Daily Afternoon Randomness (49 Photos)

Advertisement
Advertisement
  • BombsAway

    Boom goes the dynamite

    • suck me dry

      do iiitttttttttttt

    • Trav1121

      More like 'Boom! Han shot first!' #32

  • Ned Ryerson

    EARLY DAR!!!

    • Unfkngblvbl

      Yes and #10 to make it great! Please moar!

    • Med

      #1
      dude from collegehumor?

    • yup

      yeah… but this shit is gettin more lame by the month…. there are way better sites out there guys.. and they have more/better content.

      • troy

        If you haven't figured out yet that theChive is the best site on the internet for other reasons other than the amount of content then you may take your negative attitude elsewhere.

      • moose_nutz

        Then please go there and stay there.

  • HOOK_the_LEGEND

    #7, I'd paint that taint with a serious Tongue bruising.WOW!!

    • JP Sousa

      Those lines must work wonders with the ladies!

      • Gonasiphaherpalitis

        Not as well as chloroform.

        • http://thechive.com/ Paula_

          I stick with roofies. So much moar elegant.

          Hugs,
          Paula
          – care for a free drink?

          • JWoeBMoneY

            I would have to shove two rufies into my eyes until they touched my brain to gather enough courage to see that hatchet wound of a snatch. I hear, through the message boards, that it only eats dead baby souls. I find that hard to believe. It probably eats live ones too.

            Fuck You,
            Me

            P.S. It doesn't really eat baby souls, does it?

      • Taint Painter

        If she understands Mmmm Mmmm Mmmm,than yes, 'those lines work wonders.'

        • pyrosagirl

          meet the pyro

    • Rule34YourMom

      something tells me you're one of the creepy ones who comments on /r/gonewild

    • Kato

      This girl is ready to eat. Just add spoon… err I mean water. Just add water.

    • Mr Ed

      #7 is who I thought of when i read #14

    • deepthroat

      who is she, pls i need to stalk her

  • Goblue

    #18 doing it right

    • Just Me

      Please do not let it be your last time.

    • SOhioChiver

      Sooo Right! Nice hump there Sexy Chivette!

  • KayMan

    #28 something about this screams moar!

    • JP Sousa

      By the looks of it there is a lot moar of it too!

    • Mike

      I second that!

    • robin

      I think i have a girl crush.

    • Artimus

      Oh hell yeah dude, this girl is an absolute QT

    • Loves RedHeads

      She looks fucking great!

    • 6655321

      I know, don't you love her hair? Well, everything really; but she has nice hair.

  • http://thechive.com/ Paula_

    NOT FIRST because some asshat decided to make the DMA come early.
    Damn.

    #21: HOT Damn!!1! Look at that hair!!1! <3RED RED RED<3

    Hugs,
    Paula
    – Fan testimonial: "FUCK PAULA_ EVERYBODY JIZZ ON PAULA_ JIZZ ON PAULA_ LEG HAIR. – CHIPBUTY"

    • Jason

      DAR*…asshat

      • http://thechive.com/ Paula_

        OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
        MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
        FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF'
        GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!1!!!

        They just keep biting! I have MEGASUPERULTRAWOOHOO BAIT!!1!

        Hugs,
        Paula
        – Fan testimonial: "I do enjoy watching you get folks upset and I'm surprised by how personal some of them seem to take you. Looking forward to your next rant."

    • Unfkngblvbl

      Wait a fucking second!!……..21 wouldn't happen to be you, would it? Look at the hair….mind might be blown.

      • http://thechive.com/ Paula_

        There have been plenty of hints meow. I'm not going to state the obvious.

        Hugs,
        Paula
        – Fan testimonial: "Paula plz for the love all dat is holy I'm born n raised here in Maui n half da reason I get on thechive is to see da arguments n comments from u. Plz plz plz post a pic or email cuz ur either a dude or a real hottie. – islandboi"

        • Unfkngblvbl

          Then I'll have to stick with Violaceous.

