    I feel so all alone..
    Ive tried to keep chivin but my calm got all up & in the way..
    now its 3 am Im already drunk & ready for christmas day.
    I try to be happy & just as they say to fake it
    but when youre goin to bed alone
    youd kill for a hole to lay beside you
    I dont need to touch it, much less fuck it.

    Go to bed Christmas, Im drunk.
    yay

    • kyle!!!

      The only way to spend Christmas

    • socalmarti

      Maybe if you didn't think of women as "holes to fuck" you wouldn't be so lonely. Merry Christmas, I hope you feel better soon!

      • _DoC_

        Who says OP was referring to women?

      • Juju Bee

        Oh, stfu.

    • been there

      been there. Chin up bud, shit will get better

    • Nbl

      Forever alone join to group bud

    • john root

      Tool

    • Eve

      I'm getting you a blow up doll for Christmas. They have no feeling but sound's like you can relate.

      It's totally your prescription for loneliness. AND you don't have to share the booze!! :))

  • Nicholas

    #87 the guy holding the .50 cal is a friend from my last deployment. I haven't seen him since June of 2012. So awesome to see a picture of him. #kcco dominguez

    • GDr

      Uniforms too clean, no scopes on the MK48 and M16(?!)… these guys are fobbits. #22 is more legit except for the pose with no ACH, behind no cover, on top of an open hilltop. Good job PL exposing your RTO. RLTW

    • Max

      Question: why is he pointing that big ass gun at his buddies?

  • http://twitter.com/imixplastik @imixplastik

    rawr! #12 # 18 #34 # 46

  • Ben

    Oh I will #25

    • TebowsLoveChild

      Damn these political ads are getting more complicated. Is this a birth control or a condom advertisement.

    • James EPT

      Moar!!!!

    • Caro

      Her ass is flabby and flat. Standards please Chive!!

      • YourMom

        Jealous much?

  • Merry Merry

    All I want for Christmas is… #58

    • Justin Cider

      Merry ChristmASS!!!

  • Elliot

    Bob, you have out done yourself on this one! I love The Snowman! Murray Fuckin' Christmas all!

    • crustybubblechunks

      I still have The Snowman on VHS!

  • kingofthecastle

    Murray Christmas…and God Bless 'Merica!

  • http://twitter.com/Bhess @Bhess

    Christmas is being kinda poopy due to family stuff but Thank You for posting today it helped. You guys and gals as always rock. God Bless You

    • Mike

      Chin up, I'm dealing with some shit too. KCCO together.

  • djstout17

    #78 is really fuckin' creepy. Merry Christmas chivers! KCCO!

  • kyle!!!

    39# I'd like to unwrap that present

  • kyle!!!

    #39 I'd like to unwrap that present

    • ADam

      hell yes. I want her

  • p_rock

    #54 Sauganash?

    • PepperDog

      Lincolwood

  • Derek

    #99, my name is Dave and I like to party

    • HereWeGo

      Who is she?!

      • Google Image Search

        Hannah Claydon

    • Anon

      I like to party.

    • MonkeyMadness

      I thought your name was Derek?

  • Bambam

    #67 isn't that one of those liberator sex toy things you see in the back of some magazines?

    • whyzkid

      definitely was going to say the same thing… im pretty sure it is!

      • goalie

        was also thinking the same thing…

    • Remember When....

      lol….easy to tell who DOESN'T have kids….
      http://www.napnanny.com/

    • Mr T.

      Both items are recalled. Parent of the year.

  • Çhocolateface20

    Love the CHIVE community! Happy holidays to all

  • Gaylord

    That's our Christmas tree @ work

    • Gaylord

      #56

      • why

        gheylord

  • Silverstone

    #109 Somebody's got waaaaay too much time on their hands. I wanna see that paper after the BACON grease starts spattering!

  • Jonathan

    Merry Christmas for all of The Chive community!!! It's great to come here every day and have fun!!

    KCCO!!

  • Max

    #99 Merry Xmas! Here's your gift – a big, grey, loose. used-up smelly pussy!

    • Notme

      WTF ??

    • Seth

      I'll let the punctuation thing slide. Yet… damn, Kid. Your post has a tone as though you know her. That woman break your heart or give you the drips?

      Wear a cup, suck it up, and Chive on.

    • icommented

      kinda mean, don't ya think? I guess the grinch doesn't like a MILF.

    • Dean

      Nice comment Fuck-Tard!! I think she's kinda hot !!

    • KCooperCO

      Max has put my douche-o-meter into the red.

  • SpaceCowboy

    Merry Christmas everybody 🙂
    And thank you theChive for everything!

    KCCO from France

  • Murry Christmas

    #92
    Draw me like one of your French snowmen……

  • English_Rob

    Have a Happy Christmas everyone.

    KCCO from the U.K.

1 2 3 6
blog comments powered by Disqus