Advertisement
  • http://www.facebook.com/tonydeli7 Antonis Deligiannis

    I think he can dance… 😀

    • WhiskeyTangoFoxtrot

      Better than her at least…. what a shitty song!

    • Paula's mom

      keep being awesome kid.

    • Stan_Dalone

      that was fuckin funny, kid can dance better than big sis

  • BC1

    first

    • WhiskeyTangoFoxtrot

      Fuck off.

    • shamshe

      LAST IN LIFE!

    • http://thechive.com/ GernBlansten

      Die of gonorrhea and rot in hell

  • dagleja3

    She should have been topless too!

    • jon

      DUDE! she looks fifteen…. so yeah, i totally agree with you.

      • Pedobear

        absolutely B)

      • Broseph Stalin

        hahaha this guy, this is the guy

    • Bubblz

      pedobear is a Chiver 😀

  • Ha!

    It's a brother's duty to make fun of his sisters behind their back.

    • http://www.facebook.com/profile.php?id=100002059474696 Vince Weaver

      and it always ends with….."MOOOOOOM!!!!"

      • BloodScrubber

        ^^ Now that…is an epic rememberance.
        *i have four sisters and one brother btw. 😉

    • Boom!

      and getting the shit kicked out as well…. haha maaaaaaaaaaauumm!!!

      • Boom!

        the smack that ass part is awesome, btw.

  • Jordan

    Fnn classic

  • child.molester

    lame…

    • thursday'sFIRE

      why do you hate life so much

  • Stan

    She has potential, but you can tell she is a failure.

    • WhiskeyTangoFoxtrot

      Contradicting statement of the day brought to you by Stan.

      • hMMMM

        roy williams

  • pupy

    He can teach her some moves

  • http://www.facebook.com/7kris.witha.k7 Kris Coleman

    I recently started using Reddit.com

    … It's ruining theChive for me.

    • wade

      Reddit.com has the ugliest layout of any website on earth

    • pupy

      so….stop using it???

    • saltygary

      Then shut ur yap and go away.

    • panama99

      wahhhhhh!!!!!!

      So stop using one of them. If it is the Chive we will miss you….if it is Reddit WTFC (who the fuck cares).

      have a great day.

    • Billy

      Try Izismile picdumps more pictures than the chive and reddit sucks. Plus The guys at the Chive pull 5-10 pics from there everyday.

    • Wes

      I fucking hate you.

    • http://www.facebook.com/7kris.witha.k7 Kris Coleman

      I still love the chive, but now that I get on reddit in the mornings, it just ruins some things.

      Kinda hard to laugh at something you've already seen? amirite?

      • Rogerer X

        I dunno your woman tells me she laughs at you ALL the time….

      • The_Dood

        I don't understand at all, I've never seen a repost… This is the Chive! </sarcasm>

      • hgh

        reddit is better. end of story.

        • Syn

          your a fag. end of story.

      • Adelynthe

        Actually I'm noticing the same thing with Memebase. Go there before the chive, see ALL the memes again.. D:

    • Kaiwatha

      cool story bro

    • Malkintosh

      The internet is a recycling machine. GET OVER IT. We don't all have time to absorb the entire internet daily. TheChive just helps us out.

  • wkdfrog

    That kid is awesome! Smooth moves and cool dude. You sir are a future Chiver!

  • Robby

    From one little brother to another… CLASSIC!

    • Da Bulls

      Yes! brings me back to my annoying little brother days.

    • wickedjack

      dam right, i lived to pester my big sister

  • Rooster

    OH SHIT! I was in Cancun in 2006 too. Hope that's her brother and not her son.

  • http://www.facebook.com/porterol Raliegh Porter

    and she beat him up.. abuse!!!!!

    • panama99

      I like his scream when she went around the corner……

  • http://www.facebook.com/profile.php?id=816621903 Matthew Hobbs

    Future Epic Photobomber. N'uff said.

  • MrCoffee

    Like a boss.

  • melee4life

    little dude is gonna be a chiver…

    • Freddy Mercury

      he's gonna turn out gay?

  • Dolfan0925

    Awesome.

  • MooseMoose

    Cute girls are allowed to have no talent

    • http://www.facebook.com/DriftwoodProse Nathan Hart

      Well then she better find some talent.

  • German

    that kid is in my cool list now

  • SexyPoulet

    WTF like watching some dude with bad arthritis trying to use a puppet – thankfully that funny faced midget could dance

  • https://www.facebook.com/profile.php?id=521255328 Ben Couteret

    She was lame, he was hilarious.

  • TDP

    That girl is the worst dancer ever. What was she recording for?

  • Bless1

    togtfo!

  • Kenny

    And this video just shows off one of the few joys of being a little brother.

    • DaBoSS

      Believe me,it's no cakewalk.

  • pooper

    id hit it

    • MonkeyMadness

      You're sick, he's only like 9.

blog comments powered by Disqus