    • Gonasiphaherpalitis

      Can I stick it in your butt?

    • DUBU2DEATH

      You + Gag Ball = Awesome times!!

    • daveonwheels

      Paula your tits are huge

    • emailhobo

      I should stab you in your left nut.

    • chiveadmin
  • justaclick

    #4 #18 #21 Early dar is awesome!

    • NorCal420

      #21 and her FLBP are AMAZING we need MOAR

    • trex

      #21 Hello, you are, like, mega cute. That is all. Thank you.

    • nate33uc

      we're going to need moar of #4. THANKS!

  • Guest-1

    #21 damn

    • Just Sayin'

      too big? looks kinds sloppy to me

      • DemonIAm

        I could got lost for days in those

        • hmmmm

          eyes? you were gonna say eyes….right?

          • DemonIAm

            She has EYES????

            but yes, that's one gorgeous lady

        • gclark

          Days? I think I could get lost in there and die!

      • Chiefs420

        FOOL!

    • Just Me

      She never gets old.

      • hello?

        follow her on twitter, she gets old in about half a day. constantly complaining she's not chivette of the week. great rack, sexy eyes, that's about it. not chivette of the week material

        • http://twitter.com/undefined @undefined

          i read through her tweets, I didn't see anything about "chivette of the week." mostly just support for the chive and whatever game it is she plays. WoW i think.

  • CallMeMaybe

    #32 I knows who shoots first!

    It was me. 😦

    • Co-chise

      The sexiest one on here IMO

    • SmokeyTheBear

      I love you.

      • tv_paul

        She Knows.

        • Boo

          This comment turned my day around.

    • kccohoodiesnow
    • Rhomboid

      She looks like she's about 15-16…

      • CntStpTheCrooks

        i went to school with this chick. def mid 20's

      • Ander

        What high school did you go to where 15-16 year olds looked like that?

    • Hrdwood

      That's only because you used your hand solo…

      • https://www.facebook.com/missgamer84 Jessica Condrey

        Sweet 😀 this is what I am going as for Halloween too ❤

    • Michaelangelo

      Feel that jacket? It's made out of wife material.

    • booyah

      What a cutie^_^

  • SkyVader

    #40 – God Bless Johnny Cash

    • blue_bronco

      Very cool pic

      • Red

        Agreed, dude could bring it.

    • Falthor

      Fulsom prison blues baby…

    • r00s7a

      Oh he did… over and over.

    • billfro

      this is awesome

    • Grawlix

      The guy was a legend, and gave people the middle finger when most others wouldn't do it.

    • homerss11

      got a black t-shirt with Cash giving the finger & in bold at the bottom says Fuck You. Love it.

      • LineHog

        Fuck You Too! just kidding

    • chiveadmin

      http://onfunzone.com/2012/10/16/daily-afternoon-r

      <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    • MonkeyMadness

      That's Joaquin Phoenix but Johnny Cash was still the man.

  • HOOK_the_LEGEND

    #39, Love em lean.

    • Brian

      Indeed sir. #15 is also lean and spectacular!

    • Falthor

      Hottest thin Woman i have seen in a very very very very long time… She is just a thing of perfection.

      • Rick_

        Yes. I'd love to put that thing in my binder. lol

        • sfb101

          Excellent!

    • VaderWRX

      #39 is #14

      • asdf

        Ewww! I seriously hope that pic is photoshopped because she looks like she's on the verge of death. If that's legit, that girl is a God damn skeleton.

    • asdf

      There is a thin line between "lean" and "anorexic". This girl is thinner than that line.

    • Hand of Fate

      Pretty sure that's the one and only LG. #39

    • chiveadmin
  • FuckUSD

    #3 yummmm

  • Whoopi_G

    #3 Ahhh…to be that table.

    • http://thechive.com/ Paula_

      You'd smell like shit as soon as she leaves.

