TGIFs!!!

Advertisement
  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001668622772 Bobba Fett

    #5

    And not a fuck was given that day.

    • dt546

      you do not simply walk into bowser's castle

      • http://www.facebook.com/profile.php?id=761074582 Jessica Condrey

        lol 😀

    • BloodScrubber

      To the song playin…….I am a lumberjack and I'm o k ….

    • Brian

      play this GIF with Easton Corbin's- I'm a Little More Country Than That song. Awesome!!!

  • pingpong

    #8 best flotation devices ever!

    • derpson

      idiot

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001668622772 Bobba Fett

    Eyes don't come out, Ding.

    😉

    • PJ Fry

      Yep, looks like they got Chive slammed.

  • E-Money

    Yea, what's #9 from? NEED IT!!

    • FloJoe

      "He's Just Not That Into You"

    • atlanty

      He´s Just Not That Into You

    • http://www.facebook.com/Luispedrosato Luis Pedro Gonçalves

      I think is scarlet

      • Nunya bidnes

        gee, ya think?

    • jroy

      its worth speeding through to her parts……if you know what i mean

  • Codey

    #10 where is the hot dog costume, #2 where is that from

    • Tom

      #2 is from Gentlemen Broncos

  • PJ Fry

    As an engineer, I gotta say #7 kicks so much a$$.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100001225207844 Cristi Palincas

      There's a whole vid with an explanation out there. Google "robot juggling ping pong balls"

  • Trent

    #10 BILL FUCKING MURRAY. That is all.

    • tiny

      Bill Murray should be the chive's mascot. …if he isn't already

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=100000160950864 Andre McDonald

    Wat's #8 from

    • Canucker

      People who chew gum like this make me wanna punch them in the face. Even watching this makes me cringe.

      • http://www.facebook.com/JustinVincentHall Justin Hall

        Well, Canucker, you certainly failed that test.

      • XOS

        i saw fuck me eyes…you saw her annoyingly chewing gum….i win..

    • Abstruse Goose

      Knockin' on Heaven's Door (http://www.imdb.com/title/tt0119472/)
      Her name is Christiane Paul

    • lokiz

      she gets nude in Workaholic (1996)

  • BigDingo

    I'm convinced that if I watch #9 enough times in a row… they'll come out in all their glory.

    Guess I'll have to watch it as many times as it takes for that to happen.

    • P90

      Isn't that the definition of insanity 'Doing the same thing over and over again expecting a different outcome'

      • DaddyD

        I click on the Chive every day and expect a different result.

      • BigDingo

        I subscribe to the Schrodinger's school of sanity

      • http://www.facebook.com/wjacksonjr Wayne Jackson

        Practice = Doing the same thing over and over again expecting a different outcome
        insanity = unsoundness of mind or lack of the ability to understand that prevents one from having the mental capacity required by law to enter into a particular relationship, status, or transaction or that releases one from criminal or civil responsibility.

        God… people are fucking retarded

        • Jayne Wackson

          Well, aren't you smug?

        • Ian

          I feel like practice involves doing something slightly different each time.

          Besides, http://www.brainyquote.com/quotes/quotes/a/albert….
          I guess Albert Einstein was fucking retarded?

        • P-90

          It was a joke Captain Douche.

  • Deadalready

    What are 1 and 9 from?

  • Anon

    a little bit off topic but did anyone else expect to see april o'neil from TMNT in yesterday's "links"?
    oh, and #9

  • http://www.facebook.com/HalfBlackCanadian Jeff Alexander

    #2 is Gentleman Broncos and #9 is He's Just Not That Into You (I think…that is ScarJo right?)

  • Just Sayin'

    Day 39…I have made little progress the past week, but i think yesterday i saw a nip-slip. It WILL happens soon, i can feel it!
    #9

  • Vince

    #11 Now you understand when you see forklifts going backwards down ramps…

  • chrisdg74

    #9 – Damn it. Stared at it for like 5 minutes hoping she'd finally jump higher.

  • XOS

    #8 fuck me eyes

    can any one name all the movies depicted in the Bill Murray gif??

  • Dylan

    #10
    -Ghostbusters
    -Stripes
    -Groundhog Day
    -The life aquatic
    -Lost in Translation
    -Kingpin
    -Quick Change
    -The royal Tenenbaums
    -Caddyshack
    -Meatballs
    -Rushmore

    not sure if I forgot any

    • XOS

      nice!

    • Gern Blanston

      Thought I saw Zombieland in there too

    • Fritz

      What about Bob

    • McBeastie

      You missed "Where the Buffalo Roam"

    • Phil

      Yeah, you forgot BILL FUCKING MURRAY

    • http://www.facebook.com/pcribaudo Pete Ribaudo

      steve zissou is the best bul murray hands down

      • Ken

        "Lost in Translation" would be #1 with me.

    • akajako

      Fear & Loathing in Las Vegas (the one with the long cigarette holder)…

      • Guest

        Johnny Depp played Hunter S. Thompson in Fear & Loating in Las Vegas. Bill Murray played him in Where the Buffalo Roam.

  • voodoo2

    GIFs are laggy after the site upgrade. Was fine before…

    • SirSparkz

      Get faster internetz or bigger tubez, gifs work super on FIOS. LIGHT SPEED, BITCHESSS!

      • MattFoley

        He's probably not talking about how much they take to load, but how laggy the browser gets with all those GIFs (together with all javascript crap and ads). This sucks for people with kinda slow computers. I'm at work so I won't get upgraded anytime soon, so, gotta deal with it.

  • yup

    Look at where #8 eyes wander to… #9 Chive win.

  • McLovin' It

    i wanna see the end of #11 where it flips over on top of him and the scene cuts to his obituary page

  • readybeeill

    #11 always have your load facing up hill. Thats day one shit.

    • Jo says

      something clever about "load" and "facing"

      • Ravienne_Cullen

        Some nonsensical bitching about how I am offended

  • lefty

    #9 I just know that if I stare long enough she’ll bob high enough above the water eventually!

    • Jonny P

      God I love her

  • llama beans

    #9

    I love you…I really do…It's not just a physical thing either…well, mostly physical seeing as I know nothing about you…ok, ok, it's completely physical…I'm in lust with you!!!

  • mclendonmeister

    #8 is an annoying piece of shit. #9 & #11 are awesome

  • kami kazzeeeee

    pretty sure we have seen #3 at least 4 times this week along

    • Jonny P

      yeah but not in slow motion

blog comments powered by Disqus
Back to the top