Nothing will stop the Chinese from taking their daily power nap (35 Photos)


Via Sleepingchinese

Advertisement
  • Vent187

    The only reason I would ever want to be Chinese..

    • wdh

      dont mexicans do the same thing?

      • Frank

        Yeah, but they get paid half as much to do it.

      • lexus

        No we don't mother f*#! Only most of the wetbacks that work on the US do.

  • Fall

    I feel like I've done plenty of those more than once

    • tapsnapornap

      It's different if you passed out…

    • Jack o' lantern

      They all look the same, you're probably confused.

      Wait, are you talking about the sleeping positions?

  • GuinessHangover

    sooo sreepy!

    • http://www.beneathcontempt.be Joris

      Thats Japanese dude

      • snakedoc

        Its a Cartman southpark reference.. Herro Prease, What was your plans to take over the world? I fogetttt

      • nuccabay

        actually its north korean…team america came out prior to the chinese taking over the world ep

        • snakedoc

          you sir are correct. touche

        • http://www.beneathcontempt.be Joris

          i am referring to city sushi

          • Munyshot

            shitty shooshy

          • tapsnapornap

            Shitty Wok*

            • StickyWickets

              don't forget shitty airrines. "Here at shitty airrines we know you have a choice in airrines…and you obviousry made the wrong one."

    • jammy

      Made me laugh, thanks dude.

    • nwf

      Yup, that made reading the comments worth it.

    • stingray2309

      ROR

  • anonymous_chivette

    #29 when you gotta take a nap, even a pile of bricks will work haha

    • Master_Rahl

      no amount of fluffing can ever make a pile of bricks nap worthy. This guy must be dead tired.

    • AnyoneForCoffee

      So, I guess it's true. When you do see it…..

  • Chaz

    Man. Do you guys really just rip off other people's content are do they ask you to post it for them?

    • JohnsShadow

      They just steal it.

    • emini

      it's linked to the original source. go be a debbie downer somewhere else dbag

    • Jason

      You frequent sleepingchinese.com do ya?

    • Chaztouchesboys

      Think about it ShitDick… This is a site you can come to to see all things funny, hott, sexy, drivable, shootable, and pretty much awesome. It doesn't matter if they bring it in from different sites, it just makes it easier for the every day chiver to only go to one site to see it all.

      • Beer man

        thats the reason I come to the chive, they do the work forme.

        • jroc

          AGREED

    • tybardy

      Man. Do you really just troll the internet content just to bag on things you don't agree with?

    • REVOLVER_KAZ

      If you wanna hate, GTFO

    • Vyle

      It's like complaining that google brings up all these other websites when you use it. What a toolbag.

    • tapsnapornap

      …ARE do they ask you…What in the fuck??? I've seen are instead of our (which is retarded to begin with) but instead of OR…don't even know what to say…

      • Evil Dung Beetle

        That's really confusing out of context btw.

        • tapsnapornap

          I replied to his comment, thought it was in context 😦

    • TC

      Everyone needs to start referring to the interview the owners had with the Washington post. This site began with the intent to share funny things, not always post original topics or ideas. This is funny. It has been shared. Deal with it.

  • Soccerisboring

    You can't tell but they are all awake

    • wdh

      lol fuck you roundeye

  • >_<

    Herro prease

    • natechive

      herro pre

  • tv_paul

    #6 He'd better be careful, he might wind up having his salad tossed.

    • Acesevens

      I'd been wondering why my veggies smelled like ass.

    • Barf

      "dude get that sack off my face!… That better be a fucken pickle or I swear to gawd!"
      Lol

  • Shawn

    #8 Soon

    • ColaChiver

      nope

    • shitfaced

      Meme fail.

  • hwath

    #19 is hilarious

  • Txcherokee

    My Xbox/tablet/smartphone will never get built if they keep sleeping. 😉

    • adMANistrator

      Don't worry, the children are still working.

  • Rufio

    #21 Smartest of them all.

    • ColaChiver

      I was going to say #24…

  • ScubaSteve

    #21 Kris Kringle Photobomb

    • Josh

      Good eye!

    • no doors

      very soon

  • Dazed

    #33 I LOVE TREE

    • KO617

      *Ruv Tree

  • Lil John

    They're like the Amida Tong of nappers.

    (I'd have said ninja, but that's Japanese)

  • http://www.cupcakesbymartha.com MarthaJeane

    #20 If he wakes up too suddenly he's gonna be immediately back out cold…

  • http://twitter.com/bdaley84 @bdaley84

    #24 you take a hammock nap anywhere you can get it. Especially if you're Chinese.

  • Lord Hurrmongous

    Protip:
    If you are just going to rip off entire concept and pictures from other people's sites…at least crop out the easily crop-out-able watermark at the bottom.

    • library of comgress

      They clearly are giving credit to them. Do you see the link to the website at the bottom of the post? You fucking ignorant worthless cunt.

      • Sconded

        I was going to reply with something similar but you did as good ajob as anyone could have. Well said, Library.

        I officially endorse this comment.

        • Barf

          Agreed

        • tapsnapornap

          me too

          • jammy

            When your use to plagiarizing you say things like that. He can't help himself.

    • jimstarswagg

      I think someone is a little too excited about TheOatmeal VS. FunnyJunk feud…

      • Oltimey

        The real war is 4chan/b/ vrs 9gag.

  • library of comgress

    Im just baffled that there is a website called sleepingchinese.com

  • Abe

    They aren't sleeping!! Their eyes are open!!! I always get this cause I'm chinese.

  • Master_Rahl

    #6 Reminds me of one of the Police Academy movies where Jonesey is karate-style fighting a bad guy on the docks and kicks him into the vegetables, where the vendor yells, "Oh no! Not on cauliflower!!" Does it still count as a nap if you got knocked the F out?

    • ColaChiver

      caurifrower …
      there…fixed it for you.

  • Takingbackcider

    #18 Just as well he put that newspaper underneath him because otherwise that rock would be uncomfortable…

    • WisGal_KCCO

      #17 as well. I'm sure that rock really helps.

  • http://echogeo.wordpress.com/ echogeo

    All that MSG in pork fried rice makes you sleepy.

    • tapsnapornap

      *sreepy

  • Oli

    Many of these could be in "So you got wasted" and we would never know the difference

  • J Mizzle

    It makes me sad to wonder if the Chinese people ever understood the value of work/life balance or if they have always lived this way. Productivity at all cost … no thank you. They should DAR to resist boredom and productivity.

    • J Fizzle

      theres a reason why America's goin down the shitter.

      • CaptainInsano

        been in factories in China and U.S. … work ethic is generally the same

        • Larry

          True, though in America workers only work 40 hours a week which is a law. In China workers work up to 60 hours a week.

        • snakedoc

          dunno which factories you've been to, but if you see how americans work the cash register compared to asians, its nuts.. they count cash so fast and get you dafuq outta there like nobodies bussiness. i love it.

blog comments powered by Disqus