      Hugs,
      Paula
      – Fan testimonial: "Yes these girls are pleasing to the eye but they all lack the integrity of a woman, a strong and confident woman like Paula. – StupidityAlwaysWins"

      • Whoopi_G

        I'm totally okay with that.

        • http://thechive.com/ Paula_

          Furthermoar…
          You'd still be a table. While she walks away.
          Do tables have elaborative sex lives? This one might: http://bit.ly/TcVKwi (NSFWish)

          Hugs,
          Paula
          – Fan testimonial: "I bet in real life Paula (whos name might be something else) might seem really nice, and not a troll. Sometimes people just fall into a roll and they run with it. Paula, you seem to write things for the purpose of getting reactions out of everyone. I have a hunch that you might be pretty cool to hang out with in the real world. – Dave"

          • Whoopi_G

            Do they ever Paula_, do they ever!

    • PiratesFan

      Incredible.

    • Kato

      I bet that table was cold.

  • Brent

    COME BACK SOON!
    #18 #25

  • el lay

    #8 why is everybody speed walking?

  • Kodos

    #5
    316, is that you??

    #22

    Either will do, you sexy thing, you.

  • el lay

    #43 why is everybody speed walking?

    • Steve

      Can we get moar please?!

    • Jeff

      You ever do a half? I'm sure they got more exercise than you did last weekend or whenever this race was run.

    • chiveadmin
    • Yep

      Too late.

    • Bink

      Awesome to see other Baltimore Chivers!!

      • Jordan

        Baltimore! Yes! My old hometown! You rock, Chica!

  • Brent

    AWESOME! Doesnt get much better than Johnny Cash!
    #40

  • CosmoKramerTheAssMan

    #3 #39

    Mother. Of. God.

    CKTAM

    • PiratesFan

      Hey! Ass Man!

    • http://twitter.com/undefined @undefined

      i know right!

  • blues

    Look, sir, droids! #5

  • twobulls

    #45 Go home Derek Dooley

    • texjosh

      #45 Let's play, "Guess which one is the Secret Service Agent"!

      • anonymous

        thats mitt's son

        • Hand of Fate

          Yeah, I'm pretty sure that's Tugg Romney.

          • AnyoneForCoffee

            'Tugg'? Tugg, son of Mitt?

            Seriously?

            Fook me, are they going for 'The Dumbest Set Of Names Awards'?

            • Woop

              The other son is Fed. Together they are Tugg Mitt Fed Romney

          • Hypno

            Thank you for reminding me of this. Tugg… brilliant.

        • Hypno

          Ya, this was Tagg. He went on the record today saying that he wanted to throw a punch at the President when he was making his daddy look bad.

          • AnyoneForCoffee

            Threats against the President?

            Surely not.

          • Ohh yeahhhh

            I'm sure he's not the only one who would like to.

    • chiveadmin
  • keithp420

    #32 marry me…

  • Whoopi_G

    #32 You know what this means right?

    We have to get married.

  • scotology

    #18 Moar of course

  • http://www.facebook.com/jaybo.hollis Josh Hollis

    #35……legit giggle

    • Rodion

      I probably laughed too hard on this one lol

      • duhhh

        i spit out my coffee and re-posted it to my friend teaching in china 🙂

    • Brad

      Commando was a good movie… Wait. No it wasn't.

      • Crazy_Jake

        What the heck made you think of that piece of crap.

    • christine

      Did anyone say it in their head with a Chinese accent? hahahaha

      • Rodion

        Haha totally did

    • EvilDungbeetle

      Is this the same Chinese kid, or are there several LARGE Chinese children? ('Cause you know you can't tell them apart)

      • Jen

        between his chubby ass cheeks and his slant eyes, the child has to be blind.

    • ChristophersonofGray

      "Beep Beep, Derivery" is probably my all time favorite. But there is also "I kill reopard rike dis…", and now this one…I love this kid!!!

blog comments powered by Disqus